To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Chorzele: Rozbudowa drogi gminnej Nr 320102W Nowa Wieś - Wasiły Zygny - Baranowo na trasie Nowa Wieś - Wasiły Zygny od km 0+000,00 do km 2+296,00
Numer ogłoszenia: 196100 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139260 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej Nr 320102W Nowa Wieś - Wasiły Zygny - Baranowo na trasie Nowa Wieś - Wasiły Zygny od km 0+000,00 do km 2+296,00.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przy przebudowie drogi zostaną wykonane następujące roboty: rozbiórkowe, odwodnieniowe, ziemne; podbudowa na odcinku od km 2+222,50 do km 2+296; warstwa wyrównawcza nawierzchni ułożona na istniejącym powierzchniowym utrwaleniu na odcinku od km 0+000 do km 2+222,50 (75 kg/m2) i na projektowanej podbudowie od km 2+222,50 do km 2+296,00; ułożenie na całym odcinku warstwy wiążącej grub. 3cm i poboczy z kruszywa naturalnego grubość 6 cm i szerokości 1,75 m; ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm na całym projektowanym odcinku i wykonanie uzupełnienia poboczy z kruszywa grub. 3 cm. Opis stanu istniejącego: Droga gminna Nowa Wieś - Wasiły Zygny - Baranowo na rozbudowywanym odcinku Nowa Wieś - Wasiły Zygny od km 0+000,00 do km 2+296,00 posiada przekrój szlakowy. Całkowita powierzchnia pasa drogowego drogi gminnej wynosi 15,40 ha. Na odcinku od km 0+000 do km 2+222,50 droga posiada jezdnię o nawierzchni z kruszywa naturalnego powierzchniowo utrwalonej kruszywem i emulsją szerokości 3,60-4,00 m. Podbudowa pod tę nawierzchnię to żwir i pospółka drogowa grubość średnia 20 - 25 cm. Na odcinku od km 2+222,50 do km 2+296 istniejąca nawierzchnia gruntowa nie jest powierzchniowo utrwalona. Szerokość pasa drogowego wynosi 10,0 m od km 0+000 do km 1+756 i szerokość 8,0 m od km 1+776 do km 2+296. Konstrukcja jezdni ułożona jest na gruntach rodzimych lub na gruntach antropogenicznych budujących nasyp. Obustronne pobocza mają zmienną szerokość. Obustronne rowy są częściowo zamulone. Nie wszystkie zjazdy zaopatrzone są w przepusty. Droga posiada nawierzchnię powierzchniowo utrwaloną bitumicznie silnie spękaną w formie siatki o oczkach wielkości kilka na kilkanaście centymetrów, odkształconą poprzecznie i podłużnie. Obserwujemy tu pęknięcia siatkowe w zamkniętych oczkach z niewielkimi wyruszeniami, ale zdecydowanie przeważają pęknięcia siatkowe ze znacznymi wyruszeniami, z występowaniem luźnych kawałów nawierzchni. Stwierdzono liczne wyboje wypełnianie prowizorycznie kruszywem aby zapewnić przejezdność . Droga przechodzi w poziomie terenu lub w nasypie oraz na krótkich odcinkach w niewielkim wykopie. Dla prawidłowej rozbudowy drogi nie jest konieczne usunięcie drzew. Drzewa rosnące w pasie drogowym nie kolidują z rozbudową. Na projektowanym odcinku w liniach rozgraniczających pas drogowy występuje wodociąg w110 od km 0+519 do km 0+942 i od km 0+942 do km 1+680. Na pozostałych odcinkach wodociąg przebiega poza pasem drogowym. Na odcinku od km 1+684 do km 2+230 poza pasem drogowym przebiega napowietrzna linia energetyczna. Lokalizacja urządzeń podziemnych naniesiona jest na planie sytuacyjnym. Nie istnieje potrzeba przebudowy istniejącej infrastruktury. W pasie drogowym zlokalizowano cztery przepusty poprzeczne z rur o średnicy O 50cm w: - km 0+414,00, - km 1+504,00, - km 1+951,00, - km 2+072,40, z których jeden w km 0+414,00 wymaga przebudowy, a pozostałe 3 należy oczyścić i udrożnić. Opis stanu projektowanego: Całkowita powierzchnia przeznaczona pod projektowaną drogę wynosi około 19400 m2 (19,40 ha). Parametry techniczne drogi: - klasa drogi - L, - nośność podłoża - G1, - głębokość przemarzania - 1,00 m, - konstrukcja nawierzchni dla ruchu lekkiego - KR 1, - szerokość nawierzchni - 4,60 m, - szerokość poboczy z kruszywa - min. 1,00 m, - spadek poprzeczny nawierzchni daszkowy - 2 %, - spadek pobocza - 6 %, - nawierzchnia drogi z betonu asfaltowego, - długość drogi - 2296,00 m. Projektuje się wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni poprzez wykonanie odnowy zniszczonej istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku od km 0+000,00 do km 2+222,50 poprzez ułożenie warstwy z betonu asfaltowego oraz wykonanie pełnej konstrukcji z nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa naturalnego na odcinku od km 2+222,5 do km 2+296. Istniejącą nawierzchnię powierzchniowo utrwaloną ułożoną na podbudowie z kruszywa na odcinku od km 0+000 do km 2+222,50 projektuje się wzmocnić i wyrównać w pierwszym etapie przebudowy warstwą z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11 W 50/70 wg PN-EN-13108-1 średnio 75 kg/m2. Na tak przygotowanym podłożu projektuje się po wykonaniu skropienia miedzywarstwowego z emulsji asfaltowej i ułożenie w pierwszym etapie warstwy wiążącej grubości 3 cm mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11 S 50/70 wg PN-EN-13108-1 a następnie w drugim etapie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej AC 11 S 50/70 wg PN-EN-13108-1. Projektuje się konstrukcję nawierzchni na odcinku bez nawierzchni bitumicznej od km 2+222,50 km 2+296,00 oraz w obrębie skrzyżowań: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 wg PN-EN-13108-1 grub. 3cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W 50/70 wg PN-EN-13108-1 grub. 3cm; warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/ m2 podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 m stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm); warstwa mrozoochronna z piasku grub. 15 cm; Po ułożeniu warstwy ścieralnej należy uzupełnić pobocza kruszywem naturalnym (mieszanka żwiru, pospółki i piasku) grub. 6 cm w pierwszym etapie i 3 cm w drugim etapie szerokości po 1,75 m. - Instalowanie znaków drogowych: Zainstalować należy pionowe znaki drogowe na słupkach z rur stalowych o średnicy 70 mm - szt. 28 - Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz zapisami SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.23.51 - 45.23.23.51 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 551077,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 651145,09
Oferta z najniższą ceną: 651145,09 / Oferta z najwyższą ceną: 859772,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHORZELE
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
więcej: przetargi CHORZELE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.