Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-16
Ruda Śląska: Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości
Numer ogłoszenia: 196921 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości. Wyceny należy sporządzić zgodnie z art. 98 a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wyceny obejmują wykonanie 9 operatów szacunkowych w 1 egzemplarzu dla niżej wymienionych lokalizacji: 1. Ruda Śląska - ulica Mikołowska określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.4.2013 w operacie ewidencji gruntów numerami geodezyjnymi 2293-205 i 1598-205, o pow. 19 515 m2, k. m. 2, obręb Stara Kuźnia, jedn. rej. G.159, KW nr GL1S-00007215-7, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.4.2013 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 6 czerwca 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działki 2293-205 i 1598-205 o łącznej pow. 19 515 m2 zostały podzielone na działki o numerach: 2830-205 o pow. 1502 m2, 2831-205 o pow. 1216 m2, 2832-205 o pow. 1217 m2, 2833-205 o pow. 204 m2, 2834-205 o pow. 1205 m2, 2835-205 o pow. 6447 m2, 2836-205 o pow. 1175 m2, 2837/205 o pow. 6549 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.4.2013 z dnia 6 czerwca 2013r. 2. Ruda Śląska - ulica Kąpielowa określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.42.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 4372-240, o pow. 5 475 m2, k. m. 1, obręb Nowa Wieś, jedn. rej. G.552, KW nr GL1S-00007461-6, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.42.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 3 lipca 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 4372/240 o pow. 5 475 m2 została podzielona na działki o numerach: 4395-240 o pow. 4520 m2, 4396-240 o pow. 650 m2, 4397-240 o pow. 305 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.42.2012 z dnia 3 lipca 2013r. 3. Ruda Śląska - ulica Józefa Poniatowskiego; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.16.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 2738-123, o pow. 8 005 m2, k. m. 2, obręb Stara Kuźnia, jedn. rej. G.1224, KW nr GL1S-00043785-7, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.16.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 5 sierpnia 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 2738-123 o pow. 8 005 m2 została podzielona na działki o numerach: 2823-123 o pow. 2264 m2, 2824-123 o pow. 835 m2, 2825-123 o pow. 4906 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.16.2012 z dnia 5 sierpnia 2013r. 4. Ruda Śląska - ulica Młyńska; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.6.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 1640/51, o pow. 2 299 m2, k. m. 1, obręb Halemba, jedn. rej. G.566, KW nr GL1S-00000-40-0, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.6.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 24 lipca 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 1640/51 o pow. 2 299 m2 została podzielona na działki o numerach: 3195-51 o pow. 378 m2, 3196-51 o pow. 1921 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.6.2012 z dnia 24 lipca 2013r. 5. Ruda Śląska - ulica Edmunda Kokota 251 A; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.9.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 256/28, o pow. 2 686 m2, k. m. 7, obręb Bielszowice, jedn. rej. G.20, KW nr GL1S-00006146-5, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.9.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 8 sierpnia 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 256-28 o pow. 2 686 m2 została podzielona na działki o numerach: 1311-28 o pow. 635 m2, 1312-28 o pow. 606 m2, 1313-28 o pow. 173 m2, 1314-28 o pow. 624 m2, 1315-28 o pow. 648 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.9.2012 z dnia 8 sierpnia 2013r. 6. Ruda Śląska - ulica Ligocka; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.40.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 2735-162, o pow. 1 362 m2, k. m. 2, obręb Stara Kuźnia, jedn. rej. G.1198, KW nr GL1S/00041726-4, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.40.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 29 października 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 2735-162 o pow. 1 362 m2 została podzielona na działki o numerach: 2841-162 o pow. 714 m2, 2842/162 o pow. 648 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.40.2012 z dnia 29 października 2013r. 7. Ruda Śląska - ulica Władysława Jagiełły; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.16.2013 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 2280-8, o pow. 11 407 m2, k. m. 1, obręb Kochłowice, jedn. rej. G.2666, KW nr GL1S-0, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.16.2013 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 14 października 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działka 2280-8 o pow. 11 407 m2 została podzielona na działki o numerach: 3697-8 o pow. 1200 m2, 3698/8 o pow. 1200 m2, 3699-8 o pow. 9007 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.16.2013 z dnia 14 października 2013r. 8. Ruda Śląska - ulica Tatrzańska; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.39.2012 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 2786-163 i 3996-163, o łącznej pow. 2 408 m2, k. m. 2, obręb Kochłowice, jedn. rej. G.1656, KW nr GL1S-00001959-2, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.39.2012 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 22 maja 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działki 2786-163 i 3996-163 o łącznej pow. 2 408 m2 została podzielona na działki o numerach: 4040-163 o pow. 751 m2, 4041-163 o pow. 833 m2, 4042-163 o pow. 824 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.39.2012 z dnia 22 maja 2013 r. 9. Ruda Śląska - ulica kard. A. Hlonda 32; określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej przed podziałem, znak: AM.6831.1.1.2013 w operacie ewidencji gruntów numerem geodezyjnym 1262-192 i 2231-191, o łącznej pow. 3 867 m2, k. m. 1, obręb Orzegów, jedn. rej. G.32, KW nr GL1S-00004838-9, Cel zamówienia: określenie wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonanego podziału, znak: AM.6831.1.1.2013 (Decyzja Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 10 maja 2013r.) w celu ustalenia opłaty adiacenckiej zgodnie z art. 98a Ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm.); Uwagi: działki 1262-192 i 2231-191 o łącznej pow. 3 867 m2 została podzielona na działki o numerach: 3020-192 o pow. 2256 m2, 3021-192 o pow. 1248 m2, 3022-192 o pow. 363 m2, Załączniki: kserokopia decyzji, znak: AM.6831.1.1.2013 z dnia 10 maja 2013 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na wycenie nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2014 poz. 518) lub spełniającymi warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394) bądź na podstawie innych właściwych przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi należy rozumieć usługi wykazane w liczbie i zakresie wystarczającym do potwierdzenia spełniania opisanego wyżej warunku. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym, że do odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy, w przypadku jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. Uwaga : W przypadku gdy Zamawiający - Miasto Ruda Śląska - jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których wyżej mowa.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zażąda ww. dokumentów w przypadku gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego ppodmiotu zgodnie z art. 26 ust. 2b. ustawy. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami wzorów umów - załączniki 8 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych ( pokój 309)
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 2. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wartości w wykazie wykonanych/wykonywanych głównych usług, o którym mowa w sekcji III.4.1 3. Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 jest następujący : do 40 dni od daty zawarcia umowy. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.