Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Kalisz: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe realizowane w ramach programów specjalnych Wiedza, doswiadczenie, zatrudnienie oraz Wracam do pracy
Numer ogłoszenia: 195524 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kalisz.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe realizowane w ramach programów specjalnych Wiedza, doswiadczenie, zatrudnienie oraz Wracam do pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie pięciu rodzajów szkoleń dla osób bezrobotnych według podziału na następujące części zamówienia: PROGRAM SPECJALNY WIEDZA, DOŚWIADCZENIE, ZATRUDNIENIE 1.1. KURS PROFESJONALNY KIEROWCA dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH MODUŁÓW: 1.1.1. Prawo jazdy kat. E do C 1.1.2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla przewozu rzeczy BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 12 tygodni, przypadających w okresie lipiec - wrzesień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 12 tygodni. Wspólny słownik zamówień CPV: 80 53 00 00 - 8 Usługi szkolenia zawodowego Wspólny słownik zamówień CPV: 80 41 12 00 - 0 Usługi szkolenia nauki jazdy 1.2. KURS KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYSPIESZONEJ DLA PRZEWOZU RZECZY dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO, BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: Czas trwania szkolenia: maksymalnie 8 tygodni, przypadających w okresie lipiec - sierpień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 8 tygodni. Wspólny słownik zamówień CPV: 80 53 00 00 - 8 Usługi szkolenia zawodowego 1.3. KURS ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla 15 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Czas trwania szkolenia: maksymalnie 3 tygodnie, przypadające w okresie II połowa lipca- I połowa sierpnia 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni. Wspólny słownik zamówień CPV: 80 50 00 00 - 9 Usługi szkoleniowe PROGRAM SPECJALNY WRACAM DO PRACY 1.4. KURS SPAWANIA METODĄ MAG dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH MODUŁÓW: 1.4.1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 1.4.2. Spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG Czas trwania szkolenia: maksymalnie 10 tygodni, przypadające w okresie lipiec-wrzesień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 10 tygodni. Wspólny słownik zamówień CPV: 80 53 00 00 - 8 Usługi szkolenia zawodowego 1.5. KURS ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Czas trwania szkolenia: maksymalnie 3 tygodnie, przypadające w okresie II połowa lipca - I połowa sierpnia 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni. Wspólny słownik zamówień CPV: 80 50 00 00 - 9 Usługi szkoleniowe 2. Uczestnikami szkoleń będą osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kaliszu, spełniające wymagania stawiane kandydatom, zamieszczone w wykazie szkoleń stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W trakcie trwania szkolenia konieczne jest zapewnienie warunków szkolenia zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. W przedmiocie zamówienia wymieniona jest minimalna wymagana liczba godzin. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1 przeprowadzenia szkolenia na terenie miasta Kalisza, a w przypadku organizacji szkolenia poza Kaliszem, pokrycia kosztów dowozu uczestników szkolenia z siedziby tut. Urzędu na miejsce szkolenia i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na potrzeby uczestników szkolenia lub zapewnienia im pełnego wyżywienia i zakwaterowania w okresie trwania szkolenia. Koszty dowozu, zakwaterowania i wyżywienia należy wyodrębnić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 5.2 pokrycia kosztów przeprowadzenia egzaminów; 5.3 przygotowania programu szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 5.4. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przedstawionym programem szkolenia; 5.5 przeprowadzenia szkolenia zgodnie z harmonogramem, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy oraz obsługi komputera nie przekroczą 6 godzin zegarowych dziennie, maksymalny czas trwania zajęć do godziny 2000, zgodnie z § 4, pkt. 3 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ, (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny z wyłączeniem szkolenia wymienionego w części II Przedmiot zamówienia, podpunkcie 1.1, 1.2 i 1.4 SIWZ); 5.6 przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie z wyłączeniem świąt, zgodnie z § 4, pkt. 4 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ; 5.7. zapewnienia każdego dnia szkolenia osobom skierowanym na szkolenie, cateringu w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek oraz paluszków - zgodnie z § 4 pkt. 6 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do SIWZ; 5.8. ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia wskazanych przez Zamawiającego i przesłanie do siedziby Zamawiającego oryginału polisy ubezpieczeniowej lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z § 4 pkt. 19 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; 5.9. zapewnienia na własność osobom skierowanym na szkolenie materiałów dydaktycznych zgodnie z § 4 pkt 15 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; 5.10. zapewnienia uczestnikom szkolenia wyposażenia w postaci zeszytu/notatnika oraz długopisu, zgodnie z § 4 pkt 16 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; 5.11 Wydania uczestnikom szkolenia, kończących je z wynikiem pozytywnym w terminie do 3 dni od daty dokonania oceny, zaświadczenia zawierającego: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, oraz innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów, zgodnie z § 4 pkt. 12 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 5.12. przedstawienia wykazu kadry prowadzącej każdy moduł szkolenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 5.13. złożenia oświadczenia o posiadaniu bądź braku certyfikatu jakości i akredytacji kuratora na dany rodzaj szkolenia stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; 5.14. wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczy, że całość zamówienia wykona samodzielnie - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wymaga złożenia oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wymaga złożenia oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wymaga złożenia oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym, innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wymaga złożenia oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wymaga złożenia oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której podmiot ten posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1.1 oświadczenie dot. dostosowania wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 1.2 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3 wzór zaświadczenia zawierającego: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, oraz innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, jeżeli wynika to z odrębnych przepisów, zgodnie z § 4 pkt 12 projektu umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunktach 1.1-1.2 muszą być złożony w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunkcie 1.3 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy musi zawierać również: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ; 3. wykaz kadry prowadzącej każdy moduł szkolenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4. oświadczenie o posiadaniu bądź braku certyfikatu jakości i akredytacji kuratora na dany rodzaj szkolenia stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - 5
- 5 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji Kuratora - 5
- 6 - Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, za wyjątkiem okoliczności oraz warunków zmian określonych poniżej: 1.1 zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będącego wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie; 1.2 wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy itp.), wymagających zmiany kadry. Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe, wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe nabyte w formach pozaszkolnych będą minimum takie same jak osoby wskazanej w -wykazie kadry zaangażowanej w realizację szkolenia. 2. Zmiana umowy w zakresie określonym w pkt 1 podpunkcie 1.2. może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kalisz.ibip,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
w Kaliszu ul. Staszica 47a 62-800 Kalisz
Kancelaria I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul. Staszica 47a 62-800 Kalisz Kancelaria Urzędu, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.07.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS PROFESJONALNY KIEROWCA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH MODUŁÓW: 1.1.1. Prawo jazdy kat. E do C Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. E do C. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem) Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia kosztu w/w egzaminu. 1.1.2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla przewozu rzeczy Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. nr 53, poz. 314). Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu w formie testu kwalifikacyjnego przeprowadzanego przez Komisję egzaminacyjną powoływaną przez Wojewodę. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 130 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 10 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne 8 godz. jazdy w ruchu miejskim indywidualnie z instruktorem lub instruktorem techniki jazdy i 2 godz. jazdy w warunkach specjalnych lub zamiennie 1 godz. jazdy na symulatorze indywidualnie z instruktorem techniki jazdy) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia kosztu egzaminu przed komisją egzaminacyjną powoływaną przez Wojewodę Wielkopolskiego w terminie do 15 dni od daty zakończenia szkolenia. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 6 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 12 tygodni, przypadających w okresie lipiec - wrzesień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 12 tygodni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - 5
- 5. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji - 5
- 6. Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ PRZYSPIESZONEJ DLA PRZEWOZU RZECZY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: BLOKU ZAWODOWEGO: Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. nr 53, poz. 314). Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu w formie testu kwalifikacyjnego przeprowadzanego przez Komisję egzaminacyjną powoływaną przez Wojewodę. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 130 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 10 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne 8 godz. jazdy w ruchu miejskim indywidualnie z instruktorem lub instruktorem techniki jazdy i 2 godz. jazdy w warunkach specjalnych lub zamiennie 1 godz. jazdy na symulatorze indywidualnie z instruktorem techniki jazdy) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia kosztu egzaminu przed komisją egzaminacyjną powoływaną przez Wojewodę Wielkopolskiego w terminie do 15 dni od daty zakończenia szkolenia. BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 6 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 8 tygodni, przypadających w okresie lipiec - sierpień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 8 tygodni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - 5
- 5. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji Kuratora - 5
- 6. Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 15 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznes planów dla różnego rodzaju inwestycji, - rejestracja firmy, - zarządzanie finansami w małej firmie, - formy opodatkowania, - rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, - obsługa programu Płatnik. Celem szkolenia jest przygotowanie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 15 osobowej) - praktycznych - 50 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 15 osobowej) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 3 tygodnie, przypadające w okresie II połowa lipca- I połowa sierpnia 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS SPAWANIA METODĄ MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH MODUŁÓW: 1.4.1. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi określonymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 120 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia- zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) 1.4.2. Spawanie blach spoinami czołowymi metodą MAG Program szkolenia musi być zgodny z wytycznymi określonymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 12 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 100 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia- zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia kosztu egzaminów przed komisją egzaminacyjną powoływaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach w terminie do 15 dni od daty zakończenia szkolenia. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 10 tygodni, przypadające w okresie lipiec-wrzesień 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 10 tygodni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - 5
- 5. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji Kuratora - 5
- 6. Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: BLOKU ZAWODOWEGO Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - sporządzanie biznes planów dla różnego rodzaju inwestycji, - rejestracja firmy, - zarządzanie finansami w małej firmie, - formy opodatkowania, - rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em, - obsługa programu Płatnik. Celem szkolenia jest przygotowanie do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 50 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby. Czas trwania szkolenia: maksymalnie 3 tygodnie, przypadające w okresie II połowa lipca - I połowa sierpnia 2012r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 15
- 4. Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - 5
- 5. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług, akredytacji Kuratora - 5
- 6. Sposób organizacji zajęć praktycznych określonych w programie szkolenia - 5
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.