Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 56
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 716-42-13
1.5.8.) Numer faksu: 42 716-65-90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdcfa06a-ac94-403a-87d9-70f8e04ef8a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023962/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Rodzina w komplecie"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10372423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia (poprawienia, uzupełnienia) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej w przypadku awarii platformy zakupowej, nie dotyczy składania ofert. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: sekretariat@mopszgierz.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Odpowiedzi na pytania, wyjaśnienia i zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o Rafała Chylińskiego, z siedzibą w Zgierzu, ul. Długa 56,
95-100 Zgierz reprezentowany przez Dyrektora
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: budynek MOPS, ul. Długa 77, pok. 7a, nr tel. 693-002-231, mail: iodo@mopszgierz.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
3) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EFS.26.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I CZĘŚĆ
1. Cztery Szkolenia tematyczne
1) Dla 8 osób - pracowników Zamawiającego (w tym: 3 pracowników socjalnych i 5 asystentek rodziny) w okresie od grudnia 2024r. do 31.03.2025r.
2) Czas realizacji szkoleń tematycznych:
1 spotkanie 8h dydaktycznych x 4 spotkania w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego
3) Tematyka szkoleń:
a) Praca z rodziną, w której występuje przemoc fizyczna, psychiczna, ekonomiczna, seksualna - np. przybliżenie uczestniczkom systemowego rozumienia zjawiska przemocy w rodzinie i form pomocy pokrzywdzonym.
b) Komunikacja z dzieckiem przebywającym w pieczy zastępczej lub powracającym do rodziny biologicznej z pieczy zastępczej - relacje rodzinne w tych sytuacjach.
c) Motywacja do zmiany zachowań członków rodziny na społecznie akceptowalne, relacje rodzinne, więzi rodzinne – diagnozowanie motywacji do zmiany u klienta, jak motywować i pracować nad zmianą.
d) Wspieranie dzieci po traumie – pobyt dziecka w pieczy zastępczej, śmierć rodzica lub członka rodziny, rozpad rodziny, rozwód, separacja itp.
2. Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców
1) Trening Umiejętności Społecznych dla Rodziców przewidziany jest w dwóch edycjach, w grupach 12 osobowych w okresie:
I edycja od grudnia 2024r. do 31.01.2025r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
II edycja od 01.10.2026r. do 31.12.2026r., 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
Łącznie 60h, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
2) Tematyka spotkań:
a) komunikacja rodzic – dziecko;
b) rozumienie uczuć i potrzeb dziecka;
c) identyfikowania sytuacji i zachowań problemowych;
d) nauki radzenia sobie z trudnymi i agresywnymi zachowaniami;
e) dostosowywania wymagań, poleceń do możliwości i poziomu rozwoju dziecka;
f) behawioralnych systemów motywacyjnych wprowadzania zasad i konsekwencji do życia rodzinnego,
g) metod rozwiązywania konfliktów rodzinnych pomiędzy rodzeństwem,
h) nauka postawy asertywnej,
i) praca nad przestrzeganiem zasad.
3. Trening umiejętności Społecznych dzieci.
1) Trening Umiejętności Społecznych dla Dzieci przewidziany jest w okresie od grudnia 2024r. do 31.03.2025r. w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego, dla 4 grup wiekowych dzieci:
- 3–6 lat - ok. 9 dzieci 14 spotkań po 1h dydaktyczną x 1 raz w tygodniu – łącznie 14h dydaktycznych
- 7–9 lat – ok. 9 dzieci 14 spotkań po 2h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 28h dydaktycznych
- 10–12 lat – ok. 8 dzieci 14 spotkań po 3h dydaktyczne x 1 raz w tygodniu – łącznie 42h dydaktyczne
- 13–17 la – ok. 12 dzieci 14 spotkań po 5h dydaktycznych 1 raz w tygodniu – łącznie 70h dydaktycznych
2) Tematyka spotkań:
a) trening modyfikowania zachowań na bardziej aprobowane społecznie;
b) kształtowanie umiejętności budowania relacji – uczenie rozpoznawania emocji i potrzeb, mimiki, mowy ciała;
c) odreagowanie napięć emocjonalnych, stres;
d) adaptacyjne sposoby rozładowywania napięcia emocjonalnego;
e) kształtowanie umiejętności komunikacyjnych;
f) rozwijanie świadomości własnego ciała i poczucia granic osobistych;
g) ćwiczenie asertywności i umiejętności współpracy;
h) nauka radzenia sobie z niepowodzeniami;
i) kształtowanie umiejętności wyrażania własnych potrzeb i emocji.
4. Warsztaty Kompetencji Rodzicielskich dla Uczestników Projektu.
1) Warsztaty Kompetencji Rodzicielskich dla Uczestników Projektu przewidziane są w okresie
od 01.01.2025r. do 31.03.2025r. w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego dla 2 grup
ok. 10 osobowych:
I grupa 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
II grupa 5 spotkań po 6 h dydaktycznych, łącznie 30 h
2) Tematyka spotkań:
a) sprawowanie opieki i wychowywania w podziale na poszczególne etapy rozwoju dziecka;
b) potrzeby dzieci a etapy rozwojowe;
c) wrażliwość na potrzeby;
d) budowanie wzajemnego zaufania;
e) aktywne słuchanie;
f) stawianie granic i wymagań;
g) negatywne konsekwencje kar/gróźb/krzyków/szlabanów;
h) kontrolowanie emocji w trudnych rodzicielskich sytuacjach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-30 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II CZĘŚĆ
Program Szkoła dla Rodziców i Wychowawców.
1. Program Szkoła dla Rodziców i Wychowawców przewidziany jest dla 2 grup 12 osobowych w okresie:
I grupa od 01.01.2025r. do 30.06.2025r. 8 spotkań po 4 h dydaktyczne łącznie 32h
II grupa od 01.01.2027r. do 30.06.2027r. 8 spotkań po 4 h dydaktyczne łącznie 32h
łącznie 64h w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
Warsztat będzie prowadzony przez 2 niezależnych trenerów równocześnie.
2. Tematyka spotkań:
1) Budowanie relacji dorosły – dziecko w tym:
a) wyrażanie oczekiwań i ograniczeń tak, aby były przez dziecko respektowane, rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć;
b) aktywne, wspierające słuchanie;
c) motywowanie dziecka do współdziałania;
d) modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka;
e) uwalnianie dzieci od grania narzuconych ról w domu i szkole,
f) wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka;
g) budowanie realnego poczucia własnej wartości dziecka;
h) konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
2) Wspieranie procesu budowania wzajemnych (opartych na więzi i szacunku) relacji między dziećmi:
a) rywalizacja i zazdrość między dziećmi;
b) kłótnie, bójki dzieci i różne inne trudności;
c) problem sprawiedliwości, ulubieńców i egoizmu;
d) wpływ ról na relacje między dziećmi
3) Dla rodziców i wychowawców nastolatków uwzględniająca problemu wieku dorastania:
a) młodzieńczy bunt;
b) pragnienie akceptacji;
c) potrzeba decydowania o sobie;
d) przedwczesne zainteresowanie seksem;
e) narkotyki;
f) niebezpieczeństwo mediów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III CZĘŚĆ
Klub Rodzica.
1. Klub Rodzica przewidziany jest w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2027r. w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
2 spotkania w miesiącu po 2 h dydaktyczne przez 32 miesiące, łącznie 128h
2. Celem działania Klubu jest budowanie kompetencji rodzicielskich poprzez podnoszenie świadomości w zakresie funkcjonowania i rozwoju rodziny, podnoszenie poziomu wiedzy w obszarach wychowania, żywienia, dbania o zdrowie oraz promowanie zdrowego trybu życia. Organizowanie zajęć zmierzających do integracji uczestników projektu oraz budowania nieformalnych grup wsparcia. Omawianie zaistniałych problemów edukacyjnych, wychowawczych, zdrowotnych dzieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV CZĘŚĆ
Terapia psychologiczna dla dorosłych
Terapia psychologiczna dla dorosłych 20 uczestników projektu przewidziana jest w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2027r., 6 godzin w tygodniu x 4 tygodnie (24h w miesiącu), łącznie 792h, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V CZĘŚĆ
Konsultacje z psychologiem dziecięcym
Konsultacje z psychologiem dziecięcym przewidziane są dla ok. 38 dzieci uczestników projektu w okresie od 01.01.2025r. do 31.08.2027r. 6 godzin w tygodniu x 4 tygodnie (24h w miesiącu), łącznie 792h, w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI CZĘŚĆ
Terapia rodzinna
1. Terapia rodzinna przewidziana jest dla 12 rodzin będących uczestnikami projektu w okresie
od 01.01.2025r. do 31.08.2027r. 6 godzin w tygodniu x 4 tygodnie (24h w miesiącu), łącznie 792hw siedzibie wskazanej przez Zamawiającego.
2. Celem terapii rodzinnej jest pomoc w różnych sytuacjach życiowych, rozwiązywanie konkretnych problemów w rodzinie, trudności w komunikacji, kwestii związanych z wychowaniem, a także w przypadku rozwodu, nadużywania alkoholu lub zaburzeń zdrowia psychicznego oraz odbudowa więzi między jej członkami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie i doświadczenie osoby prowadzącej dane wsparcie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. minimalne wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia:CZĘŚĆ I
a) wykształcenie wyższe: psychologia, socjologia, pedagogika, nauki o rodzinie;
b) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe dotyczące prowadzenia szkoleń/warsztatów na określony temat;
c) doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie oraz pracy z określoną grupą docelową nie powinno być krótsze niż 1 rok
d) Osoba prowadząca Trening umiejętności Społecznych dla Dzieci w momencie składania oferty powinna złożyć oświadczenie, a w przypadku podpisania umowy informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a. i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023r. poz. 1939)
CZĘŚĆ II
a) wykształcenie wyższe: psychologia, socjologia, pedagogika, nauki o rodzinie;
b) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe dotyczące prowadzenia szkoleń/warsztatów na określony temat;
c) doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie oraz pracy z określoną grupą docelową nie powinno być krótsze niż 1 rok
CZĘŚĆ III
a) wykształcenie wyższe o profilu społecznym: psychologia, socjologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie itp.
b) minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z grupą docelową w tym z osobami niepełnosprawnością.
CZĘŚĆ IV
a) wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne w zawodzie psycholog, psycholog kliniczny, psychoterapeuta,
b) minimum 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii rodzinnej.
CZĘŚĆ V
a) wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne, medyczne, społeczne lub humanistyczne
b) minimum 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii.
c) Osoba prowadząca terapię w momencie składania oferty powinna złożyć oświadczenie, a w przypadku podpisania umowy informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a. i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023r. poz. 1939)
CZĘŚĆ VI
a) wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne, medyczne, społeczne lub humanistyczne
b) minimum 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii.
2) Wykonawca będzie dysponował osobami o wymaganym wykształceniu i doświadczeniu przez cały okres realizacji umowy oraz wykaże te osoby na dzień składania ofert w Potencjale Wykonawczym dołączonym do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia do ofert należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w załączniku nr 3 do SWZ, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca musi złożyć wraz z oświadczeniem wstępnym także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie , w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. dokumenty potwierdzające wykształcenie; doświadczenie zawodowe, certyfikaty, zaświadczenia, kopię umów o pracę, umów cywilnoprawnych, referencje
3. Potencjał Wykonawczy
4. Dla CZĘŚCI I i V - Oświadczenie, a w przypadku podpisania umowy informację z Krajowego Rejestru, Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a. i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023r. poz. 1939)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z tym zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.2. Każdy z Wykonawców winien jest złożyć oświadczenie z art.125 ust.4 ustawy Pzp, które wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wraz z oferta należy złożyć:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pełnomocnika.
2) Oświadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 i z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika – na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1037242
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Osobami upoważnionymi do kontaktu są:Katarzyna Siek 512-290-019
Aleksandra Karpińska 693-002-231
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Świadczenie usług schronienia oraz usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Miasto Zgierz.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KONSERWACJI I NAPRAWIE URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- 27/ZP/25 Usługa naprawy oraz bieżącej konserwacji strzelnic zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2025 roku .
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- Usługa wykonania analizy pt. "Diagnoza dotycząca istotnych dla województwa śląskiego zawodów, procesów edukacyjnych i kwalifikacji przyszłości, a także zawodów schyłkowych i zanikających z (...)
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.