eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e207711-b44e-46c2-8453-a29b247db8c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Sukcesywne dostarczanie warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088913

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającą a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. Dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@cspsp.pl (komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami, którą Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej). Oferta wraz z załącznikami oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) muszą zostać złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającej. Zamawiająca dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@cspsp.pl. Zamawiająca będzie przekazywała wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiająca będzie zamieszczała na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w swz w pkt. 24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, w następującym asortymencie i ilościach:

Lp. Asortyment J. m. Ilość

1 Buraki – botwinka kg 150
2 Buraki czerwone kg 2000
3 Cebula kg 2000
4 Cukinia kg 1000
5 Czosnek kg 80
6 Fasola biała ziarno - JAŚ kg 500
7 Fasola szparagowa kg 100
8 Groch ziarno kg 400
9 Kalafior kg 400
10 Kapusta głowiasta biała kg 2000
11 Kapusta głowiasta czerwona kg 400
12 Kapusta kiszona kg 1000
13 Kapusta pekińska kg 1000
14 Koperek natka - pęczek 50g pęczek 1400
15 Marchew kg 2500
16 Ogórek kiszony kg 500
17 Ogórek małosolny kg 500
18 Ogórek świeży (bez foli) kg 2500
19 Papryka świeża - czerwona kg 2000
20 Pietruszka korzeń kg 900
21 Pietruszka natka - pęczek 50g pęczek 1800
22 Pomidor kg 3000
23 Pomidory koktajlowe kg 300
24 Roszponka 100g szt. 300
25 Por kg 300
26 Rzodkiew biała kg 50
27 Rzodkiewka główki kg 100
28 Sałata dekoracyjna szt. 100
29 Sałata lodowa szt. 1800
30 Sałata zielona szt. 1800
31 Seler- korzeń kg 1500
32 Szczaw kg 50
33 Szczypior - pęczek 50g pęczek 900
34 Ziemniaki późne kg 35000
35 Ziemniaki konsumpcyjne wczesne kg 10000
36 Lubczyk – pęczek 50g szt. 50
37 Mix sałat 150g szt. 800
38 Rukola 100g szt. 800
39 Jarmuż pęczek 50
40 Cebula czerwona kg 50
41 Szpinak baby 100g szt. 250
42 Kiełki rzodkiewki 50g szt. 300
43 Kiełki słonecznika 50g szt. 300
44 Kiełki brokuła 50g szt. 300
45 Ziemniaki obierane kg 1200
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w niniejszej SWZ oraz dołączonych do niej załącznikach.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi : 108.000,00 zł brutto
6. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.
7. Przedmiot zamówienia objęty jest aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu stawką podatku od towarów i usług w wysokości 5%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
8. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości.
9. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca.
10. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste

03221110-0 - Warzywa korzeniowe

03221200-8 - Warzywa owocowe

03221300-9 - Warzywa liściaste

03221400-0 - Warzywa kapustne

03212100-1 - Ziemniaki

15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 100. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto. Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej
ceny do ceny najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych punktów)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Oryginał. Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SWZ)
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy:
1. Zajdą przesłanki określone w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.), za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Nastąpi zmiana cen na warunkach opisanych w pkt. 5 i 6
3. Zmianie ulegnie stawka podatku VAT, z dniem obowiązywania nowej stawki bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy
4. Zmiana cen o której mowa w pkt 2 może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i nie częściej niż co 3 miesiące w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
5. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku jeśli ostatni dostępny wskaźnik zmiany cen na „warzywa” za okres od daty złożenia oferty do daty złożenia wniosku o zmianę cen (miesiąc do miesiąca), ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny na stronie https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen/, przekroczy 103%. Zmiana może zostać dokonana jedynie za zgodą obu stron i wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, zmiana nie może przekraczać wskaźnika wzrostu cen artykułów objętych umową podanego przez GUS.
6. Zasady podwyższania cen opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio do obniżania cen. Obniżenie cen na towary wymienione w pkt. 5 może nastąpić jeśli wskaźnik będzie niższy niż 97%.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-22 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1088913

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Zamawiająca zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiająca może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.