To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób,
CZĘŚĆ II zamówienia - Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń.
Numer ogłoszenia: 196522 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136458 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób, szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, 4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 2 osoby, 5) absolwent szkolenia otrzymuje: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - książeczkę spawacza, - świadectwo egzaminu spawacza, 6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II zamówienia 1. Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie winno obejmować minimum 120 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 80 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - techniki sprzedaży, - marketing i reklamę w handlu, - zasady tworzenia ekspozycji, - obsługę kasy fiskalnej, - obsługę terminala kart płatniczych, - minimum sanitarne, - BHP na stanowisku pracy, - program do fakturowania, 5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia), 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM USŁUG SZKOLENIOWYCH KRZYSZTOF RZESZUTEK
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM USŁUG SZKOLENIOWYCH KRZYSZTOF RZESZUTEK
- Centrum Usług Szkoleniowych, ul. Kopernika 7/17, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41000,00
Oferta z najniższą ceną: 37800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TARNOWSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Tarnowska Agencja Rozwoju Regionalnego SA - Wszechnica Edukacyjna, ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16761,00
Oferta z najniższą ceną: 16761,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.