Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Kłodzko: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Kłodzku
przy pl. B.Chrobrego 1- siedziba Urzędu Miasta w Kłodzku.
Numer ogłoszenia: 197686 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, fax 074 8674062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Kłodzku przy pl. B.Chrobrego 1- siedziba Urzędu Miasta w Kłodzku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja pokoi biurowych w budynku Ratusza w Kłodzku przy pl. B.Chrobrego - siedziba Urzędu Miasta w Kłodzku. Bieżąca konserwacja ma na celu przywrócenie walorów użytkowych oraz estetycznych pomieszczeń biurowych zlokalizowanych w siedzibie Urzędu Miasta w Kłodzku. Zestawienie pomieszczeń objętych opracowaniem: I - Piętro Powierzchnia [m2] Pok. 109 12,19 Pok. 117 11,94 Pok. 122 13,08 Pok. 123 27,28 Pok. 124 12,23 Pok. 125 13,42 II- Piętro Powierzchnia [m2] Pok. 202 42,96 Pok. 203 13,77 II- Piętro Powierzchnia [m2] Pok. 204 13,36 Pok. 205 13,36 Pok. 212 40,55 Pok. 213 31,06 Pok. 220 36,99 Pok. 221 18,65 Pok. 222 36,44 Przyjęte rozwiązania - zakres prac. 1. Podłogi - Rozebranie posadzek z wykładzin z wykładzin PVC lub dywanowych, - Rozebranie podkładów z płyt pilśniowych, - Przybicie do podłóg nowych płyt pilśniowych twardych (bez uwzględnia pastowania w pozycji kosztorysowej), - Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome, - Wykonania warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. średniej 5 mm(dokładny zakres robót należy określić po dokonaniu rozbiórki warstw podłogowych w ramach nadzoru), - Wykonanie posadzki z paneli podłogowych uszlachetnionych o wysokiej odporności na ścieranie (AC5), - Ocyklinowanie posadzek z parkietów starych zniszczonych, - Zabezpieczenie parkietów dwuskładnikowym lakierem poliuretanowym na podkładzie, - Zapastowanie i froterowanie posadzek, - Ułożenie listew przyściennych drewnianych, 2. Ściany i sufity - Zeskrobanie i zmycie starej farby, - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności lub przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, - Dwukrotne malowanie farbami krzemianowymi (silikatowymi) starych tynków wewnętrznych ścian z uprzednim gruntowaniem - kolory wg projektu, - Dwukrotne malowanie farbami krzemianowymi (silikatowymi) starych tynków wewnętrznych sufity z uprzednim gruntowaniem - kolory wg projektu, 3. Stolarka otworowa - Opalanie farby olejnej ze stolarki otworowej, - Opalanie farby olejnej z podokienników, - Dopasowanie skrzydeł okiennych ościeżnicowych, skrzynkowych, - Dwukrotne lakierowanie stolarki otworowej z uprzednim bejcowaniem, - Dwukrotne lakierowanie stolarki podokienników z uprzednim bejcowaniem, - Montaż mechanizmu otwierania górnej części okna, - Wymiana elementów ramiaka okiennego, - Montaż klamki okiennej, 4. Roboty pozostałe - Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, - Dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o., - Demontaż krat stalowych, - Skasowanie zacieków, - Zabezpieczenie podłóg i sufitów folią, - Demontaż progu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z procedurą przetargu nieograniczonego przewidzianego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający : 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Prawo Zamówień Publicznych. (W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunki opisane w pkt 1.1. musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę ), 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel - załącznik nr 3 i 4. 2. Warunki kwalifikacyjne: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednej roboty o podobnym charakterze i wartości min 50 000 PLN brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie w formie protokołu odbioru robót zawierającego ocenę wykonanych robót lub referencji wydanych przez Zamawiającego z zakresem i oceną robót,( wykazać w załączniku nr 3 ) b) kwalifikacje i doświadczenie personelu ( wykazać w załączniku nr 4 ) c) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z przedstawionym przedmiarem robót. B.2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( systemem ; spełnia - nie spełnia ), na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. Oferta będzie podlegać ocenie, po spełnieniu formalnych wymogów określonych w punkcie B.3 oraz spełnieniu warunków kwalifikacyjnych określonych w punkcie B1.1.2 siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1) Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy , w którym znajdują się między innymi następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty; g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. i) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez uwag załączony projekt umowy. 1.2) Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty): a) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć umowę regulującą ich współpracę. 1.3) Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty : a) Załącznik nr 1 - cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym. b) Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ( kopia protokołu odbioru robót zawierająca ocenę lub referencje wydane przez Zamawiającego z zakresem robót i oceną ). c) Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Kłodzku, 57-300 Kłodzko, pl. B. Chrobrego 1, pok. 226, tel. (074) 865 - 46 - 93, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15: 00..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko pok. 101 / biuro obsługi ludności / w godzinach 7.30-15.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg krajowy na dostawę produktów mleczarskich i mięsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym".
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Kłodzko
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kłodzku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku 2025
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.