eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceBudowa dróg , parkingów , chodników dla Centrum Sportu i Rekreacji przy ul.Zdrojowej w Myślenicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Myślenice: Budowa dróg , parkingów , chodników dla Centrum Sportu i Rekreacji przy ul.Zdrojowej w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 195941 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2741741 w. 163, fax 012 2720215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg , parkingów , chodników dla Centrum Sportu i Rekreacji przy ul.Zdrojowej w Myślenicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ułożenie dróg , parkingów i chodników z kostki brukowej z obrzeżami i krawężnikami o powierzchni ok. 7800 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w przetargu: 10 000,0 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: -cena, waga 100, sposób oceny minimalizacja. Oceny ofert w zakresie przedstawionym powyżej kryterium zostaną dokonane według następujących zasad: -w zakresie kryterium, oferta może uzyskać 100 punktów Cena oferty brutto (min) C = ------------------------ x 100pkt x 100% Cena oferty brutto (x)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1)Formularz oferty z nazwą Oferenta oraz z merytoryczna zawartością odnoszącą się do przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej specyfikacji- wg załączonego druku /zał.nr 3/ 2)Dowód wpłaty wadium 3)Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art.22 ust.1, spełniający warunki zawarte w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie o niekaralności 6)Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oferent wykaże że dysponuje pracownikami , którzy posiadają uprawnienia budowlane do :kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej z minimum pięcioletnim stażem 8)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych drogowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oferent wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł złotych z branży drogowej /kostka/. Prosimy o załączenie referencji lub protokołu odbioru. 10)Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich. 11)Oświadczenie o realizacji zadania siłami własnymi lub Wykonawca wskaże w ofercie wykonawcę , któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia . 12)Kopię uprawnień kierownika grupy robót . 13)Oświadczenie o akceptacji postanowień w SIWZ i projektu umowy. 14)Kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 15)Zaparafowany przez Oferenta projekt umowy /załącznik nr 2/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślenice Rynek 8/9 pok. nr 54.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślenice Rynek 8/9 pok. nr 10 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.