To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków Inwestora Zastępczego w
zakresie czynności nadzoru nad przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w Łęczycy przy ul. Lotniczej 4 dla Prokuratury Rejonowej w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 196765 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172469 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768692, faks 042 6768628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie czynności nadzoru nad przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w Łęczycy przy ul. Lotniczej 4 dla Prokuratury Rejonowej w Łęczycy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Inwestora Zastępczego , zwanego dalej w SIWZ Wykonawcą, należy organizowanie procesu inwestycyjnego oraz zapewnienie wykonania odbioru robót budowlano-montażowych, a w szczególności: sprawdzenie prawidłowości i kompletności przekazanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie 14 dni od zawarcia umowy, zgłaszanie projektantowi ewentualnych zastrzeżeń do dokumentacji i egzekwowanie stosownych poprawek, praca w komisji techniczno-ekonomicznej mającej na celu zaopiniowanie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wartości kosztorysowej zadania, ustalenie w porozumieniu z Zamawiającym warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania robót, kryterium oceny ofert oraz warunków płatności, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego, w terminie 7 dni od wykonania czynności, o której mowa w pkt. 4.4.,przeprowadzenie przetargu na wybór wykonawcy robót,udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ,organizacja otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającego,wybór wykonawcy robót, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów i przygotowanie do podpisania umowy, podejmowanie w porozumieniu z Zamawiającym czynności w trybie art.181 Pzp., przekazanie wykonawcy robót dokumentacji projektowej,przygotowanieniezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go wykonawcy robót przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, współudział z wykonawcą robót budowlanych w opracowywaniu tabeli elementów rozliczeniowych oraz harmonogramu robót,sprawdzenie przekazanych przez wykonawcę robót dokumentów w postaci tabeli elementów rozliczeniowych i harmonogramu robót w terminie 7 dni od ich otrzymania. Poinformowanie w formie pisemnej wykonawcy robót o ewentualnych uwagach do w/w dokumentów i egzekwowanie wprowadzenia stosownych poprawek. Przekazanie Zamawiającemu po weryfikacji w/w dokumentów z klauzulą akceptujęsprawowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakresie całego zadania inwestycyjnego, w tym m.in.: sprawdzanie zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawowanie nadzoru nad należytym, terminowym i zgodnym z obowiązującymi przepisami wykonaniem umów,egzekwowanie od wykonawcy robót i biura projektowego prawidłowej reakcji na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego,egzekwowanie od wykonawcy robót wykonywania robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót,opracowywanie co dwa miesiące sprawozdań z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji harmonogramu robót na dany rok kalendarzowy,kompleksowa koordynacja robót, w tym organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu, dokonywanie odbiorów częściowych robót budowlanych zgodnie z harmonogramem robót, weryfikacja dokumentów sporządzonych przez wykonawcę robót przed ich odbiorem, sprawdzanie faktur wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych i dostawców, potwierdzanie prawidłowego wykonania robót nimi objętych i przekazywanie faktur Zamawiającemu do zapłaty w terminie 3 dni od daty wpływu faktury do Inwestora Zastępczego,organizacja dostaw inwestorskich maszyn, urządzeń i wyposażenia w zakresie wynikającym z potrzeb Zamawiającego, uzgadnianie z Zamawiającym celowości oraz zakresu robót dodatkowych i uzupełniających w przypadku ich wystąpienia w trakcie realizacji inwestycji, poprzez spisanie: a) notatki określającej zakres i przyczyny wykonania robót, sporządzonej przez Wykonawcę, projektanta oraz osobę upoważnioną przez Zamawiającego, b) protokołów konieczności stwierdzających niezbędność wykonania robót, zawierających zweryfikowane koszty ich wykonania, które podlegać będą akceptacji przez Zamawiającego, sprawdzanie kosztorysów szczegółowych lub kalkulacji na roboty dodatkowe, uzupełniające bądź zamienne, przedkładane przez wykonawcę robót powiadomienie stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczegółowych) o zakończeniu budowy i złożenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w terminie 3 dni od daty złożenia oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót, stwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru końcowego przy udziale Zamawiającego oraz przekazanie inwestycji Zamawiającemu, przekazanie Zamawiającemu niezwłocznie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z protokołem odbioru i instrukcją obsługi budynku w terminie 3 dni od daty odbioru końcowego, sporządzenie rozliczenia finansowego zadania inwestycyjnego oraz dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanych robót i przekazania ich Zamawiającemu w terminie 45 dni od daty odbioru końcowego, przygotowanie materiałów i wykonywanie na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców robót oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, z którymi zawarte były umowy, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonywanie zobowiązań umownych.Odszkodowania i kary umowne będą przekazywane na konto Zamawiającego dokonanie pierwszego przeglądu w okresie gwarancji po upływie jednego roku od daty odbioru końcowego, a następnych po upływie każdego roku kalendarzowego. Z przeprowadzonych przeglądów Inwestor Zastępczy sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami.dokonanie odbioru ostatecznego na 7 dni przed upływem gwarancji ustalonej w umowie z wykonawcą robót budowlano-montażowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wykonywanie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie czynności nadzoru nad przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynku w Łęczycy przy ul. Lotniczej 4 dla Prokuratury Rejonowej w Łęczycy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
- Dyrekcja Inwestycji Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215921,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134439,00
Oferta z najniższą ceną: 134439,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134439,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.