eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawa łóżek szpitalnych i wózków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Szczecin: dostawa łóżek szpitalnych i wózków
Numer ogłoszenia: 197555 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa łóżek szpitalnych i wózków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych i wózków, zwanych dalej wyrobami. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 5 do oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione wyroby będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 6. Wyroby muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2012 r. i/lub 2013 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone wyroby na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wyrobu na następujących warunkach: a) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania wyrobów - z zastrzeżeniem lit. b) - w ciągu: - w odniesieniu do łóżek szpitalnych - dwóch dni roboczych, - w odniesieniu do pozostałych wyrobów - siedmiu dni roboczych po zgłoszeniu awarii faksem; b) na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad wyrobów poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu wyrobów do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca c) nieodpłatne usunięcie wszystkich wad wyrobu; najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na wyrób fabrycznie nowy; d) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta; ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa sprzętu), przy czym w odniesieniu do łóżek szpitalnych - pierwszy przegląd po 12 miesiącach od momentu dostarczenia i zamontowania łóżek; e) w odniesieniu zad. 1 oraz zad. 2 poz. 1 - w przypadku awarii sprzętu i naprawy trwającej dłużej niż siedem dni kalendarzowych Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji nieodpłatnie dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy wyroby zastępcze; ich dostawę i późniejszy odbiór, ewentualny montaż oraz późniejszy demontaż Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić na własny koszt; f) wyrób zastępczy powinien być dopuszczony do obrotu na terenie RP, powinien być w pełni sprawny technicznie oraz posiadać parametry nie gorsze od wyrobu podlegającego naprawie; g) dostawę wyrobów zastępczych oraz wszelkie czynności prowadzące do ich uruchomienia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić w taki sposób, by Zamawiający mógł korzystać z wyrobów zastępczych najpóźniej w ósmym dniu kalendarzowym od zgłoszenia awarii; h) jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za wyrób wadliwy wyrób wolny od wad albo dokonał istotnych napraw wyrobu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia nowego wyrobu bądź dokonania istotnej naprawy. i) w innych przypadkach niż określone w lit. h, termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady wyrobu objętego gwarancją Zamawiający nie mógł z niego korzystać, jak również o okres, w którym Zamawiający korzystał z wyrobu zastępczego. 10. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faksem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 33.19.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 1. oświadczenia o dopuszczeniu oferowanych łóżek szpitalnych oraz wózków inwalidzkich do obrotu i używania na terytorium RP -zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty - dotyczy zadania nr 2 poz. 2 i 3; 2. dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanych wyrobów zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 z 2010 r., poz. 679), tj.: a) deklaracji zgodności, b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, c) kopii zgłoszenia (powiadomienia) do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 poz. 1 i zadania nr 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, z 2010 r., poz. 679). 3. folderów, ulotek bądź innych materiałów informacyjnych producenta oferowanych wyrobów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżko do intensywnej opieki medycznej, wózek do przewożenia chorych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łóżko szpitalne, szafka przyłóżkowa, kozetka lekarska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wózek inwalidzki 33.19.31.20-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.