Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Wrocław: Rozbudowa systemu składowania danych Urzędu Miejskiego Wrocławia (SSD TSM).
Numer ogłoszenia: 196552 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu składowania danych Urzędu Miejskiego Wrocławia (SSD TSM)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania. Zadanie A - Rozbudowa biblioteki taśmowej 3584 oraz przedłużenie gwarancji. W zakres zadania wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja napędów taśmowych: - napędy taśmowe LTO4 - 2 szt. - wszystkie elementy niezbędne do montażu i podłączenia do istniejącej infrastruktury informatycznej zamawiającego (kable, światłowody, śruby...) - taśmy LTO4 wraz z etykietami - 100 szt. - taśmy LTO3 wraz z etykietami - 40 szt. - taśmy czyszczące- 2 szt. - montaż napędów w bibliotece IBM TotalStorage 3584 Tape Library Model L52 wraz z podłączeniem do istniejącej sieci SAN - konfiguracja serwera zarządzającego składowaniem danych IBM Tivoli Storage Manager do obsługi nowych napędów oraz świadczenie bądź wykupienie u producenta serwisu gwarancyjnego na dostarczone elementy oraz na pozostałe elementy powyższej biblioteki taśmowej do dnia 31-12-2009. Szczegółowy opis wymagań technicznych zawiera Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do Umowy. Zadanie B - Zakup licencji Tivoli Storage Manager (TSM) oraz przedłużenie wsparcia. W zakres zadania wchodzi: nabycie usługi wsparcia oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage (nr klienta IBM 548592, nr umowy 127258) oraz zakup nowych licencji na oprogramowanie IBM Tivoli Storage Manager. Wykaz licencji. 1 2 3 4 5 Symbol opis ilość Zamawiający posiada ważną licencję do: odświeżenie E029ELL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER EXTENDED EDITION 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 160 31-05-2009 240 30-04-2009 290 30-09-2008 E02B6LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR MAIL 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 20 31-05-2009 E028WLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 30 31-05-2009 E029ILL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER STORAGE AREA NETWORKS 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 100 30-09-2008 E029CLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR ENTERPRISE RESOURCE PLANNING 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 100 31-05-2009 przywrócenie D56DALL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) SW SUBSCRIPTION & SUPPORT REINSTATEMENT 12 MONTHS 20 30-06-2008 nowe D56FELL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER EXTENDED EDITION 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 370 nd D56Q3LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR MAIL 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 100 nd D56D9LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 60 nd D56FPLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER STORAGE AREA NETWORKS 10 PVUS LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 30 nd D56F7LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR ENTERPRISE RESOURCE PLANNING 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 20 nd Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to: o data początkowa nie później niż dzień realizacji tej umowy lub w przypadku przedłużania usługi data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna 5), o data końcowa 31-12-2009 Na usługę utrzymania oprogramowania (Software Maintenance) składają się dwa elementy o cechach określonych poniżej: a) Oprogramowanie: o dotyczy wymienionych w ust. 1 zakupionych licencji na oprogramowanie, o posługuje się autoryzacją w celu dostępu do nowych wydań oraz wersji produktów (Wykonawca zobowiązuje się do współpracy pomocy w zakresie uzyskania przez Zamawiającego dostępu do usług wymagających autoryzacji, a świadczonych przez producenta oprogramowania), o umożliwia dostęp do witryny wsparcia oprogramowania w ramach Passport Advatage w celu uzyskania uaktualnień oprogramowania, o obejmuje dostarczanie Klientowi, na jego żądanie, aktualizacji Programów (w tym nowych wersji i wydań) ogłoszonych w okresie obowiązywania umowy, w miarę ich udostępniania na rynku, o obejmuje okresowe dostarczanie nośników z nowymi wersjami/wydaniami programów. b) Wsparcie techniczne: - dostęp do wsparcia technicznego IBM dla pracowników służb informatycznych (nie użytkowników końcowych), które obejmuje m.in.: o udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji, o bezpośrednie konsultacje telefoniczne z inżynierem IBM dotyczące bieżących problemów związanych z kodem, o analiza informacji diagnostycznych mająca na celu określenie przyczyny problemu, np. pomoc w interpretacji dokumentacji problemów związanych z instalacją lub kodem, o w przypadku znanych defektów oprogramowania, przekazywanie informacji o sposobie ich usunięcia lub obejścia, a także udzielanie pomocy w uzyskaniu poprawek, do otrzymania których Klient jest uprawniony w ramach posiadanej licencji; - dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w czasie podstawowego okresu dostępności Centrum Wsparcia dla Oprogramowania IBM (8:00-17:00), z czasem odpowiedzi 2 godziny; - w przypadku problemów o Pierwszym Poziomie Istotności IBM udziela asysty przez pełny okres dostępności 24 godziny na dobę i przez wszystkie dni w roku. W Rozszerzonym Okresie Dostępności (wszystkie godziny poza Podstawowym Okresem Dostępności) IBM będzie udzielać odpowiedzi tylko na te zgłoszenia serwisowe, które Klient określi jako Krytyczne Problemy Klienta, i dołoży wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Krytyczny Problem Klienta oznacza problem, który powoduje zatrzymanie procesów biznesowych w środowisku operacyjnym i dla którego Klient nie zna rozwiązania (ang. critical problem, system down); - nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych, baz samopomocy, FAQ, baz wiedzy i innych. Warunki realizacji zamówienia. Zadanie A 1) Wykonawca zobowiązuje się zaplanować i wykonywać prace związane z realizacją zamówienia w taki sposób, by nie spowodowały zakłóceń w pracy systemów komputerowych, które są użytkowane przez Zamawiającego, a w szczególności uniemożliwiły ich użytkowanie. 2) Wszelkie prace wymagające wyłączenia urządzeń pracujących w sieci wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Wykonawca przedstawi zamawiającemu projekt wykonawczy (koncepcję wdrożenia wraz z ogólnym harmonogramem prac, ujawniającym kolejne etapy wdrożenia i czas planowany na realizację każdego z nich), który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do prac instalacji i konfiguracji. 4) W razie stwierdzenia braków ilości lub niesprawności dostarczanego sprzętu i oprogramowania w trakcie wykonywania usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ilości oraz wymiany sprzętu i oprogramowania na pełnowartościowy w ciągu 72 godzin od chwili stwierdzenia tego faktu. 5) Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zrealizowanego przedmiotu umowy w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie MS Word. Zadanie B Wykonawca przekaże prawa do usługi Utrzymania Oprogramowania (Software Maintenace) w zakresie, zadaniach i za okres zgodnie z ww danymi w ramach programu Passport Advantage świadczonej przez IBM, a także przeprowadzi aktywację przynajmniej 2 kont w ramach programu Passport Advantage wraz z weryfikacją dostępności wyżej wymienionej usługi w siedzibie Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych 30.24.82.70 - 30.24.82.70 Oryginalny kod CPV: 30.23.31.70 - Nośniki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie A - 3.500 zł Zadanie B - 4.500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: (Zadanie A i B) a) spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. a także (Zadanie A) b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa kontrakty na dostawę i instalację napędów taśmowych bądź bibliotek taśmowych na kwotę co najmniej 250.000 zł każdy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a także (Zadanie A) c) wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch kontraktów na dostawę i instalację napędów taśmowych bądź bibliotek taśmowych na kwotę co najmniej 250.000 zł każdy. d) dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w/w wykazie zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 pok. 239 51 - 163 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 pok.239 51 - 163 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa biblioteki taśmowej 3584 oraz przedłużenie gwarancji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja napędów taśmowych: - napędy taśmowe LTO4 - 2 szt. - wszystkie elementy niezbędne do montażu i podłączenia do istniejącej infrastruktury informatycznej zamawiającego (kable, światłowody, śruby...) - taśmy LTO4 wraz z etykietami - 100 szt. - taśmy LTO3 wraz z etykietami - 40 szt. - taśmy czyszczące- 2 szt. - montaż napędów w bibliotece IBM TotalStorage 3584 Tape Library Model L52 wraz z podłączeniem do istniejącej sieci SAN - konfiguracja serwera zarządzającego składowaniem danych IBM Tivoli Storage Manager do obsługi nowych napędów oraz świadczenie bądź wykupienie u producenta serwisu gwarancyjnego na dostarczone elementy oraz na pozostałe elementy powyższej biblioteki taśmowej do dnia 31-12-2009..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.31.70-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup licencji Tivoli Storage Manager (TSM) oraz przedłużenie wsparcia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zadania wchodzi: nabycie usługi wsparcia oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage (nr klienta IBM 548592, nr umowy 127258) oraz zakup nowych licencji na oprogramowanie IBM Tivoli Storage Manager. Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to: o data początkowa nie później niż dzień realizacji tej umowy lub w przypadku przedłużania usługi data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna 5), o data końcowa 31-12-2009 Na usługę utrzymania oprogramowania (Software Maintenance) składają się dwa elementy o cechach określonych poniżej: a) Oprogramowanie: o dotyczy wymienionych w ust. 1 zakupionych licencji na oprogramowanie, o posługuje się autoryzacją w celu dostępu do nowych wydań oraz wersji produktów (Wykonawca zobowiązuje się do współpracy pomocy w zakresie uzyskania przez Zamawiającego dostępu do usług wymagających autoryzacji, a świadczonych przez producenta oprogramowania), o umożliwia dostęp do witryny wsparcia oprogramowania w ramach Passport Advatage w celu uzyskania uaktualnień oprogramowania, o obejmuje dostarczanie Klientowi, na jego żądanie, aktualizacji Programów (w tym nowych wersji i wydań) ogłoszonych w okresie obowiązywania umowy, w miarę ich udostępniania na rynku, o obejmuje okresowe dostarczanie nośników z nowymi wersjami/wydaniami programów. b) Wsparcie techniczne: - dostęp do wsparcia technicznego IBM dla pracowników służb informatycznych (nie użytkowników końcowych), które obejmuje m.in.: o udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji, o bezpośrednie konsultacje telefoniczne z inżynierem IBM dotyczące bieżących problemów związanych z kodem, o analiza informacji diagnostycznych mająca na celu określenie przyczyny problemu, np. pomoc w interpretacji dokumentacji problemów związanych z instalacją lub kodem, o w przypadku znanych defektów oprogramowania, przekazywanie informacji o sposobie ich usunięcia lub obejścia, a także udzielanie pomocy w uzyskaniu poprawek, do otrzymania których Klient jest uprawniony w ramach posiadanej licencji; - dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w czasie podstawowego okresu dostępności Centrum Wsparcia dla Oprogramowania IBM (8:00-17:00), z czasem odpowiedzi 2 godziny; - w przypadku problemów o Pierwszym Poziomie Istotności IBM udziela asysty przez pełny okres dostępności 24 godziny na dobę i przez wszystkie dni w roku. W Rozszerzonym Okresie Dostępności (wszystkie godziny poza Podstawowym Okresem Dostępności) IBM będzie udzielać odpowiedzi tylko na te zgłoszenia serwisowe, które Klient określi jako Krytyczne Problemy Klienta, i dołoży wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Krytyczny Problem Klienta oznacza problem, który powoduje zatrzymanie procesów biznesowych w środowisku operacyjnym i dla którego Klient nie zna rozwiązania (ang. critical problem, system down); - nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych, baz samopomocy, FAQ, baz wiedzy i innych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Zakup materiałów eksploatacyjnych, części i akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Zakup sprzętu, oprogramowania IT oraz akcesoriów komputerowych
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.