Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Orchowo: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Orchowo - Gałczynek, Gmina Orchowo wraz z zapewnieniem przez wykonawcę objęcia kierownictwa budowy przez kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia
Numer ogłoszenia: 197421 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo, ul. Tadeusza Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, fax 063 2684090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug@orchowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Orchowo - Gałczynek, Gmina Orchowo wraz z zapewnieniem przez wykonawcę objęcia kierownictwa budowy przez kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej Orchowo - Gałczynek, której szczegółowy opis zawarty jest w specyfikacji technicznej (załącznik nr 4). Do przedmiotu należy też zapewnienie przez wykonawcę objęcia kierownictwa budowy przez kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nei przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez oferenta o udzielenie zamówienia publicznego jest: - spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - przedstawienie oferty zgodnej z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji, - złożenie oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków obliczona będzie na podstawie złożonej oferty oraz stosownych dokumentów stanowiących załączniki do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c) dokumentu potwierdzającego, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada wymagane do tego uprawnienia d) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orchowo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6 62-436 Orchowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Grębocice
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic gminy Rawicz
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.