eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobroszycePorządkowanie gospodarki ściekowej dla wsiŁuczyna, Mękarzowice i Siekierowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Dobroszyce: Porządkowanie gospodarki ściekowej dla wsi: Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice
Numer ogłoszenia: 19521 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, faks 071 3141276.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Porządkowanie gospodarki ściekowej dla wsi: Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy budowie systemu kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic posesji w miejscowościach Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice na podstawie projektu budowlano - wykonawczego sporządzonego przez PROCOROL Paweł Urbański Sp.J. 62-006 Kobylnica, Janikowo ul. Gnieźnieńska 67/69 i zatwierdzonego pozwoleniem na budowę z dnia 01.10.2009r. nr I-698/2009. Przewiduje się wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej: I etap: kanalizacja tłoczna Siekierowice - Dobroszyce, obejmująca wykonanie odcinka kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR 17 fi 110mm o długości 2469m; tłoczni ścieków - 1 szt. wraz z przyłączem wodociągowym z rur PE fi 32mm, przyłączem energetycznym oraz urządzeniami monitorującymi pracę tłoczni II etap: kanalizacja Siekierowice, obejmująca wykonanie: a) sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości łącznej 6720 m, składającej się z rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 200mm o dł. 6463m oraz rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 160mm o dł. 257m. b) sieci kanalizacji tłocznej z rur PE SDR17 fi 110mm dł 575m c) tłoczni ścieków - 2 szt. wraz z przyłączem wodociągowym z rur PE fi 32mm, przyłączem energetycznym oraz urządzeniami monitorującymi pracę tłoczni III etap: kanalizacja Mękarzowice, obejmująca wykonanie: a) sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości łącznej 2519 m, składającej się z rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 200mm o dł. 2377m oraz rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 160mm o dł. 142m. b) sieci kanalizacji tłocznej z rur PE SDR17 fi 110mm dł 522m c) tłoczni ścieków - 3 szt; wraz z przyłączem wodociągowym z rur PE fi 32mm, przyłączem energetycznym oraz urządzeniami monitorującymi pracę tłoczni IV etapu: kanalizacja Łuczyna, obejmująca wykonanie: a) sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości łącznej 5364 m, składająca się z rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 200mm o dł. 4912m oraz rurociągu z PCV kl. S SDR34 fi 160mm o dł. 452m. b) sieci kanalizacji tłocznej z rur PE SDR17 fi 110mm dł 93m c) tłoczni ścieków - 1 szt; wraz z przyłączem wodociągowym z rur PE fi 32mm, przyłączem energetycznym oraz urządzeniami monitorującymi pracę tłoczni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 2. Wykonawca winien posiadać własne środki finansowe lub w formie kredytu bankowego (zapewnienie kredytowania) - przeznaczone na finansowanie realizacji zadania - na kwotę min. 4.000.000 PLN. 3. Wykonawca winien skierować do realizacji zadania kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, kierownika robót drogowych i kierownika robót elektrycznych - w zakresie wymaganym prawem budowlanym. Dopuszcza się zmianę kierownika budowy oraz robót (w okresie po podpisaniu umowy), w stosunku do osoby wymienionej w ofercie, na zasadach określonych w Ustawie Prawo budowlane, tj. na osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane, która złoży wymagane prawem dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i przynależność do Izby. 4. Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej jednego podobnego obiektu w czasie ostatnich pięciu lat (potwierdzone referencjami). Za podobny obiekt uważa się budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 10 km 5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6. Wykonawca winien udzielić 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt. 1, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba , że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia posiadania możliwości finansowania etapu robót Wykonawca winien dostarczyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dla potwierdzenia dysponowania niezbędną kadrą Wykonawca winien dostarczyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (obowiązujący formularz stanowi zał. nr 4 do SIWZ). Wykaz dotyczy osób bezpośrednio nadzorujących roboty (kierownik budowy, kierownicy robót). Należy także dostarczyć kopie dokumentów stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla potwierdzenia doświadczenia w realizacji podobnego zamówienia Wykonawca winien dostarczyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Dla potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla potwierdzenia udzielenia 36 miesięcznej gwarancji Wykonawca winien wypełnić na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ Warunki Gwarancji i serwisu gwarancyjnego oraz podpisać wzór Karty Gwarancyjnej stanowiącej załącznik do umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce, 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16. Cena wydrukowanej SIWZ wynosi 300 + koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce 56-410 Dobroszyce ul. Rynek 16, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dofinansowanie Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 zostanie złożony w lutym 2010r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.