eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecindostawa łóżek szpitalnych i wózków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Szczecin: dostawa łóżek szpitalnych i wózków
Numer ogłoszenia: 273429 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197555 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa łóżek szpitalnych i wózków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych i wózków, zwanych dalej wyrobami. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 5 do oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione wyroby będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 6. Wyroby muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2012 r. i/lub 2013 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone wyroby na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru wyrobu na następujących warunkach: a) czas przystąpienia do naprawy w miejscu użytkowania wyrobów - z zastrzeżeniem lit. b) - w ciągu: - w odniesieniu do łóżek szpitalnych - dwóch dni roboczych, - w odniesieniu do pozostałych wyrobów - siedmiu dni roboczych po zgłoszeniu awarii faksem; b) na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad wyrobów poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu wyrobów do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca c) nieodpłatne usunięcie wszystkich wad wyrobu; najpóźniej po trzeciej naprawie następuje wymiana na wyrób fabrycznie nowy; d) bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00; d) bezpłatne przeglądy techniczne podczas trwania gwarancji w terminach wymaganych przez producenta; ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa sprzętu), przy czym w odniesieniu do łóżek szpitalnych - pierwszy przegląd po 12 miesiącach od momentu dostarczenia i zamontowania łóżek; e) w odniesieniu zad. 1 oraz zad. 2 poz. 1 - w przypadku awarii sprzętu i naprawy trwającej dłużej niż siedem dni kalendarzowych Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji nieodpłatnie dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy wyroby zastępcze; ich dostawę i późniejszy odbiór, ewentualny montaż oraz późniejszy demontaż Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić na własny koszt; f) wyrób zastępczy powinien być dopuszczony do obrotu na terenie RP, powinien być w pełni sprawny technicznie oraz posiadać parametry nie gorsze od wyrobu podlegającego naprawie; g) dostawę wyrobów zastępczych oraz wszelkie czynności prowadzące do ich uruchomienia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić w taki sposób, by Zamawiający mógł korzystać z wyrobów zastępczych najpóźniej w ósmym dniu kalendarzowym od zgłoszenia awarii; h) jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za wyrób wadliwy wyrób wolny od wad albo dokonał istotnych napraw wyrobu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia nowego wyrobu bądź dokonania istotnej naprawy. i) w innych przypadkach niż określone w lit. h, termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady wyrobu objętego gwarancją Zamawiający nie mógł z niego korzystać, jak również o okres, w którym Zamawiający korzystał z wyrobu zastępczego. 10. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faksem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48377,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Formed Sp. z o. o. sp. k., Al. Legionów 21A, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17360,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczna Hurtownia Medyczna Rexomed Sp. z o.o., ul. Mączna 31, 70-780 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5287,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5287,50 / Oferta z najwyższą ceną: 15727,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.