Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Rawicz: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 195927 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 2) otwarcie i prowadzenie kont dla identyfikacji przychodów z tytułu czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe od poszczególnych najemców oraz z tytułu opłat za wodę i ścieki od poszczególnych odbiorców (konta wirtualne) z możliwością rozszerzenia usługi na inne dochody budżetowe Gminy. 3) realizacja poleceń przelewów Zamawiającego: w banku obsługującym, w innych bankach, w systemie ELIXIR i w systemie papierowym, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) sporządzanie przez Bank wyciągów bankowych z rachunków na każdy dzień roboczy wraz z wtórnikami lub umożliwienie wydrukowania u Zamawiającego wyciągów bankowych wraz z wtórnikami, 7) zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym do łącznej wysokości do 1.000.000,00 zł rocznie, ze spłatą zadłużenia do dnia 31 grudnia każdego roku, 8) świadczenie usług home bankingu, umożliwiających dokonywanie przelewów z siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy oraz uzyskiwanie informacji o stanie konta dla niżej podanych jednostek, 9) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych w tym lokatach typu overnight zakładanych od kwoty 100.000, 00 zł na podstawie pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Informacje o ilościach usług prognozowanych w okresie realizacji zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ ( Wzór oferty Wykonawcy ). Wielkości podane w tym formularzu są danymi orientacyjnymi, niezbędnymi do wyliczenia wartości zamówienia i porównania złożonych ofert. 3. Jednostki organizacyjne Gminy Rawicz objęte przetargiem: 1) Gmina Rawicz 2) Urząd Miejski Gminy Rawicz 3) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawiczu 4) Miejsko-Gminny Ośrodek Wsparcia w Rawiczu 5) Przedszkole nr 1 im. Akademia Króla Stasia w Rawiczu 6) Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały w Rawiczu 7) Przedszkole nr 5 Pod Grzybkiem w Rawiczu 8) Przedszkole nr 6 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Rawiczu 9) Szkoła Podstawowa nr 1 im. A. Mickiewicza w Rawiczu 10) Szkoła Podstawowa nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Rawiczu 11) Szkoła Podstawowa nr 4 im. W. Broniewskiego w Rawiczu 12) Szkoła Podstawowa nr 5 im. K. Kurpińskiego z Oddziałami Przedszkolnymi w Rawiczu 13) Szkoła Podstawowa nr 6 im. J. Korczaka w Rawiczu 14) Szkoła Podstawowa w Masłowie 15) Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Zielonej Wsi 16) Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej 17) Gimnazjum nr 1 im. H. Sienkiewicza w Rawiczu 18) Gimnazjum w Sierakowie im. A. O. Przyjmy Przyjemskiego 19) Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu 20) Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu 21) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu 22) Dom Kultury w Rawiczu 23) Muzeum Ziemi Rawickiej w Rawiczu 24) Rawicka Biblioteka Publiczna w Rawiczu 25) Samodzielny Publiczny ZOZ Centrum Rehabilitacji Medycznej i Ośrodek Osób Niepełnosprawnych w Rawiczu. Liczba jednostek może ulec zmianie w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, a w przypadku powołania nowych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą bankową, która zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1) zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych regulowane są terminowo, 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo, 3) nie posiada zobowiązań spornych wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) nie jest objęty ugodą zawartą z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 5) posiadane rachunki bankowe są wolne od zajęć egzekucyjnych. 5. Zamawiający zastrzega sobie w okresie realizacji zamówienia możliwość lokowanie wolnych środków w innych bankach w przypadku gdy obowiązujące przepisy prawa będą mu na to pozwalały. 6. Wykonawca przy świadczeniu obsługi bankowej Gminy Rawicz i jej jednostek organizacyjnych zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia i zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) podawania na załącznikach do wyciągów wszelkich danych o dokonanych operacjach gospodarczych tj. nazwa nadawcy, adres, kwota, tytuł prawny dokonanej operacji, data zlecenia, data obciążenia zleceniodawcy i uznania rachunku zleceniobiorcy; 2) przyjmowania bezpłatnie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne na rzecz budżetu Gminy i na rzecz podległych jednostek organizacyjnych Gminy; 3) dokonywanie bezpłatnych wypłat gotówkowych z rachunków bieżących i pomocniczych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne; 4) obsługiwania poza kolejnością w placówce bankowej upoważnionych pracowników Zamawiającego; 5) gotowości świadczenia usługi home-bankingu w terminie do dnia 27 grudnia 2013 roku; 6) bezpłatnego świadczenia dodatkowych usług.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi zapewnić dla realizacji zamówienia przynajmniej jedną placówką na terenie Rawicza, w której będą świadczone usługi w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia. W tym celu powinien posiadać siedzibę / oddział / filię banku na terenie miasta Rawicza albo celem realizacji niniejszego zamówienia uruchomić taką placówkę w terminie wskazanym niżej. W przypadku, gdy na dzień składania oferty Wykonawca nie posiada na terenie Rawicza żadnej placówki, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że po wygraniu przetargu i podpisaniu umowy na świadczenie obsługi bankowej budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych jest gotowy i zobowiązuje się utworzyć siedzibę / oddział / filię banku na terenie miasta Rawicza, w terminie do dnia 27 grudnia 2013 r. oraz uzyskać wymagane prawem zezwolenie w zakresie przedmiotu zamówienia. Natomiast Wykonawca posiadający placówkę na terenie miasta Rawicza składa wykaz placówek (zał. nr 4 do SIWZ.) Ponadto każdy Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ i załącznikiem nr 5 do SIWZ lub wykazu Wykonawcy potwierdzającego spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku w zakresie posiadania placówki na terenie miasta Rawicza - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa w oryginale (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 3) Oświadczenie Wykonawcy o utworzeniu na terenie miasta Rawicza placówki bankowej celem potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego warunku (załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych - 15
- 3 - Oprocentowanie środków na lokatach tupu overnight - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji: a) zmiany ilości jednostek organizacyjnych objętych usługą bankową b) zmiany danych lub przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy c) otwarcia nowych rachunków bieżących i/lub pomocniczych d) wprowadzenia, zaproponowania nowej usługi przez Wykonawcę w ramach bieżącej obsługi bankowej e) zmiany warunków wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego f) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi do zabiegów endoskopowych
- Zajęcia prowadzone przez pedagoga w ramach realizacji projektu Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim, Program Fundusze Europejskie dla Wlkp. na lata 2021 - 2027.
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Rozbiórka budynków gminnych na terenie Gminy Rawicz
- Roboty budowlane wraz z dostawą windy w ramach zadania pn.: Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu.
- Budowa sieci ciepłowniczej na terenie Zakładu Karnego w Rawiczu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2025 roku dla Gminy Złota w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł na dofinansowanie zadania inwestycyjnego
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.