eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninDługoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Gostynin: Długoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE
Numer ogłoszenia: 195980 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Długoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w wysokości 2.095.583,- (dwa miliony dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt trzy zł 00/100) zł na dofinansowanie inwestycji: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyninie. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 2.095.583,-zł Okres kredytowania: 5 lat, w tym 1 rok karencji Karencja w spłacie kapitału: do dnia 30 października 2008 roku. Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych, w ustalonych przez Zamawiającego terminach i kwotach Terminy spłaty kredytu i kwoty rat: 1) do 31.10.2008r.- 131.250,- zł 2) do 31.01.2009r.- 131.250,- zł 3) do 30.04.2009r.- 131.250,- zł 4) do 31.07.2009r.- 131.250,- zł 5) do 30.10.2009r.- 131.250,- zł 6) do 31.01.2010r.- 131.250,- zł 7) do 30.04.2010r.- 131.250,- zł 8) do 31.07.2010r.- 131.250,- zł 9) do 30.10.2010r.- 131.250,- zł 10) do 31.01.2011r.- 131.250,- zł 11) do 30.04.2011r.- 131.250,- zł 12) do 31.07.2011r.- 131.250,- zł 13) do 30.10.2011r.- 131.250,- zł 14) do 31.01.2012r.- 131.250,- zł 15) do 30.04.2012r.- 131.250,- zł 16) do 31.07.2012r.- 126.833,- zł Spłata odsetek w okresach kwartalnych, do 15 dnia miesiąca po danym kwartale, pierwsza rata odsetkowa za IV kwartał 2007 roku płatna do 15 stycznia 2008 roku Oprocentowanie kredytu: w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Środki finansowe postawione do dyspozycji w transzach w zależności od potrzeb Zamawiającego, w wysokości i terminach ustalonych po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową Dodatkowe wymagania ze strony Zamawiającego: możliwość: · refundacji wydatków poniesionych na realizację inwestycji do 30 dni przed podpisaniem umowy kredytowej, · wykorzystania tylko części kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z niewykorzystaną częścią kredytu, · zmiany warunków szczegółowych umowy w zakresie wykorzystania, terminów i kwot spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z tymi zmianami, · wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat Wysokość odsetek obejmujących wyłącznie bazę oprocentowania dla WIBOR 1M z dnia 08.10.2007r. 4,95% - 297.817,70 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy winni spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: · posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; · posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; · znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; · nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz); 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; w przypadku Banku Państwowego (art. 14 i nast. Pr. Bank.) wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) statutu; 6) sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dopuszcza składanie oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy dołączają do oferty umowę konsorcjum oraz muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu oraz podpisania umowy w przypadku udzielenia zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści umowy regulującej współpracę Wykonawców (umowy konsorcjum) lub z odrębnego dokumentu. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, za wyjątkiem koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, tj. koncesji, zezwolenia lub licencji, informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - składa aktualny dokument lub aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa - chyba, że wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sprcyfikację w cenie 80 zł. można uzyskać w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Gostynina, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 304 za zaliczeniem pocztowym lub na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.