eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Kielce: Zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów
Numer ogłoszenia: 196980 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 27 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1-Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie pakiet nr2-Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła Pakiet nr3-Testy lateksowe i płytkowe Pakiet nr4-Żele z odczynnikami do proteinogramów Pakiet nr5-Paski do analizy moczu Pakiet nr6-Barwniki i odczynniki chemiczne Pakiet nr7-Zestawy do oznaczania metotrexatu Pakiet nr8-Lipopolisacharydy i lateks Pakiet nr9-Układ krzepnięcia Pakiet nr10-Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA Pakiet nr11-Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale Pakiet nr12-Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 Pakiet nr13-Prokalcytonina Pakiet nr14-Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210 Pakiet nr15-Odczynnik monoklonalny, PBS Pakiet nr16- Zestawy konserwowanych krwinek Pakiet nr17-Krążki antybiogramowe i diagnostyczne Pakiet nr18-Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach Pakiet nr19-Podłoża sypkie, testy lateksowe, odczynniki do barwienia Pakiet nr20-Podłoża w probówkach/butelkach Pakiet nr21-Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny Pakiet nr22-Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów Pakiet nr23-Szczepy wzorcowe Pakiet nr24-Paski z gradientem stężeń antybiotyku Pakiet nr25-Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji Pakiet nr26-Testy immunologiczne, płytki ELISA Pakiet nr27-Probówki do glukozy 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku Nr 1-pakiet 4. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części( pakietów) od nr1 do nr27. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części (pakiety). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. 5.Oferowane odczynniki które są wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) muszą posiadać odpowiedni dokument dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Polski 6. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, dostawa w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni. 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć dokumenty (firmowe materiały informacyjne), w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-340,00 zł(PLN) Pakiet nr2-nie wymaga Pakiet nr3-700,00zł(PLN) Pakiet nr4-nie wymaga Pakiet nr5-500,00zł(PLN) Pakiet nr6-nie wymaga Pakiet nr7-nie wymaga Pakiet nr8-nie wymaga Pakiet nr9-400,00zł(PLN) Pakiet nr10-1400,00zł(PLN) Pakiet nr11-150,00zł(PLN) Pakiet nr12-500,00zł(PLN) Pakiet nr13-400,00zł(PLN) Pakiet nr14-nie wymaga Pakiet nr15-100,00zł(PLN) Pakiet nr16-nie wymaga Pakiet nr17-200,00zł(PLN) Pakiet nr18-1500,00zł(PLN) Pakiet nr19-500,00zł(PLN) Pakiet nr20-100,00zł(PLN) Pakiet nr21-800,00zł(PLN) Pakiet nr22-300,00zł(PLN) Pakiet nr23-nie wymaga Pakiet nr24-nie wymaga Pakiet nr25-nie wymaga Pakiet nr26-500,00zł(PLN) Pakiet nr27-nie wymaga

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji jednej dostawy przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: Pakiet nr1- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr2-dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr3- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr4- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr5- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 25.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr6- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr7- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr8- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr9- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr10- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr11- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr12- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 25.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr13- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr14- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr15- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr16- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr17- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 9.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr18- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 60.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr19- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr20- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr21- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 35.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr22- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr23- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr24- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr25- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr26- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr27- dostawy przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji. Wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji (oświadczenie woli wykonawcy), 2) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). Prosimy o zaznaczenie której poz. dokumenty dotyczą. 3)Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet: nr1, nr2 do SIWZ. 4)Kopia dokumentów dopuszczających produkt do obrotu. Udokumentować, że zaoferowany przedmiot zamówienia ma przewidziane prawem dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 5) złożyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6)Oferowane odczynniki które są wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) muszą posiadać odpowiedni dokument dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Polski 7)Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/. 8)Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 9)Dowód wniesienia wadium /jeżeli dotyczy/. 10)Pozwolenie na obrót produktem biobójczym- dla produktu biobójczego. 11)kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, 12)dokument (ulotka) z informacją pochodzącą bezpośrednio od producenta, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez zamawiającego, 13)wymagania- uwarunkowania zgodnie z zapisem w załączniku nr1-pakiet od nr1 do nr27, 14)do oferty należy dołączyć nieodpłatnie próbki celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia ( zgodnie z zapisem w załączniku pakiet ), 1)Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela). Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, 3)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 4)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), data początkowa terminu realizacji zamówienia jest datą szacunkową i jest uzależniona od trwania procedury przetargowej, a co za tym idzie- może ulec zmianie, w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, 5)zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy. 6)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem (po wyrażeniu zgody przez Kupującego). 7)Wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru(po wyrażeniu zgody przez Kupującego/Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych netto z oferty). 8)wprowadzenia towaru zastępczego, zastąpienie towaru określonego w załączniku nr1 towarem o wyższej jakości, 9)obniżenia cen jednostkowych określonych w załącznikach do umowy, 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Kupującego. 3. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy lateksowe i płytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe i płytkowe szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żele z odczynnikami do proteinogramów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele z odczynnikami do proteinogramów szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Paski do analizy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do analizy moczu szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Barwniki i odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwniki i odczynniki chemiczne szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do oznaczania metotrexatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do oznaczania metotrexatu szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lipopolisacharydy i lateks.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lipopolisacharydy i lateks szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Układ krzepnięcia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ krzepnięcia szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prokalcytonina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prokalcytonina szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210 szczegółowo opisano w załaczniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odczynnik monoklonalny, PBS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik monoklonalny, PBS szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy konserwowanych krwinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy konserwowanych krwinek szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Krążki antybiogramowe i diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki antybiogramowe i diagnostyczne szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Podłoża sypkie, testy lateksowe, odczynniki do barwienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża sypkie, testy lateksowe, odczynniki do barwienia szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Podłoża w probówkach/butelkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w probówkach/butelkach szczegółowo opisano w złączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Szczepy wzorcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepy wzorcowe szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Paski z gradientem stężeń antybiotyku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski z gradientem stężeń antybiotyku szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Testy immunologiczne, płytki ELISA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunologiczne, płytki ELISA szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Probówki do glukozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki do glukozy szczegółowo opisano w załączniku do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.