To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Rawicz: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 236713 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195927 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Rawicz oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, 2) otwarcie i prowadzenie kont dla identyfikacji przychodów z tytułu czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe od poszczególnych najemców oraz z tytułu opłat za wodę i ścieki od poszczególnych odbiorców (konta wirtualne) z możliwością rozszerzenia usługi na inne dochody budżetowe Gminy. 3) realizacja poleceń przelewów Zamawiającego: w banku obsługującym, w innych bankach, w systemie ELIXIR i w systemie papierowym, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) sporządzanie przez Bank wyciągów bankowych z rachunków na każdy dzień roboczy wraz z wtórnikami lub umożliwienie wydrukowania u Zamawiającego wyciągów bankowych wraz z wtórnikami, 7) zapewnienie możliwości zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym do łącznej wysokości do 1.000.000,00 zł rocznie, ze spłatą zadłużenia do dnia 31 grudnia każdego roku, 8) świadczenie usług home bankingu, umożliwiających dokonywanie przelewów z siedziby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy oraz uzyskiwanie informacji o stanie konta dla niżej podanych jednostek, 9) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych w tym lokatach typu overnight zakładanych od kwoty 100.000, 00 zł na podstawie pisemnej dyspozycji osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Informacje o ilościach usług prognozowanych w okresie realizacji zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ ( Wzór oferty Wykonawcy ). Wielkości podane w tym formularzu są danymi orientacyjnymi, niezbędnymi do wyliczenia wartości zamówienia i porównania złożonych ofert. 3. Jednostki organizacyjne Gminy Rawicz objęte przetargiem: 1) Gmina Rawicz 2) Urząd Miejski Gminy Rawicz 3) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawiczu 4) Miejsko-Gminny Ośrodek Wsparcia w Rawiczu 5) Przedszkole nr 1 im. Akademia Króla Stasia w Rawiczu 6) Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały w Rawiczu 7) Przedszkole nr 5 Pod Grzybkiem w Rawiczu 8) Przedszkole nr 6 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Rawiczu 9) Szkoła Podstawowa nr 1 im. A. Mickiewicza w Rawiczu 10) Szkoła Podstawowa nr 3 im. K. Makuszyńskiego w Rawiczu 11) Szkoła Podstawowa nr 4 im. W. Broniewskiego w Rawiczu 12) Szkoła Podstawowa nr 5 im. K. Kurpińskiego z Oddziałami Przedszkolnymi w Rawiczu 13) Szkoła Podstawowa nr 6 im. J. Korczaka w Rawiczu 14) Szkoła Podstawowa w Masłowie 15) Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Zielonej Wsi 16) Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej 17) Gimnazjum nr 1 im. H. Sienkiewicza w Rawiczu 18) Gimnazjum w Sierakowie im. A. O. Przyjmy Przyjemskiego 19) Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu 20) Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu 21) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu 22) Dom Kultury w Rawiczu 23) Muzeum Ziemi Rawickiej w Rawiczu 24) Rawicka Biblioteka Publiczna w Rawiczu 25) Samodzielny Publiczny ZOZ Centrum Rehabilitacji Medycznej i Ośrodek Osób Niepełnosprawnych w Rawiczu. Liczba jednostek może ulec zmianie w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, a w przypadku powołania nowych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą bankową, która zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1) zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych regulowane są terminowo, 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo, 3) nie posiada zobowiązań spornych wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) nie jest objęty ugodą zawartą z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 5) posiadane rachunki bankowe są wolne od zajęć egzekucyjnych. 5. Zamawiający zastrzega sobie w okresie realizacji zamówienia możliwość lokowanie wolnych środków w innych bankach w przypadku gdy obowiązujące przepisy prawa będą mu na to pozwalały. 6. Wykonawca przy świadczeniu obsługi bankowej Gminy Rawicz i jej jednostek organizacyjnych zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia i zaproponowanej ceny ofertowej również do: 1) podawania na załącznikach do wyciągów wszelkich danych o dokonanych operacjach gospodarczych tj. nazwa nadawcy, adres, kwota, tytuł prawny dokonanej operacji, data zlecenia, data obciążenia zleceniodawcy i uznania rachunku zleceniobiorcy; 2) przyjmowania bezpłatnie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne na rzecz budżetu Gminy i na rzecz podległych jednostek organizacyjnych Gminy; 3) dokonywanie bezpłatnych wypłat gotówkowych z rachunków bieżących i pomocniczych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne; 4) obsługiwania poza kolejnością w placówce bankowej upoważnionych pracowników Zamawiającego; 5) gotowości świadczenia usługi home-bankingu w terminie do dnia 27 grudnia 2013 roku; 6) bezpłatnego świadczenia dodatkowych usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
- GETIN NOBLE BANK S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415201,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51287,67
Oferta z najniższą ceną: 51287,67 / Oferta z najwyższą ceną: 71013,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Rozbiórka budynków gminnych na terenie Gminy Rawicz
- Roboty budowlane wraz z dostawą windy w ramach zadania pn.: Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu.
- Budowa sieci ciepłowniczej na terenie Zakładu Karnego w Rawiczu w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.