To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Knurów: Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę
Numer ogłoszenia: 197399 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70642 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Jedności Narodowej 5, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352739, faks 032 2352739.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę do miejscowości Łeba - woj. pomorskie, w tym przewóz uczniów autokarem z Knurowa do miejsca zielonej szkoły w Łebie i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. ogólną liczbę uczestników turnusu: 99 osób, w tym 93 uczniów i 6 opiekunów, 2.2. zapewnienie bezpłatnego pobytu 6 opiekunów (nauczycieli), 2.3. zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) oddalonym maksymalnie do 700 m od morza, b) z bazą noclegową w jednym budynku, w pokojach 2, 3, 4, 5 osobowych (nie typu studio) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe), c) ogrzewanym w przypadku niskich temperatur, d) posiadającym aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu zgodnie z wymogami określonymi w § 6 Rozporządzenia MENiS z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania /Dz. U. Nr 12, poz 67 z późn. Zm/, e) zapewniającym co najmniej dwa pomieszczenia do prowadzenia zajęć wyposażone w tablice szkolne, mieszczące jednorazowo ok. 25 uczniów każde, f) zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania na terenie ośrodka z sali audiowizualnej, z możliwością zorganizowania gier i zabaw, a także dyskotek (sala powinna pomieścić jednorazowo ponad 100 osób), 2.4. wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną, zgodne z normami żywieniowymi zawartymi w W normach żywienia dla ludności w Polsce wydanych przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie (Nowa Medycyna nr 4/98). Turnus rozpoczyna się od kolacji w dniu 14.05.2010 r., a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę w dniu 27.05.2010 r., 2.5. śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, 2.6. zapewnienie bezpłatnej opieki pielęgniarskiej przez 24 godziny na dobę, oraz dostęp do środków opatrunkowych i podstawowych lekarstw, 2.7. zapewnienie opieki lekarskiej (doraźnej) w czasie trwania turnusu, 2.8. dostęp do placu zabaw, sprzętu sportowego oraz miejsca do grillowania na terenie ośrodka, sala gimnastyczna oraz kompleks boisk sportowych, z których nieodpłatnie będą mogli korzystać nasi uczniowie w odległości nie większej niż 200 m od ośrodka, 2.9. zapewnienie bezpłatnych wycieczek z przewodnikiem w okolice ośrodka, 2.10. zapewnienie czterech bezpłatnych wycieczek autokarowych związanych z: a) rejsem statkiem, b) zwiedzaniem Trójmiasta, c) zwiedzaniem np. ruchomych wydm lub Półwyspu Helskiego lub alternatywna, d) zwiedzaniem innego nadmorskiego kurortu, Wstępy do zwiedzanych obiektów opłaca Zamawiający. 2.11. zapewnienie dodatkowych atrakcji wg programu wewnętrznego ośrodka (np. zajęcia na basenie krytym znajdującym się w ośrodku, wycieczka rowerowa po okolicy), 2.12. w ramach Programu Profilaktyki Zdrowotnej: a) zajęcia gimnastyki korekcyjnej, b) inhalacje, c) zajęcia na basenie krytym (min. 8 razy w turnusie), d) jazda konna (min. 4 razy po 15 minut dla każdego uczestnika), e) wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia. 2.13. w ramach Programu Edukacji Ekologicznej: a) wędrówki piesze połączone z edukacją ekologiczną charakterystyczną dla danej okolicy, b) wycieczki rowerowe po okolicy z zapewnieniem bezpłatnego, jednorazowego dostępu do rowerów w ilości 30 sztuk, 2.14. zapewnienie przewozu uczestników z Knurowa do ośrodka w Łebie i z powrotem, autokarem w pełni sprawnym, klasy LUX, wraz z ubezpieczeniem grupy od NNW. W razie awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. 3. Zapewnienie personelu pedagogicznego należy do obowiązków Zleceniodawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm./ do posiadania zawartej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowy ubezpieczenia na rzecz klientów w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju, w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kramza Henryk BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "KRAMEX"
jakie przetargi wygrała firma
Kramza Henryk BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "KRAMEX"
- Biuro Usług Turystycznych KRAMEX 1, ul. Kopalniana 49a, 43-173 Łaziska Górne, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92070,00
Oferta z najniższą ceną: 92070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92070,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą
- Usługi biura podróży w zakresie kompleksowej organizacji wycieczki - pielgrzymki do Włoch i grobu Ojca Świętego Jana Pawła II
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 dniowego obozu edukacyjnego dla dzieci z Polski i Ukrainy
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.