eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Wymiana okien w lokalach mieszkalnych Gminy Skarżysko - Kamienna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Skarżysko-Kamienna: Wymiana okien w lokalach mieszkalnych Gminy Skarżysko - Kamienna
Numer ogłoszenia: 196098 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w lokalach mieszkalnych Gminy Skarżysko - Kamienna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamowienia został podzielony na 3 zadania tj.: Zadanie Nr 1: Wymiana okien w budynkach stanowiących własność Gminy Zadanie Nr 2: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zadanie Nr 3: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zadanie Nr 1: Wymiana okien w budynkach stanowiących własność Gminy Zadanie to obejmuje zakup 79 szt. okien PCV; wymianę 79 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 3 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 3 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Zadanie Nr 2: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych Zadanie to obejmuje zakup 76 szt. okien PCV; wymianę 76 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 25 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 25 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Zadanie Nr 3: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Zadanie to obejmuje zakup 85 szt. okien PCV; wymianę 85 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 14 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 14 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac. Szczegółowy opis zamówienia dot. Wykonania i odbioru robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W załączniku tym znajdują się również: wykaz zawierający wymiary, ilości oraz adresy lokali mieszkalnych w których nastąpi wymiana okien. Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie , określonym w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ). Określony zakres robót Wykonawca realizuje zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych montowanej stolarki okiennej, wymaganiami Polskich Norm i sztuką budowlaną. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Wykonanie wymiany odbywać się będzie poprzez: wykonanie obmiaru w miejscu wymiany okien; demontaż istniejącej stolarki okiennej z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem na koszt Wykonawcy; zakup i montaż okien i drzwi balkonowych z PCV; wykończenie ościeży tynkiem i pomalowanie zgodnie z istniejącą kolorystyką ścian; zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy; wywóz zdemontowanych okien oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac, w sprawach nieuregulowanych w podanych wyżej punktach należy stosować się do decyzji podjętych przez Zamawiającego. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji: 10 lat. Wykonawca może złożyć w ofercie wykonania okres gwarancji na dłuższy czas niż wskazany przez Zamawiającego. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w druku przedmiaru robót stanowiącego odpowiednio załącznik nr 6/1; 6/2 i 6/3 do siwz .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. b. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. c. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie okien o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje ). 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj.co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności ogólnobudowlanej. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiada w/w wymagane uprawnienia o specjalności ogólnobudowlanej oraz załączyć kserokopię tych uprawnień / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / wraz z zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność tej osoby do w/w izby na dzień składania ofert, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania / zał. Nr 2 / oraz wypełnionym kosztorysem ofertowym / dla zadań na które wykonawca skada ofertę / lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem Wykonawca składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. c. wypełniony zał. Nr 7 - Druk wykazu prac / doświadczenie zawodowe / lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie okien o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje ). Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d. wypełniony zał. Nr 8 - Druk wykazu osób /potencjał kadrowy / lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia. tj.co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności ogólnobudowlanej. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiada w/w wymagane uprawnienia o specjalności ogólnobudowlanej oraz załączyć kserokopię tych uprawnień / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / wraz z zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność tej osoby do w/w izby na dzień składania ofert, Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowaia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna I piętro pok. 35.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pokój nr 94.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynkach stanowiących własność Gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje zakup 79 szt. okien PCV; wymianę 79 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 3 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 3 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje zakup 76 szt. okien PCV; wymianę 76 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 25 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 25 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana okien w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie to obejmuje zakup 85 szt. okien PCV; wymianę 85 szt. okien drewnianych na okna PCV; zakup 14 szt. drzwi balkonowych PCV; wymianę 14 szt. drzwi balkonowych drewnianych na drzwi balkonowe PCV; wywóz zdemontowanych okien i drzwi balkonowych oraz innych nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.