eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninDługoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Gostynin: Długoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE
Numer ogłoszenia: 218172 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 195980 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina, Rynek, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, fax 024 2360712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Długoterminowy kredyt w kwocie 2.095.583,- zł na dofinansowanie inwestycji TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W GOSTYNINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w wysokości 2.095.583,- (dwa miliony dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt trzy zł 00/100) zł na dofinansowanie inwestycji Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Gostyninie. Rodzaj waluty: PLN Kwota kredytu: 2.095.583,-zł Okres kredytowania: 5 lat, w tym 1 rok karencji Karencja w spłacie kapitału: do dnia 30 października 2008 roku. Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych, w ustalonych przez Zamawiającego terminach i kwotach Terminy spłaty kredytu i kwoty rat: 1) do 31.10.2008r.- 131.250,- zł 2) do 31.01.2009r.- 131.250,- zł 3) do 30.04.2009r.- 131.250,- zł 4) do 31.07.2009r.- 131.250,- zł 5) do 30.10.2009r.- 131.250,- zł 6) do 31.01.2010r.- 131.250,- zł 7) do 30.04.2010r.- 131.250,- zł 8) do 31.07.2010r.- 131.250,- zł 9) do 30.10.2010r.- 131.250,- zł 10) do 31.01.2011r.- 131.250,- zł 11) do 30.04.2011r.- 131.250,- zł 12) do 31.07.2011r.- 131.250,- zł 13) do 30.10.2011r.- 131.250,- zł 14) do 31.01.2012r.- 131.250,- zł 15) do 30.04.2012r.- 131.250,- zł 16) do 31.07.2012r.- 126.833,- zł Spłata odsetek w okresach kwartalnych, do 15 dnia miesiąca po danym kwartale, pierwsza rata odsetkowa za IV kwartał 2007 roku płatna do 15 stycznia 2008 roku Oprocentowanie kredytu: w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. Środki finansowe postawione do dyspozycji w transzach w zależności od potrzeb Zamawiającego, w wysokości i terminach ustalonych po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco bez protestu wraz z deklaracją wekslową Dodatkowe wymagania ze strony Zamawiającego: możliwość: · refundacji wydatków poniesionych na realizację inwestycji do 30 dni przed podpisaniem umowy kredytowej, · wykorzystania tylko części kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z niewykorzystaną częścią kredytu, · zmiany warunków szczegółowych umowy w zakresie wykorzystania, terminów i kwot spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów związanych z tymi zmianami, · wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat Wysokość odsetek obejmujących wyłącznie bazę oprocentowania dla WIBOR 1M z dnia 08.10.2007r. 4,95% - 297.817,70 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 303837,33 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Legionowie, ul. Rynek 4, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 303837.33
  • Oferta z najniższą ceną: 303837.33 / oferta z najwyższą ceną: 307582.78
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.