Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Zgierz: Dostawy radiofarmaceutyków dla Oddziału Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 48 części
Numer ogłoszenia: 196381 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy radiofarmaceutyków dla Oddziału Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 48 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy radiofarmaceutyków dla Oddziału Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 48 części: Część 1 - DMSA, Część 2 - MIBI, Część 3 - MDP, Część 4 - MBrIDA, Część 5 - DTPA, Część 6 - Mikrosfery/makroagregaty albuminowe, Część 7 - Koloid cynawy, Część 8 - Pirofosforan, Część 9 - Nanokol, Część 10 - Scintimmun, Część 11 - Kapsułki żelatynowe 131 4MBq, Część 12 - Kapsułki żelatynowe 131 80MBq +/- 10MBq, Część 13 - Kapsułki żelatynowe 131 120MBq +/- 10MBq, Część 14 - Kapsułki żelatynowe 131 200MBq +/- 20MBq, Część 15 - Kapsułki żelatynowe 131 280MBq +/- 20MBq, Część 16 - Kapsułki żelatynowe 131 400MBq +/- 20MBq, Część 17 - Kapsułki żelatynowe 131 600MBq +/- 20MBq, Część 18 - Kapsułki żelatynowe 131 800MBq +/- 20MBq, Część 19 - Kapsułki żelatynowe 131 1000MBq +/- 100MBq, Część 20 - Kapsułki żelatynowe 131 1500MBq +/- 100MBq, Część 21 - Kapsułki żelatynowe 131 2000MBq +/- 150MBq, Część 22 - Kapsułki żelatynowe 131 3000MBq +/- 200MBq, Część 23 - Kapsułki żelatynowe 131 3700MBq +/- 200MBq, Część 24 - Kapsułki żelatynowe 131 4400MBq +/- 200MBq, Część 25 - Kapsułki żelatynowe 131 5500MBq +/- 200MBq, Część 26 - Generator 99mTc 12 GBq, Część 27 - Generator 99mTc 18,5 GBq, Część 28 - Analog somatostatyny do znakowania 99m Tc, Część 29 - Koloid cytrynianowy 90Yt 185 MBq, Część 30 - Koloid cytrynianowy 186 Re, Część 31 - Koloid siarczkowy 169 Eb 74 MBq, Część 32 - Chlorek strontu 89Sr 150 MBq +/- 10 MBq, Część 33 - Cytrynian galu 67 Ga 148 MBq +/- 10 MBq, Część 34 - MIBG 131 37MBq, Część 35 - MIBG 131 74 MBq, Część 36 - MIBG 131 3700 MBq, Część 37 - Okteotryd 111 In, Część 38 - Lexidronam 153 Sm 2GBq, Część 39 - Lexidronam 153 Sm 2,3 GBq, Część 40 - Lexidronam 153 Sm 2,5 GBq, Część 41 - Lexidronam 153 Sm 2,7 GBq, Część 42 - Lexidronam 153 Sm 2,9 GBq, Część 43 - Lexidronam 153 Sm 3,1 GBq, Część 44 - Lexidronam 153 Sm 4 GBq, Część 45 - Ortofosforan 32P 185 MBq, Część 46 - EC, Część 47 - Norchol, Część 48 - Generator 99 mTc 20GBq. Każda z części zawiera jedną pozycję. Zamówienie poniżej 207 tys euro. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: 09344000-2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00 - Izotopy promieniotwórcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu produkt radiofarmaceutyczny na terytorium RP lub pozwolenia dopuszczającego do obrotu wydanego przez Radę lub Komisję Europejską, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 roku (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 ze zm.) b. Oświadczenie Wykonawcy, iż transport radiofarmaceutyków odbywać się będzie zgodnie z zasadami Ochrony Radiologicznej. c. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów pozwalających na wytwarzanie i obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 roku (Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 ze zm.) - jeżeli dotyczy. d. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów pozwalających na obrót produktami promieniotwórczymi, zgodnie z Ustawą z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo Atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 264). e. Oświadczenie o posiadaniu koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej- dotyczy tylko produktów z importu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Cena transportu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana cen będąca skutkiem zmniejszenia stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu wyrobu stanowiącego przedmiot zamówienia bądź braku wyrobu z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku wyrobu wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego wyrobu występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego wyrobu po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. Odpowiednik brakującego wyrobu musi posiadać takie same parametry oraz co najmniej taką samą jakość co wyrób zastępowany. b) zmiany numerów katalogowych, poprzez zastąpienie dotychczasowych numerów katalogowych, nowymi numerami katalogowymi tego samego asortymentu, c) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. d) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. e) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 6 ust. 3. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c, d, e dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna cena umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie
w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE I NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I AGREGATÓW NA SAMOCHODACH WYSTĘPUJĄCEGO W UŻYTKOWANIU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- 27/ZP/25 Usługa naprawy oraz bieżącej konserwacji strzelnic zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2025 roku .
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.