eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób,szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób,szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń
Numer ogłoszenia: 136458 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie CZĘŚĆ I zamówienia - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, CZĘŚĆ II zamówienia - Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób,szkolenia przyjęte do realizacji w 2013 r. - zgodnie z planem szkoleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, 4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 2 osoby, 5) absolwent szkolenia otrzymuje: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - książeczkę spawacza, - świadectwo egzaminu spawacza, 6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie winno obejmować minimum 120 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 80 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - techniki sprzedaży, - marketing i reklamę w handlu, - zasady tworzenia ekspozycji, - obsługę kasy fiskalnej, - obsługę terminala kart płatniczych, - minimum sanitarne, - BHP na stanowisku pracy, - program do fakturowania, 5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia), 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-9, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2013 rok, - w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi posiadać aktualny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednorazową zgodę na przeprowadzenie kursu dla spawaczy (objęty przedmiotem zamówienia) wydany/wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- w celu wykazania posiadania uprawnień Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy; wpis musi być uaktualniony na 2013 rok

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5 osób z zakresu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeszkoleniu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 15 osób z zakresu Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum 5 stanowisk spawalniczych do przeprowadzenia szkolenia. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- w celu wykazania dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi posiadać: salę wykładową o powierzchni minimum 20 m2, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz minimum: 15 kas fiskalnych, 15 stanowisk komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia oraz 2 terminale kart płatniczych (dla każdej grupy szkoleniowej)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- w celu wykazania dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi zapewnić: przeprowadzenie zajęć teoretycznych przez minimum 1 osobę, osoba ta musi posiadać: wykształcenie wyższe zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne, przeprowadzenie zajęć praktycznych przez minimum 2 osoby, osoby te muszą posiadać: wykształcenie minimum średnie zgodne z zakresem prowadzonych zajęć, co najmniej 5-letni staż pracy zgodny z zakresem prowadzonych zajęć, przygotowanie pedagogiczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I i II ZAMÓWIENIA: Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5) Program szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135), zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6) Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13). 8) Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 16). Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) Kalkulacja kosztów szkolenia (załącznik nr 4). 2) Zaakceptowany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 5). 3) Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 6). 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 5) Program szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3). 6) Wykaz zasobów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 12). 7) Zaakceptowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia (załącznik nr 13), 8) Zaakceptowany wzór ankiety zakończenia udziału w projekcie (załącznik nr 16). Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli dokumenty są poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób: 1) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie - pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie, na co najmniej jeden dzień przed zaistniałą okolicznością; 2) w uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku nagłych zdarzeń losowych termin ten nie musi być zachowany. Informacja musi wpłynąć na piśmie do Zamawiającego niezwłocznie po zaistniałym zdarzeniu; 3) w uzasadnionych przypadkach za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz okresu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie; 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust 2b ustawy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, (pok. 212).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, sekreytariat (pok. 214).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, (Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe), zgodnie z umową ramową o dofinansowanie realizacji projektu nr UDA-POKL.06.01.03-12-003/08-00, z dnia 16.04.2008 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MIG (131) i metodą MAG (135) dla 10 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, 4) przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu może pracować maksymalnie 2 osoby, 5) absolwent szkolenia otrzymuje: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzająca szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), - książeczkę spawacza, - świadectwo egzaminu spawacza, 6) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 7) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 8) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 9) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 64.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania dla 30 osób w dwóch grupach po 15 osób, 2) szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, w ramach projektu Czas na pracę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 3) szkolenie winno obejmować minimum 120 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 80 godzin zajęć praktycznych, 4) program szkolenia winien obejmować w szczególności: - techniki sprzedaży, - marketing i reklamę w handlu, - zasady tworzenia ekspozycji, - obsługę kasy fiskalnej, - obsługę terminala kart płatniczych, - minimum sanitarne, - BHP na stanowisku pracy, - program do fakturowania, 5) liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 kasę fiskalną oraz 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem do przeprowadzenia szkolenia), 6) absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; zaświadczenie musi być oznaczone logo projektu (zawierające: logotyp PO KL, logotyp Unii Europejskiej, hasło promocyjne zarezerwowane dla Programu Kapitał Ludzki Człowiek najlepsza inwestycja, informacje o projekcie, w ramach którego prowadzone będzie szkolenie, a także informacje dotyczące współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oznaczenie musi być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz Planem Komunikacji PO KL; wytyczne jak i Plan Komunikacji dostępne są na stronie internetowej www.pokl.wup-krakow.pl), 7) Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, 8) zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 700 a 1900, 9) szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 10) zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. Efektywność/współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.10
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.