Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-05-21
P³ock: Dostawa wyposa¿enia biurowego, socjalnego, warsztatowego i gospodarczego hali warsztatowej w ZSB Nr 1 w P³ocku.
Numer og³oszenia: 197800 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyposa¿enia biurowego, socjalnego, warsztatowego i gospodarczego hali warsztatowej w ZSB Nr 1 w P³ocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposa¿enia biurowego, socjalnego, warsztatowego i gospodarczego hali warsztatowej w ZSB Nr 1 w P³ocku..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.14.10.00 - Meble i wyposa¿enie kuchni 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i sto³y 39.11.30.00 - Ró¿ne siedziska i krzes³a 39.51.54.10 - Rolety wewnêtrzne 39.22.40.00 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y ró¿nego rodzaju .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ do up³ywu terminu sk³adania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± dostawê mebli biurowych lub warsztatowych lub socjalnych o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 6 do SIWZ 2)Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. 4) Dowód wniesienia wadium. 3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdzia³ III pkt 8 SIWZ/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze wzglêdu na: a) zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê, b) zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Stary Rynek 1 (wej¶cie od ul. Zduñskiej 3) - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, Stary Rynek 1 (wej¶cie od ul. Zduñskiej 3) - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - od 15 lipca do 15 sierpnia 2013 roku. Gwarancja : 24 miesi±ce. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: w zakresie przedmiotu zamówienia: Bogdan Jankowski- Oddzia³ Remontów - tel. 24 / 367 16 65 w godz. pracy Urzêdu, w zakresie spraw formalnych: - Justyna Borkowska- Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, tel. 24 / 367 15 77 w godz. pracy Urzêdu..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. B³. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu i Wydzia³u Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Posi³ki w formie obiadów dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi dla 10 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka"
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z monta¿em i ustawieniem mebli dla O¶rodka Adopcyjnego z siedzib± w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i monta¿ nowego, pe³nowarto¶ciowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami bran¿owymi mebli i wyposa¿enia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w ¯³obku "BEREK", Wyw³oczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa mebli i wyposa¿enia - czê¶æ nr 2
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsiêwziêcia pn.: "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby £ódzkiego Urzêdu Wojewódzkiego w £odzi.
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.