Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Nowy Wiśnicz: Dostawy artykułów spożywczych z grupy 032 i 153 CPV
Numer ogłoszenia: 196820 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych z grupy 032 i 153 CPV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostaw artykułów spożywczych w grupie 032 i 153 Wspólnego Słownika Zamówień szczegółowo ujętych w poniższym zestawieniu przez okres 4 miesięcy, loco magazyn zamawiającego. Wielkość zamówienia podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie w zależności od aktualnej liczby osób osadzonych w jednostce penitencjarnej. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych /Dz. U. nr 137, poz.966 z późniejszymi zmianami/. Burak ćwikłowy / 4000 kg 03221111-7 / PN-72/R-75360 Cebula / 2500 kg 03221113-1 / PN-87/R-75357 Kapusta biała świeża / 1000 kg 03221410-3 / PN-72/R-75362 Marchew / 4500 kg 03221112-4 / PN-84/R-75358 Pietruszka / 900 kg 03221100-7 / PN-R-75370 Seler / 900 kg 03221100-7 / PN-R-75371 Kalafior/500 kg 03221420-6 / PN-72/R-75361 Pieczarki / 250 kg 03221260-6 / PN-75/R-75078 Jabłka / 3500 kg 03222321-9 / PN-84/R-75024 Ogórek świeży / 2500 03221270-9 / PN-85/R-75359 Pomidory / 3500 kg 03221240-6 / PN-91/R-75368 Ziemniaki jadalne wczesne/ 25000 kg 03212100-1 / PN-75/R-74453 i 74450 Kapusta biała kiszona / 2500 kg 15331461-6 / PN-72/A-77700.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.11.11-7, 03.22.12.40-6, 15.33.14.61-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nowy Wiśnicz
Dział Kwatermistrzowski
32-720 Nowy Wiśnicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa buraków ćwikłowych, cebuli, kapusty białej świeżej, marchwi, pietruszki, selara, kalafiora, pieczarek, jabłek, ogórków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burak ćwikłowy / 4000 kg 03221111-7 / PN-72/R-75360 Cebula / 2500 kg 03221113-1 / PN-87/R-75357 Kapusta biała świeża / 1000 kg 03221410-3 / PN-72/R-75362 Marchew / 4500 kg 03221112-4 / PN-84/R-75358 Pietruszka / 900 kg 03221100-7 / PN-R-75370 Seler / 900 kg 03221100-7 / PN-R-75371 Kalafior/500 kg 03221420-6 / PN-72/R-75361 Pieczarki / 250 kg 03221260-6 / PN-75/R-75078 Jabłka / 3500 kg 03222321-9 / PN-84/R-75024 Ogórek świeży / 2500 03221270-9 / PN-85/R-75359.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.12.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomidorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidory / 3500 kg 03221240-6 / PN-91/R-75368.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki jadalne wczesne/ 25000 kg 03212100-1 / PN-75/R-74453 i 74450.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kapusty białej kiszonej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała kiszona / 2500 kg 15331461-6 / PN-72/A-77700.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.61-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie z podziałem na zadania"
- "Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Łazach przez okres 10 miesięcy w 2025 roku". Postępowanie 2
- Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w Tworogu w terminie do 31. 12. 2025roku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2025
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.