eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego TEMPEST wraz z oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym, spełniającego wymagania normy AMSG 784, przeznaczonego do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą poufne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego TEMPEST wraz z oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym, spełniającego wymagania normy AMSG 784, przeznaczonego do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą poufne
Numer ogłoszenia: 196321 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, fax 012 2880040.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego TEMPEST wraz z oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym, spełniającego wymagania normy AMSG 784, przeznaczonego do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą poufne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją fabrycznie nowego sprzętu komputerowego TEMPEST wraz z oprogramowaniem i zasilaczem awaryjnym, spełniającego wymagania normy AMSG 784, przeznaczonego do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą poufne (jednostka centralna, monitor LCD, drukarka laserowa) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik D do niniejszej SIWZ. Podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku D do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w w/w załączniku do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, Park Kingi 4) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres min. 36 miesięcy. Oferty gwarancji nie mogą być ograniczone żadnymi warunkami. Serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy zapewni na własny koszt Wykonawca. Czas reakcji serwisu do 24 godzin, usuwanie usterek maksymalnie 3 dni robocze od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego. W okresie trwania gwarancji uszkodzony dysk będzie wymieniany bezpłatnie na nowy (dysk uszkodzony wraz z nośnikami danych pozostaje u Zamawiającego). W celu spełnienia wymagań normy AMSG 784 w całym okresie żywotności sprzętu wszystkie naprawy (gwarancyjne i pogwarancyjne) mogą być przeprowadzane wyłącznie przez autoryzowany serwis. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.). Wykonawca dostarczy oraz przekaże wraz z zamówionym sprzętem zaświadczenie w postaci certyfikatu wydanego przez służby ochrony państwa potwierdzającego spełnienie wymagań normy AMSG 784 w zakresie ochrony elektromagnetycznej dla zestawów komputerowych TEMPEST przeznaczonych do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt komputerowy w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, certyfikatami licencji (w przypadku wspólnego certyfikatu dla wszystkich licencji danego oprogramowania - poświadczone za zgodność kopie certyfikatów ) oraz kody do oprogramowania itp. W ramach niniejszego zamówienia osoba upoważniona przez Wykonawcę dokona instalcji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 20.23.12.50 - 20.23.12.50 Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. W celu zapewnienia należytej jakości przedmiotu zamówienia: sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE, sprzęt musi spełniać wymagania normy AMSG 784 w zakresie ochrony elektromagnetycznej dla zestawów komputerowych TEMPEST przeznaczonych do przetwarzania informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne. Ocena zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć : oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy- załącznik nr 2 do oferty, pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej (zgodnie z art. 23 pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, spółki cywilnej) - załącznik nr 3 do oferty, W celu potwierdzenia spełniania przez dostawy wymagań Zamawiającego do oferty należy załączyć: deklarację CE oferowanego sprzętu - załącznik nr 4 do oferty, specyfikację techniczną sprzętu wraz z zestawieniem kosztów według załącznika E do SIWZ, pozwalającą ustalić zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do oferty, W specyfikacji technicznej należy podać szczegółowe informacje, zawierające nazwę producenta, markę, typ i model urządzenia. Opis techniczny musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w formularzu sporządzonym przez Zamawiającego, przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.