Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Konin: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-17/2012)
Numer ogłoszenia: 195555 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNYCH ORAZ DORADZTWA EDUKACYJNO - ZAWODOWEGO UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2.(ZP-17/2012).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych oraz doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 2.2.1 Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologiczno- pedagogicznych, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-03.2013 r.1-godzinnych indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci w celu wypracowania Karty potrzeb i świadczeń ucznia zawierającej diagnozę problemów i potrzeb ucznia oraz określenie ścieżki udzielenia wsparcia. Konsultacje muszą obejmować takie obszary, jak: inteligencja ogólna i osobowość; - wybór grupy osób (20 % uczniów objętych konsultacjami indywidualnymi podstawie ich wyników) o szczególnych potrzebach edukacyjnych (niepełnosprawnych i szczególnie uzdolnionych) i objęcie ich dodatkowym indywidualnym 5-godzinnym wsparciem ukierunkowanym na umiejętności i predyspozycje, w tym: odporność na stres, umiejętność koncentracji, umiejętność planowania i organizacji pracy, nawiązywania kontaktów, podejmowania współpracy z ludźmi, rozwiązywania konfliktów. Ponadto wspieranie uczniów w pobudzaniu ich aktywności społecznej oraz w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji. Realizacja ww. zadania powinna nastąpić w okresie 10.2012-21.06.2013r.oraz 2.2.2 Przeprowadzenie doradztwa edukacyjno - zawodowego, czyli: - przeprowadzenie w okresie 10.2012-21.06.2013 r. 2-godzinnego doradztwa edukacyjno - zawodowego dla każdego ucznia objętego wsparciem (1 godzina pracy z uczniem oraz 1 godzina pracy z uczniem i rodzicem). 2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w podziale na następujące części: 1. Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów - maksymalnie 40 uczniów, 2. Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny -maksymalnie 30 uczniów, 3. Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec - maksymalnie 70 uczniów, 4. Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi - maksymalnie 100 uczniów, 5. Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk - maksymalnie 80 uczniów, 6. Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno - maksymalnie 40 uczniów, 7. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite - maksymalnie 70 uczniów, 8. Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz - maksymalnie 40 uczniów, 9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał - maksymalnie 40 uczniów, 10. Publicznym Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów - maksymalnie 30 uczniów, 11. Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca - maksymalnie 90 uczniów, 12. Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Unii Europejskiej w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów- maksymalnie 50 uczniów. 2.4 Konsultacje oraz doradztwo edukacyjno - zawodowe realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć lekcyjnych lub ewentualnie w dni wolne od nauki zgodnie z harmonogramami zajęć ustalonymi z Koordynatorem zajęć w szkole, które Wykonawca zobowiązuje się przesłać w wersji elektronicznej na adres: edyta.kasprzak@arrkonin.org.pl na 7 dni kalendarzowych przed terminem realizacji. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności: List obecności uczestników wsparcia (Załącznik 1 do umowy) oraz Dziennych kart pracy (Załącznik nr 2 do umowy). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do opracowywania: - w odniesieniu do indywidualnych konsultacji psychologiczno-pedagogicznych - Kart potrzeb i świadczeń ucznia (załącznik nr 3 do umowy). -w przypadku dodatkowego 5-godzinnego wsparcia - Sprawozdania z realizacji wsparcia (załącznik nr 4 do umowy), -w przypadku doradztwa edukacyjno - zawodowego - Sprawozdania z realizacji doradztwa edukacyjno zawodowego (załącznik nr 5 do umowy). 2.6 Ponadto Wykonawca, w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do: - informowania Koordynatora zajęć oraz wskazanego pracownika Zamawiającej o wszelkich odstępstwach od harmonogramów, - regularnego wypełniania dokumentacji, - informowania pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu. 2.7 Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut. 2.8 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.9 Jeden wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 1 część zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 98.20.00.00 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 1 osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada kwalifikacje: - wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku pedagoga lub psychologa lub doradcy zawodowego na poziomie szkoły gimnazjalnej, lub - wykształcenie wyższe, ukończone studia podyplomowe z doradztwa zawodowego oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku pedagoga lub psychologa lub doradcy zawodowego na poziomie szkoły gimnazjalnej. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie na podstawie analizy treści wypełnionego formularza oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 14.3 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy: a) zmiana jest dla niego korzystna, b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.