eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Rawiczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Rawicz: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 195633 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238828 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Janusza Korczaka w Rawiczu, ul. Jarosława Dąbrowskiego 33, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 65 546 75 77, faks 65 546 75 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Rawiczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Rawiczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 1.100,00 m2 (wymiary 25m x 44m), budowę bieżni lekkoatletycznej o powierzchni 193,5 m2 oraz budowę bieżni do skoku w dal o powierzchni 47 m2 o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z kruszywa. Elementy podbudowy, właściwości nawierzchni i technologia układania określony został w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik Nr 11 do SIWZ). 2) wykonanie ogrodzenia boiska z bramą i furtką, 3) rozbudowa istniejące kanalizacji deszczowej, 4) wykonanie infrastruktury towarzyszącej tj.: a) chodniki z kostki brukowej betonowej o powierzchni 286,00 m2, b) tereny zielone: trawniki oraz zakup i dostawa roślin, c) odwodnienie boiska poprzez zastosowanie drenażu. 3. Zamówienie obejmuje również zakup, dostawę i montaż wyposażenia do boiska do piłki ręcznej, do siatkówki i do koszykówki oraz wyposażenia terenu (min. ławki, kosz na śmieci , tablica informacyjna). 4. Wszelkie koszty związane z wycinką oraz usunięciem ściętych drzew będą leżały po stornie Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowy boiska wielofunkcyjnego (branża budowlana + architektura) 3) projektu budowy boiska wielofunkcyjnego (branża kanalizacyjna) 4) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.sp6.rawicz.pl zakładka przetargi. Materiały te można również bezpłatnie pobrać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie szkoły. 6. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 7. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanym pozwoleniem, warunkami, decyzjami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 8. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr SP6.271.7.2012 wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym 4) projektach budowlanych 5) Polskich Normach 10. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 11. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych w ramach zaproponowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) prowadzenia robót zgodnie z zapisami wynikającymi z pozwolenia na budowę, 2) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 8) odpowiedniego oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci szkolnych, 9) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) udzielenia 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane nawierzchnie, roboty budowlane i wbudowane materiały oraz 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i sprzęty. 12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu - zestawienia rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram będzie określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę. 2) złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy grupy robót).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.61.10 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.B. COMPLEX-BUD Leon Szuturma, ul. Wiśniowa 2, 55-230 Jelcz - Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 719804,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 469220,12

  • Oferta z najniższą ceną: 469220,12 / Oferta z najwyższą ceną: 598362,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.