Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Lublin: Wykonanie zadania konserwacyjnego p.n. Konserwacja Kanału Świeciechowskiego wkm 3+750 - 6+030, gm. Annopol, pow. Kraśnik
Numer ogłoszenia: 197215 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, faks 081 5321257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania konserwacyjnego p.n. Konserwacja Kanału Świeciechowskiego wkm 3+750 - 6+030, gm. Annopol, pow. Kraśnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykonanie zadania konserwacyjnego p.n. Konserwacja Kanału Świeciechowskiego wkm 3+750 - 6+030, gm. Annopol, pow. Kraśnik. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje prace konserwacyjne, w tym : ręczne wykoszenie porostów ze skarp łącznie z wygrabieniem, - odmulenie dna rzeki, - odmulenie przepustów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu ( opinie, referencje, protokoły, itp.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.(wg załącznika nr 2) 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; 1.4.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem ( wg załącznika nr 3 do formularza oferty).Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 602 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsce : Siedziba WZMiUW w Lublinie, ul. Karłowicza 4, pok. 608 ( VI piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu dla KOWR OT w Lublinie - LUB.WOP.260.5.2024
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec- Góra Puławska. Koncepcja Programowo- Przestrzenna.
- Dostawa z montażem mebli laboratoryjnych
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi, oprogramowaniem do druku na kartach plastikowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji sanitarnych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- "Naprawa i odnowienie elewacji oraz rynien na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach"
- Utrzymanie terenów placów zabaw oraz małej architektury na terenie Gminy Miasto Świnoujście
- "Usługi specjalistycznego nadzoru na terenie EW Świnna Poręba" - 3 CZĘŚCI
- Wykonanie fizycznych kopii tkanin historycznych na wystawę stałą MHP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.