Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Katowice: ROPS-PSO/3321/21/11 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 196114 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/21/11 - Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi następujących szkoleń, podzielonych na 13 części: a) Część I - Arteterapia w pracy z młodzieżą (AT2), 31.08 - 02.09.2011, grupa do 20 osób. b) Część II - Budowanie skutecznej współpracy w zespole (GW3), 01-03.09.2011, grupa do 20 osób. c) Część III - Kształtowanie umiejętności budowania mocnych stron klienta (TK4), 07-09.09.2011, grupa do 20 osób. d) Część IV - Budowanie skutecznej współpracy w zespole (GW3), 12-14.09.2011, grupa do 20 osób. e) Część V - Obsługa niżej wymienionych szkoleń: - Praktyczne zastosowanie arteterapii w pracy z klientami DPS i ŚDS (AT), 29-31.08.2011, grupa do 20 osób, - Praktyczne zastosowanie arteterapii w pracy z klientami DPS i ŚDS (AT), 01-03.09. 2011, grupa do 20 osób, - Arteterapia w pracy z młodzieżą (AT2), 05-07.09.2011, grupa do 20 osób. f) Część VI - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8), 05-08.09.2011, grupa do 22 osób. g) Część VII - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8), 12-15.09.2011, grupa do 22 osób. h) Część VIII - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8), 19-22.09.2011, grupa do 22 osób. i) Część IX - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8), 26-29.09.2011, grupa do 22 osób. j) Część X - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8), w niżej wymienionych terminach: - 03-06.10.2011, grupa do 22 osób, - 03-06.10.2011, grupa do 22 osób. k) Część XI - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8), w niżej wymienionych terminach: - 10-13.10.2011, grupa do 22 osób, - 10-13.10.2011, grupa do 22 osób. l) Część XII - Źródła i mechanizmy przemocy, praca nad postawami wobec przemocy, portret psychologiczny sprawcy przemocy (PS11), 21-22.09.2011, grupa do 22 osób. m) Część XIII - Źródła i mechanizmy przemocy, praca nad postawami wobec przemocy, portret psychologiczny sprawcy przemocy (PS11), 06-07.10.2011, grupa do 22 osób. 2. Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkoleń w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. 3. Wykonawca zapewni realizację szkoleń na terenie wybranych miast województwa śląskiego (tj. Katowic, Częstochowy, Sosnowca, Gliwic, Zabrza, Bielska-Białej, Rybnika, Tychów, Chorzowa, Jastrzębia-Zdroju, Siemianowic Śląskich lub Zawiercia) bądź powiatów cieszyńskiego, bielskiego, żywieckiego. 4. Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe: a) baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c) zapewnić bezpłatny parking dla uczestników szkoleń, d) zakwaterować uczestników w pokojach dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, e) zapewnić trenerom osobne pokoje, f) zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów w pokojach przed rozpoczęciem zajęć szkoleniowych w dzień przyjazdu, g) zapewnić wodę mineralną przez cały okres trwania szkolenia na sali konferencyjnej/szkoleniowej, h) po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia zajęć, i) zaplecze konferencyjne - klimatyzowane sale (wyposażone w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowane do wielkości grup i rodzaju zajęć, z oknem i dostępem do światła dziennego. Muszą posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażone w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji szkolenia w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja), j) zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sal, w których odbywają się szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, k) udostępnienie dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników szkoleń (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania. 5. Wyżywienie w trakcie szkoleń: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki, b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój oraz deser (herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka + ciastko lub lody, mus itp.) c) kolacja - jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki d) przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, różne owoce, bakalie i suszone owoce. Dodatkowo wymagane są dwie 0,5 litrowe butelki wody mineralnej dla każdego uczestnika na każdy dzień szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany obiekt, w którym realizowane będzie zamówienie spełnia warunki Zamawiającego. b) Decyzję Marszałka Województwa Śląskiego w sprawie zaszeregowania obiektu i nadania kategorii- minimum obiekt 3 gwiazdkowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ, b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ - osobno do każdej Części zamówienia, na które składa się ofertę, c) wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ. d) pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: - jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 60% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, - jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa), e) Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia innego szkolenia w wymiarze osobowym i czasowym tożsamym ze szkoleniem planowanym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www-rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego,
ul. Modelarska 10,
40-142 Katowice
pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Arteterapia w pracy z młodzieżą (AT2): Termin realizacji szkolenia: 31 sierpnia - 02 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 20 osób (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Budowanie skutecznej współpracy w zespole (GW3): Termin realizacji szkolenia: 01-03 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 20 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Kształtowanie umiejętności budowania mocnych stron klienta (TK4): Termin realizacji szkolenia: 07-09 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 20 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Budowanie skutecznej współpracy w zespole (GW3): Termin realizacji szkolenia: 12-14 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 20 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Obsługa niżej wymienionych szkoleń: a). Praktyczne zastosowanie arteterapii w pracy z klientami DPS i ŚDS (AT) Termin realizacji szkolenia: 29-31 sierpnia 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. b). Praktyczne zastosowanie arteterapii w pracy z klientami DPS i ŚDS (AT) Termin realizacji szkolenia: 01-03 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. c). Arteterapia w pracy z młodzieżą (AT2) Termin realizacji szkolenia: 05-07 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 3 grup do 20 osób każda dla wyżej wymienionych szkoleń (duża sala warsztatowa o minimalnej powierzchni 45 m2 dla każdego ze szkoleń)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8): Termin realizacji szkolenia: 05-08 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8): Termin realizacji szkolenia: 12-15 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8): Termin realizacji szkolenia: 19-22 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8): Termin realizacji szkolenia: 26-29 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X - Mediacje rodzinne - podstawowe zagadnienia (C8), w niżej wymienionych terminach: a). Termin realizacji szkolenia: 03-06 października 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. b). Termin realizacji szkolenia: 03-06 października 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla każdego z wyżej wymienionego terminu - 2 sale szkoleniowe mieszczące do 22 osób każda..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI - Mediacje rodzinne - przemoc domowa (C8), w niżej wymienionych terminach: a). Termin realizacji szkolenia: 10-13 października 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. b). Termin realizacji szkolenia: 10-13 października 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla każdego z wyżej wymienionego terminu - 2 sale szkoleniowe mieszczące do 22 osób każda..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII - Źródła i mechanizmy przemocy, praca nad postawami wobec przemocy, portret psychologiczny sprawcy przemocy (PS11): Termin realizacji szkolenia: 21-22 września 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII - Źródła i mechanizmy przemocy, praca nad postawami wobec przemocy, portret psychologiczny sprawcy przemocy (PS11): Termin realizacji szkolenia: 06-07 października 2011 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 22 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla grupy do 22 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- ZP/12/25 "Meble medyczne do apteczki anestezjologicznej bloku operacyjnego"
- "Zaprojektowanie i budowa miejskich terenów zieleni w Katowicach w ramach zadań inwestycyjnych Zielonego Budżetu miasta Katowice"
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Przebudowa ul. Kurpiowskiej w Katowicach
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.