Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-17
Radom: Opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz opracowanie projektów instalacji sygnalizacji napadu w Sali Obsługi Kasowej (dwa stanowiska kasowe na parterze) i instalacji antywłamaniowej w pomieszczeniach serwerowi ( II i V piętro wraz z dwoma pomieszczeniami magazynowymi) budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 197448 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, fax 0-48 381-01-71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz opracowanie projektów instalacji sygnalizacji napadu w Sali Obsługi Kasowej (dwa stanowiska kasowe na parterze) i instalacji antywłamaniowej w pomieszczeniach serwerowi ( II i V piętro wraz z dwoma pomieszczeniami magazynowymi) budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji oraz opracowanie projektów instalacji sygnalizacji napadu w Sali Obsługi Kasowej (dwa stanowiska kasowe na parterze) i instalacji antywłamaniowej w pomieszczeniach serwerowi ( II i V piętro wraz z dwoma pomieszczeniami magazynowymi) budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie. Zamawiającemu zostaną przekazane wszelkie prawa autorskie związane z niniejszym zamówieniem. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie opracowania inwentaryzacji oraz opracowania projektu instalacji sygnalizacji napadu i instalacji antywłamaniowej: a) inwentaryzacji architektonicznej b) inwentaryzacji instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych c) inwentaryzacji instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania i c.w. d) inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły e) projektów instalacji sygnalizacji napadu w Sali Obsługi Kasowej (dwa stanowiska kasowe na parterze) i instalacji antywłamaniowej w pomieszczeniach serwerowi ( II i V piętro oraz z dwoma pomieszczeniami magazynowymi) wraz z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót f) inwentaryzacji instalacji klimatyzacji i wentylacji g) wykonanie inwentaryzacji istniejących instalacji budynku będących przedmiotem zamówienia wraz ze sporządzeniem wszelkich niezbędnych do wykonania niniejszego zlecenia ekspertyz, audytów, opinii, itp. h) uzyskanie opinii specjalistów w zakresie: - bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii - higieniczno-zdrowotnym i) w przypadku szczególnym zgodnie z życzeniami Zamawiającego odbiór przedmiotu zamówienia może być poprzedzony opinią specjalisty. W przypadku stwierdzenia istotnych wad w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia koszty opinii ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) złożą oświadczenie, że w ramach ceny ofertowej zapewnią nadzór autorski w trakcie prowadzenia robót związanych z wykonaniem sygnalizacji napadu i instalacji antywłamaniowej. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 24 ustawy muszą złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne potwierdzone podpisami osób upoważnionych, c) oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami potwierdzone podpisami osób upoważnionych, d) formularz oferty - Załącznik nr 1 e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 44 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 f) zaświadczenie oraz kserokopie uprawnień projektowych w branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - ważne na dzień składania oferty - Załącznik nr 3 g) oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku - Załącznik nr 4 h) oświadczenie, że w ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni nadzór autorski w trakcie prowadzenia robót związanych z wykonaniem sygnalizacji napadu i instalacji antywłamaniowej. - Załącznik nr 5 i) zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 6 j) oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach - Załącznik nr 7 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia powinien posiadać odpowiednie uprawnienia (jeśli takie uprawnienia są wymagane) lub oświadczenie Wykonawcy, że nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom. 3.Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/Index.htm?main_office=1&office=32&menu=36&sub1=&sub2=&sub3=&sub4=&su
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa-Praga ul. Jagiellońska 15, pokój nr 107, 03-719 Warszawa oraz Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie ul. Toruńska 3, pok. 306, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa-Praga ul. Jagiellońska 15, pokój nr 107, 03-719 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.11.2007.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 - 600 Radom w I półroczu 2025 roku
- Usługi gospodarcze na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2025
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon II
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na Modernizacji infrastruktury AOS w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Łaszczów
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby dostosowania obiektów SK MSWiA z W-MCO do obowiązujących przepisów ppoż.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.