To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Wrocław: Rozbudowa systemu składowania danych
Urzędu Miejskiego Wrocławia (SSD TSM)
Numer ogłoszenia: 263737 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 196552 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu składowania danych Urzędu Miejskiego Wrocławia (SSD TSM).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania. Zadanie A - Rozbudowa biblioteki taśmowej 3584 oraz przedłużenie gwarancji. W zakres zadania wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja napędów taśmowych: - napędy taśmowe LTO4 - 2 szt. - wszystkie elementy niezbędne do montażu i podłączenia do istniejącej infrastruktury informatycznej zamawiającego (kable, światłowody, śruby...) - taśmy LTO4 wraz z etykietami - 100 szt. - taśmy LTO3 wraz z etykietami - 40 szt. - taśmy czyszczące- 2 szt. - montaż napędów w bibliotece IBM TotalStorage 3584 Tape Library Model L52 wraz z podłączeniem do istniejącej sieci SAN - konfiguracja serwera zarządzającego składowaniem danych IBM Tivoli Storage Manager do obsługi nowych napędów oraz świadczenie bądź wykupienie u producenta serwisu gwarancyjnego na dostarczone elementy oraz na pozostałe elementy powyższej biblioteki taśmowej do dnia 31-12-2009. Szczegółowy opis wymagań technicznych zawiera Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1 do Umowy. Zadanie B - Zakup licencji Tivoli Storage Manager (TSM) oraz przedłużenie wsparcia. W zakres zadania wchodzi: nabycie usługi wsparcia oprogramowania IBM Tivoli Storage Manager (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage (nr klienta IBM 548592, nr umowy 127258) oraz zakup nowych licencji na oprogramowanie IBM Tivoli Storage Manager. Informacja o zasadach funkcjonowania programu Passport Advantage Wykaz licencji. 1 2 3 4 5 Symbol opis ilość Zamawiający posiada ważną licencję do: odświeżenie E029ELL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER EXTENDED EDITION 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 160 31-05-2009 240 30-04-2009 290 30-09-2008 E02B6LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR MAIL 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 20 31-05-2009 E028WLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PVUS ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 30 31-05-2009 E029ILL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER STORAGE AREA NETWORKS 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 100 30-09-2008 E029CLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR ENTERPRISE RESOURCE PLANNING 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) ANNUAL SW SUBSCRIPTION & SUPPORT RENEWAL 100 31-05-2009 przywrócenie D56DALL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) SW SUBSCRIPTION & SUPPORT REINSTATEMENT 12 MONTHS 20 30-06-2008 nowe D56FELL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER EXTENDED EDITION 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 370 nd D56Q3LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR MAIL 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 100 nd D56D9LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR DATABASES 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 60 nd D56FPLL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER STORAGE AREA NETWORKS 10 PVUS LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 30 nd D56F7LL IBM TIVOLI STORAGE MANAGER FOR ENTERPRISE RESOURCE PLANNING 10 PROCESSOR VALUE UNITS (PVUS) LICENSE + SW SUBSCRIPTION & SUPPORT 12 MONTHS 20 nd Na wszystkie licencje daty graniczne obowiązywania usługi wsparcia to: o data początkowa nie później niż dzień realizacji tej umowy lub w przypadku przedłużania usługi data zakończenia obowiązywania dotychczasowej licencji (kolumna 5), o data końcowa 31-12-2009 Na usługę utrzymania oprogramowania (Software Maintenance) składają się dwa elementy o cechach określonych poniżej: a) Oprogramowanie: o dotyczy wymienionych w ust. 1 zakupionych licencji na oprogramowanie, o posługuje się autoryzacją w celu dostępu do nowych wydań oraz wersji produktów (Wykonawca zobowiązuje się do współpracy/pomocy w zakresie uzyskania przez Zamawiającego dostępu do usług wymagających autoryzacji, a świadczonych przez producenta oprogramowania), o umożliwia dostęp do witryny wsparcia oprogramowania w ramach Passport Advatage w celu uzyskania uaktualnień oprogramowania, o obejmuje dostarczanie Klientowi, na jego żądanie, aktualizacji Programów (w tym nowych wersji i wydań) ogłoszonych w okresie obowiązywania umowy, w miarę ich udostępniania na rynku, o obejmuje okresowe dostarczanie nośników z nowymi wersjami/wydaniami programów. b) Wsparcie techniczne: - dostęp do wsparcia technicznego IBM dla pracowników służb informatycznych (nie użytkowników końcowych), które obejmuje m.in.: o udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące krótkotrwałej instalacji, używania i konfiguracji, o bezpośrednie konsultacje telefoniczne z inżynierem IBM dotyczące bieżących problemów związanych z kodem, o analiza informacji diagnostycznych mająca na celu określenie przyczyny problemu, np. pomoc w interpretacji dokumentacji problemów związanych z instalacją lub kodem, o w przypadku znanych defektów oprogramowania, przekazywanie informacji o sposobie ich usunięcia lub obejścia, a także udzielanie pomocy w uzyskaniu poprawek, do otrzymania których Klient jest uprawniony w ramach posiadanej licencji; - dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego w czasie podstawowego okresu dostępności Centrum Wsparcia dla Oprogramowania IBM (8:00-17:00), z czasem odpowiedzi 2 godziny; - w przypadku problemów o Pierwszym Poziomie Istotności IBM udziela asysty przez pełny okres dostępności 24 godziny na dobę i przez wszystkie dni w roku. W Rozszerzonym Okresie Dostępności (wszystkie godziny poza Podstawowym Okresem Dostępności) IBM będzie udzielać odpowiedzi tylko na te zgłoszenia serwisowe, które Klient określi jako Krytyczne Problemy Klienta, i dołoży wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi w ciągu dwóch godzin. Krytyczny Problem Klienta oznacza problem, który powoduje zatrzymanie procesów biznesowych w środowisku operacyjnym i dla którego Klient nie zna rozwiązania (ang. critical problem, system down); - nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych, baz samopomocy, FAQ, baz wiedzy i innych. Warunki realizacji zamówienia. Zadanie A 1) Wykonawca zobowiązuje się zaplanować i wykonywać prace związane z realizacją zamówienia w taki sposób, by nie spowodowały zakłóceń w pracy systemów komputerowych, które są użytkowane przez Zamawiającego, a w szczególności uniemożliwiły ich użytkowanie. 2) Wszelkie prace wymagające wyłączenia urządzeń pracujących w sieci wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3) Wykonawca przedstawi zamawiającemu projekt wykonawczy (koncepcję wdrożenia wraz z ogólnym harmonogramem prac, ujawniającym kolejne etapy wdrożenia i czas planowany na realizację każdego z nich), który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do prac instalacji i konfiguracji. 4) W razie stwierdzenia braków ilości lub niesprawności dostarczanego sprzętu i oprogramowania w trakcie wykonywania usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ilości oraz wymiany sprzętu i oprogramowania na pełnowartościowy w ciągu 72 godzin od chwili stwierdzenia tego faktu. 5) Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zrealizowanego przedmiotu umowy w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie MS Word. Zadanie B Wykonawca przekaże prawa do usługi Utrzymania Oprogramowania (Software Maintenace) w zakresie, zadaniach i za okres zgodnie z w/w danymi w ramach programu Passport Advantage świadczonej przez IBM, a także przeprowadzi aktywację przynajmniej 2 kont w ramach programu Passport Advantage wraz z weryfikacją dostępności wyżej wymienionej usługi w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.24.82.70 - 30.24.82.70 30.23.31.70 - Jednostki kołowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 314192 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A - Rozbudowa biblioteki taśmowej 3584 oraz przedłużenie gwarancji.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NetLine Group Sp. z o.o., ul. Wyścigowa 56 F, 53-012 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 134.692,00
- Oferta z najniższą ceną: 134.692,00 oferta z najwyższą ceną: 145.462,00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B - Zakup licencji Tivoli Storage Manager (TSM) oraz przedłużenie wsparcia.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Surfland Systemy Komputerowe Spółka Akcyjna, ul. Braniborska 44-52, 53-680 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 179.500,00
- Oferta z najniższą ceną: 179.500,00 oferta z najwyższą ceną: 195.740,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.