Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00682224/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005965788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@cwik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.sa.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Ćwik i Partnerzy. Radcowie prawni i Adwokaci
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: al. Szucha 8
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-582
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@cwik.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: cwik.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3adabe-c9b6-4df4-9b92-42f35bf2f527
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a3adabe-c9b6-4df4-9b92-42f35bf2f5273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Zakupowa e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.261.53.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac architektoniczno- budowlanych w celu budowy zespołu Sali Rozpraw niejawnych zlokalizowanej w obszarze Specjalnej Akustycznej Strefy Bezpieczeństwa w granicach ustanawianej specjalnej strefy ochronnej oraz dla Kancelarii Tajnej i pomieszczeń towarzyszących w strefach ochronnych w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1 wraz z uzyskaniem certyfikacji Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1. dot. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub wyższej, wydanego przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego;
2. dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto;
3. dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy skierują do realizacji zamówienia osoby pełniące następujące funkcje i posiadające następujące doświadczenie i kwalifikacje:
1) Kierownik budowy:
a) posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy,
b) kierował (przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób nieprzerwany) co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb,
c) posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – bez ograniczeń;
2) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
a) posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej) po uzyskaniu uprawnień w posiadanej specjalności
b) kierował (przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób nieprzerwany) co najmniej 1 robotą budowlaną (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej), polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb,
c) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – bez ograniczeń (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej)
3) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
a) posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej) po uzyskaniu uprawnień w posiadanej specjalności
b) kierował (przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób nieprzerwany) co najmniej 1 robotą budowlaną (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej), polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb,
c) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – bez ograniczeń (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej);
4) Kierownik robót telekomunikacyjnych:
a) posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej) po uzyskaniu uprawnień w posiadanej specjalności
b) kierował (przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób nieprzerwany) co najmniej 1 robotą budowlaną (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej), polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb,
c) posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – bez ograniczeń (w zakresie swojej specjalności, o której mowa wyżej);
5) Koordynator - osoba do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim:
a) posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
b) kierował (przez okres co najmniej 6 miesięcy w sposób nieprzerwany), co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na budowie pomieszczeń o charakterze niejawnym, które uzyskały certyfikację uprawnionych służb,
c) posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie – bez ograniczeń.
Uwaga:
- wyżej wymienionych funkcji nie można łączyć, tj. nie można skierować do realizacji zamówienia jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji,
- każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia musi posiadać osobowe świadectwo bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do zachowania w tajemnicy informacji niejawnych
- w sytuacji gdy Wykonawca w wykazie osób (podmiotowym środku dowodowym) przedstawi osoby które są jego pracownikami lub z którymi Wykonawca zawarł lub zawrze bezpośrednio umowy cywilnoprawne (zlecenia, dzieło), należy rozumieć, że jest to zasób własny Wykonawcy, tzw. udostępnienie bezpośrednie. Wtedy w wykazie osób należy wskazać ,,zasób własny” i nie jest wymagane złożenie zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Określono w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 53.000,00 zł.Zasady wnoszenia wadium reguluje SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opis przesłanek zmian umowy określono w załączniku nr 3 do SWZ - Projekcie Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Opis przedmiotu zamówienia został podzielony na część jawną (załącznik nr 1a do SWZ) oraz część tajną (załącznik nr 1b do SWZ). Załącznik nr 1b do SWZ jest objęty ochroną poufnego charakteru informacji w zakresie w jakim odnosi się do dokumentacji projektowej sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi i kancelarią tajną. Dokumentacja ta objęta jest klauzulą poufne zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz. U. poz. 683 z późn. zm.). Zamawiający ustanawia obowiązek sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów stanowiących część tajną Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1b do SWZ) - jako wymóg złożenia oferty pod rygorem odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Zapoznanie się z dokumentacją niejawną przez osoby do tego uprawnione przez Wykonawcę możliwe będzie w pomieszczeniu kancelarii tajnej Zamawiającego (nie w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego). Szczegółowe zasady określa SWZ.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Miliczu, Sądu Rejonowego w Strzelinie oraz Sądu Rejonowego w Wołowie.
- Dostawa leków w programach lekowych - PT Ponesimodum
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- sukcesywny zakup paliwa i AdBlue (płyn AdBlue z dystrybutora) w syst. bezg. realiz. trans. przy użyciu kart paliw. na terenie kraju na potrzeby MCUS we Wrocławiu - część I
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1; Zadanie 2.; Zadanie 3."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej przebudowy i rozbudowy budynku Szkoły w Rudzie
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Wykonanie projektu drogi gminnej Skarbiewo-Buszkowo
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją remontu i przebudowy oficyny prawej kamienicy przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 23 w Szczecinie
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.