eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, gm. Raków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Raków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, gm. Raków
Numer ogłoszenia: 197450 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143170 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, gm. Raków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Raków Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, gm. Raków 2.Zakres robót budowlanych , dla których należy zapewnić nadzór obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE 160 mm, , a częściowo z rur PE O 110 wraz z uzbrojeniem oraz budowie przyłączy wodociągowych w ilości 25 szt z rur PE o średnicy 40 mm. Inwestycja realizowana będzie w obrębie działek w miejscowości Jamno i Raków, gmina Raków. Zakres: Wodociąg z rur PE O 160x9,5 o łącznej długości L=2940,0 mb Wodociąg z rur PE O 110x6,6 o łącznej długości L=65,0 mb Przyłącza wodociągowe - 25 szt. PE O40x2,4 o łącznej długości L=580,0 mb. 3.Wodociąg grupowy wraz z przyłączami z rur PE100 SDR17 PN10 zaopatrywał będzie w wodę zabudowania zlokalizowane głównie wzdłuż ciągów komunikacyjnych w miejscowości Jamno, który podłączony będzie z istniejącym systemem wodociągowym gminnym w miejscowości Raków. Włączenie do istniejącego wodociągu O 225 PCV w miejscowości Raków na działce o nr ewid. 438/6 4.Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z ich realizacją określony został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - udostępnionych dla przetargu na realizację robót budowlanych dla w/w zadania na stronie internetowej http://rakow.bip.jur.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Dokumentacja projektowa dla w/w zadania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający dopuścił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane oferowanie produktów, materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. 5.Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania, jego odbioru, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbioru końcowego i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów zamawiającego związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania. 6.Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zgodnie z którą do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia , potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; - żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7.Ponadto obowiązki Wykonawcy polegać będą na : 7.1.Wyegzekwowaniu od wykonawcy robót budowlanych obowiązku umieszczenia tablic informacyjnych budowlanych i unijnych na placu budowy. 7.2. Udział w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy. 7.3. Nadzór nad Wykonawcą w zakresie terminowego i prawidłowego przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót właściwych organów wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz innych organów zgodnie z wydanymi przez nie decyzjami, uzgodnieniami, opiniami itp., o których mowa w decyzjach o pozwoleniu na budowę. 7.4. Ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem. 7.5. Sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów,materiałów, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. 7.6. Stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu budowlanego. 7.7. Podejmowaniu wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu. 7.8. Prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym. 7.9.Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami. 7.10. Współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych. 7.11. Przygotowywanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego odpowiedzi na pytania, propozycje ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 7.12. Przejęciu od wykonawcy robót budowlanych harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji. 7.13. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. Sprawdzaniu, potwierdzaniu faktur wystawionych przez wykonawcę robót, potwierdzających zgodność wykonania robót z protokołem odbioru. 7.14. Udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność. 7.15. Przeprowadzanie kontroli na placu budowy w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż jeden raz w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, a w okresie gwarancji/rękojmi za wady co najmniej jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, a w przypadku potrzeby na wezwanie Zamawiającego. 7.16. Uczestniczeniu przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń itp. 7.17.Wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji użytkownikowi wskazanemu przez Zamawiającego. 7.18. W ramach czynności o których mowa w punkcie 6.17. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót budowlanych od wykonawcy robót oraz przekazanie przedmiotu odbioru wskazanemu przez zamawiającego użytkownikowi; nadzór na wykonawcą robót w zakresie powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów szczególnych) o zakończeniu budowy. 7.19. Sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna wody, uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające że woda nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa.) W/w dokumentację inspektor zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem i pieczęcią. 7.20.Pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/rękojmi za wady wykonanej inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 7.21.Udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich usunięcia, oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami. 7.22. Stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego aż do chwili rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013. 7.23. Kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych (gdy będą wymagane do rozliczeń związanych z dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego). 7.24. Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także przygotowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013. 7.25.Wyłoniony z przetargu wykonawca powinien w trakcie procesu budowlanego podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które zabezpieczyłyby interes zamawiającego i przyczyniły się do prawidłowego wykonania i rozliczenia inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Grudziński EKO-BUD, ul. Zawadzkiego 14, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17196,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15867,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.