Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Przebudowa drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Częstochowa-Szczekociny
na odcinku : Ozimek - Grodziec , km 119 + 380,00 - 121 + 800,00
Numer ogłoszenia: 196586 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu : Przebudowa drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Częstochowa-Szczekociny na odcinku : Ozimek - Grodziec , km 119 + 380,00 - 121 + 800,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : a) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami związanymi z wykonaniem przebudowy drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Częstochowa- Szczekociny na odcinku : Ozimek - Grodziec , km 119 + 380,00 - 121 + 800,00 w tym między innymi nadzór nad takimi robotami jak : => roboty drogowe - nakładka na istniejącej jezdni , - poszerzenie jezdni, - oznakowanie poziome i pionowe, - budowę chodników, - budowę zjazdów na posesje, - budowę parkingów, - budowę wysp spowalniających oraz rozdzielających, - oczyszczenie i profilowanie rowów przydrożnych, - odtworzenie istniejących barier energochłonnych, => roboty mostowe: - budowę żelbetowego obiektu mostowego, - modernizację istniejącego obiektu mostowego, - budowę przepustów, => roboty telekomunikacyjne i elektroenergetyczne: - przestawienie istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej, - zabezpieczenie i przełożenie sieci elektroenergetycznej, - przestawienie słupów oświetleniowych i wymiana opraw, => roboty kanalizacyjne: - budowa kanalizacji deszczowej, - oczyszczenie i regulacja przepustów drogowych, - budowę separatorów, oraz wszelkie inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.400,0 PLN ( słownie złotych: cztery tysiące czterysta złotych) . 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN , 2.2.mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : a) Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót drogowych ( odpowiedzialny za przebieg nadzoru ) - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót w branży drogowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach ) - wykazanie się nadzorowaniem na stanowisku Kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru robót drogowych na min. 2 zadaniach drogowego (budowa , przebudowa dróg ) o wartości min. 7.000.000,00 zł każde z zadań b) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót mostowych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży mostowej , - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach c) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót wodno-kanalizacyjnych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży kanalizacyjnej i wodociągowej ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych ), - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznych i energetycznych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży elektrycznej i energetycznej ( w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ), - doświadczenie w branży : min. 5 lata ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót teletechnicznych - 1 osoba wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne , - uprawnienia do nadzorowania robót w branży teletechnicznej (w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnej ), - doświadczenie w branży : min. 5 lata ( od uzyskania uprawnień ) na samodzielnych stanowiskach e) Asystent - 1 osoba wymagania : - wykształcenie drogowe min. średnie - umiejętność obsługi komputera z minimum standardowym oprogramowaniem f) specjalista ds. geodezji - 1 osoba wymagania : - uprawnienia geodezyjne - zakres czwarty Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykona 2.3. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) co najmniej : - jeden nadzór nad robotami w branży drogowej ( remont , budowa , przebudowa ) o wartości nadzorowanych Robót min. 10.000.000,00 zł . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień , świadectw ( dla asystenta ) i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. . 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego pok. 307 - III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:50, miejsce: miejsce: siedziba Zamawiającego : 45-085 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , pok. 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr Sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/35-417/13/09..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.