Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Radom: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 196113 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie , ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, faks 0-48 381-01-71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia całodobowa ochrona fizyczna mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych na stałe (umowa o pracę) przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 (opis budynku w załączeniu), która obejmować będzie: a) ochronę pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, b) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, c) prowadzenie działań profilaktycznych, oraz przeciwdziałanie zagrożeniom pożarowym napadom rabunkowym, kradzieżom, włamaniom, dewastacją mienia, próbom zamachu terrorystycznego, aktom wandalizmu i chuligaństwa, ekscesom osób będących pod wpływem działania alkoholu i środków odurzających, a także innym przypadkom naruszania prawa i porządku publicznego, koordynacja ruchu osobowego. d) szczegółowy zakres ochrony fizycznej obejmować będzie: - dwa posterunki - całodobowo (24h) - we wszystkie dni tygodnia - jeden posterunek w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 - na terenie obiektu wymagane są: 1 posterunek stały i 2 posterunki patrolowe: posterunek I - jeden agent przy windach całodobowo (portiernia) posterunek II - jeden agent wejście główne od ul. Jagiellońskiej w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 posterunek III - jeden agent wejście od ul. Kłopotowskiego w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 Wymagany personel posiadający licencję I stopnia. Osoba uprawniona do reprezentacji firmy posiadająca licencję II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa. Agenci na posterunkach I-III wyposażeni w paralizatory. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przepisami MSWiA w tym książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz inne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego oraz prowadzenia w formie książki ewidencji wydawanych i zdawanych kluczy od pomieszczeń budynku, dokumentacji systemów zabezpieczenia technicznego. Wykonawca będzie zobowiązany do osobistego wydawania i odbierania kluczy na podstawie książki ewidencyjnej, f) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. g) obowiązki na posterunkach i uzbrojenie zgodnie z instrukcją pełnienia służb. Ochronę osób i obiektu Urzędu Skarbowego należy organizować i realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tekst jednolity. 2.Inne wymagania 1.Wyposażenie pracowników ochrony: - paralizatory - identyfikatory, - jednolite umundurowanie 2.Ochrona fizyczna budynku będzie wspomagana w razie konieczności zmotoryzowaną załogą interwencyjną. Czas reakcji na wezwanie - 30 minut 3.Budynek posiada szczegółowy zakres ochrony wraz z planem ochrony zatwierdzonym przez Naczelnika Urzędu Skarbowego Warszawa Praga. 4.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy magazynowanie paralizatorów. 5.Agent z posterunku I zobowiązany jest do sprawdzenia po godzinach pracy obu Urzędów wszystkich pomieszczeń w obiekcie ze szczególnym uwzględnieniem plombowanych. 6.Zapewnienie obsady 3 osobowej w budynku w dni wolne od pracy oraz w dni robocze w wydłużonych godzinach pracy na czas prowadzonych akcji -Dni otwarte-(ok. 3-5 razy w roku) przykładowo: w sobotę 4 godziny od 9.00 do 13.00, w dniu 30.04.2010 w godzinach 16.00-20.00 7.Wykonawca jest obowiązany do stałego szkolenia pracowników do wykonywania czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej oraz zachowań jakie powinny być spełnione w sytuacjach alarmowych. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku w celu zapoznania się z obiektem przeznaczonym do ochrony przed złożeniem oferty po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu. 3. Opis budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie 1. Lokalizacja budynku - u zbiegu ulic: Okrzei, Jagiellońskiej i Kłopotowskiego, budynek sąsiaduje z czteropiętrową kamienicą przy ul. Kłopotowskiego (złączony ścianą działową). 2. Liczba wejść: 2 od ul. Kłopotowskiego, 1 od ul. Jagiellońskiej, 1 wejście od ul. Okrzei (podwórko wewnętrzne), 1 wjazd od ul. Okrzei (rampa rozładunkowa). 3.Ilość kondygnacji - 9 w tym piwnica. 4.System informacji o pożarze i włamaniu. 5.Instalacje: elektryczna, teledacyjna, klimatyzacja, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, windy osobowe szt. 2, winda towarowa, schody ruchome (nieczynne - wyłączone z eksploatacji), instalacje dostępowe - alarmowa, p.poż. Elewacja na parterze budynku szklana zabezpieczona folią antywłamaniową. 6.Zabezpieczenie antywłamaniowe w serwerowniach na II i V piętrze z sygnalizatorem włamania na portierni 7.System telewizji dozorowej (5 szt. kamer) - kamera umieszczona na rampie (1 szt.), przy wejściu od ulicy Jagiellońskiej (1 szt.), przy wejściu od ulicy Kłopotowskiego (1 szt.), na podwórku wewnętrznym (2 szt.), monitor i konsola sterująca umieszczona na portierni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. aktualna koncesja wydana w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku tekst jednolity ( Dz.U. z 2002 Nr 71, poz. 659 z późn. zm.), poświadczenie bezpieczeństwa właściciela lub osoby uprawnionej do reprezentowania firmy. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (licencje: II stopnia - właściciela lub osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, I stopnia - pracownicy wykonujący zamówienie, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej). 4.Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie analizy przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jaki mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 24 ustawy Pzp muszą złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. tekst jednolity o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z. póżn.zm.); 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego a także właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Imienny wykaz pracowników zatrudnionych na obiekcie oraz na zmianie. 6) Imienny wykaz osób nadzoru ochrony. 7) Aktualna Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia. 8) Poświadczenie bezpieczeństwa właściciela lub osoby uprawnionej do reprezentowania firmy. 9) Aktualna koncesja w zakresie objętym zamówieniem wydana w oparciu o przepisy ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku tekst jednolity. 10) Kserokopie posiadanych licencji: II stopnia - właściciela lub osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, I stopnia - pracownicy wykonujący zamówienie. 2.Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta powinna zawierać: 1) dokumenty, o których mowa w części VI SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 3 do SIWZ 4) parafowany na znak akceptacji wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - Załącznik nr 5 do SIWZ 3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w pkt. 1.1), 1.3), 1.4) i 1.9) winny być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 2.2) powinien być złożony w ten sposób, że każdy z Wykonawców indywidualnie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp, natomiast wszyscy Wykonawcy wspólnie złożą oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp 4.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszu@zszu.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, pok. nr 306.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: 1.Oferty należy składać osobiście lub przez posłańca na adres: Warszawa ul. Jagiellońska 15 pok. 107 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-70/2024-Zakup i dostawa leków Ofatumumabum oraz Afliberceptum z Programów Lekowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem części zamiennych oraz kompleksową obsługą serwisową zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji na 2025 rok"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.