To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Radom: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 430278 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196113 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, faks 0-48 381-01-71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony fizycznej budynku Urzędu Skarbowego Warszawa-Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia całodobowa ochrona fizyczna mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych na stałe (umowa o pracę) przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 (opis budynku w załączeniu), która obejmować będzie: a) ochronę pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, b) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, c) prowadzenie działań profilaktycznych, oraz przeciwdziałanie zagrożeniom pożarowym napadom rabunkowym, kradzieżom, włamaniom, dewastacją mienia, próbom zamachu terrorystycznego, aktom wandalizmu i chuligaństwa, ekscesom osób będących pod wpływem działania alkoholu i środków odurzających, a także innym przypadkom naruszania prawa i porządku publicznego, koordynacja ruchu osobowego. d) szczegółowy zakres ochrony fizycznej obejmować będzie: - dwa posterunki - całodobowo (24h) - we wszystkie dni tygodnia - jeden posterunek w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 - na terenie obiektu wymagane są: 1 posterunek stały i 2 posterunki patrolowe: posterunek I - jeden agent przy windach całodobowo (portiernia) posterunek II - jeden agent wejście główne od ul. Jagiellońskiej w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 posterunek III - jeden agent wejście od ul. Kłopotowskiego w godzinach pracy Urzędów tj. pon.7.00-18.30. wt.-pt. 7.00-16.30 Wymagany personel posiadający licencję I stopnia. Osoba uprawniona do reprezentacji firmy posiadająca licencję II stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa. Agenci na posterunkach I-III wyposażeni w paralizatory. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przepisami MSWiA w tym książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz inne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego oraz prowadzenia w formie książki ewidencji wydawanych i zdawanych kluczy od pomieszczeń budynku, dokumentacji systemów zabezpieczenia technicznego. Wykonawca będzie zobowiązany do osobistego wydawania i odbierania kluczy na podstawie książki ewidencyjnej, f) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. g) obowiązki na posterunkach i uzbrojenie zgodnie z instrukcją pełnienia służb. Ochronę osób i obiektu Urzędu Skarbowego należy organizować i realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tekst jednolity. 2.Inne wymagania 1.Wyposażenie pracowników ochrony: - paralizatory - identyfikatory, - jednolite umundurowanie 2.Ochrona fizyczna budynku będzie wspomagana w razie konieczności zmotoryzowaną załogą interwencyjną. Czas reakcji na wezwanie - 30 minut 3.Budynek posiada szczegółowy zakres ochrony wraz z planem ochrony zatwierdzonym przez Naczelnika Urzędu Skarbowego Warszawa Praga. 4.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy magazynowanie paralizatorów. 5.Agent z posterunku I zobowiązany jest do sprawdzenia po godzinach pracy obu Urzędów wszystkich pomieszczeń w obiekcie ze szczególnym uwzględnieniem plombowanych. 6.Zapewnienie obsady 3 osobowej w budynku w dni wolne od pracy oraz w dni robocze w wydłużonych godzinach pracy na czas prowadzonych akcji Dni otwarte(ok. 3-5 razy w roku) przykładowo: w sobotę 4 godziny od 9.00 do 13.00, w dniu 30.04.2010 w godzinach 16.00-20.00 7.Wykonawca jest obowiązany do stałego szkolenia pracowników do wykonywania czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej oraz zachowań jakie powinny być spełnione w sytuacjach alarmowych. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku w celu zapoznania się z obiektem przeznaczonym do ochrony przed złożeniem oferty po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu. 3. Opis budynku przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie 1.Lokalizacja budynku - u zbiegu ulic: Okrzei, Jagiellońskiej i Kłopotowskiego, budynek sąsiaduje z czteropiętrową kamienicą przy ul. Kłopotowskiego (złączony ścianą działową). 2.Liczba wejść: 2 od ul. Kłopotowskiego, 1 od ul. Jagiellońskiej, 1 wejście od ul. Okrzei (podwórko wewnętrzne), 1 wjazd od ul. Okrzei (rampa rozładunkowa). 3.Ilość kondygnacji - 9 w tym piwnica. 4.System informacji o pożarze i włamaniu. 5.Instalacje: elektryczna, teledacyjna, klimatyzacja, wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, windy osobowe szt. 2, winda towarowa, schody ruchome (nieczynne - wyłączone z eksploatacji), instalacje dostępowe - alarmowa, p.poż. Elewacja na parterze budynku szklana zabezpieczona folią antywłamaniową. 6.Zabezpieczenie antywłamaniowe w serwerowniach na II i V piętrze z sygnalizatorem włamania na portierni 7.System telewizji dozorowej (5 szt. kamer) - kamera umieszczona na rampie (1 szt.), przy wejściu od ulicy Jagiellońskiej (1 szt.), przy wejściu od ulicy Kłopotowskiego (1 szt.), na podwórku wewnętrznym (2 szt.), monitor i konsola sterująca umieszczona na portierni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 355770.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Ochrony Osób i Mienia BASMA SECURITY spółka jawna, ul. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 355770.00
- Oferta z najniższą ceną: 355770.00 oferta z najwyższą ceną: 576095.17
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-70/2024-Zakup i dostawa leków Ofatumumabum oraz Afliberceptum z Programów Lekowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem części zamiennych oraz kompleksową obsługą serwisową zestawu do badań naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji na 2025 rok"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesięcy
- Utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.