eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont instalacji elektrycznej w Gimnazjum nr 1 przy ul. Brzozowej w Tychach - I etap realizacji piwnica, parter, oświetlenie zewnętrzne oraz roboty malarskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Tychy: Remont instalacji elektrycznej w Gimnazjum nr 1 przy ul. Brzozowej w Tychach - I etap realizacji : piwnica, parter, oświetlenie zewnętrzne oraz roboty malarskie
Numer ogłoszenia: 197824 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w Gimnazjum nr 1 przy ul. Brzozowej w Tychach - I etap realizacji : piwnica, parter, oświetlenie zewnętrzne oraz roboty malarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji elektrycznej w Gimnazjum nr 1 przy ul. Brzozowej w Tychach - I etap realizacji: piwnica, parter, oświetlenie zewnętrzne oraz roboty malarskie. Zakres robót obejmuje między innymi: 1.Branża elektryczna Demontaże : - demontaż tablic bezpiecznikowych - demontaż opraw żarowych - demontaż gniazd wtyczkowych - demontaż podtynkowych wyłączników - demontaż sygnalizatorów akustycznych - dzwonków Kable i przewody WLZ : - wykucie bruzd dla rur RL47 i kabli - rury windurowe o średnicy do 47 mm układane pod tynkiem - układanie kabli YKY 4x25 mm2 - układanie przewodu YDY 5x16 mm2 z mocowaniem - układanie przewodu YDY 5x10 mm2 z mocowaniem - układanie przewodu YDY 5x6 mm2 z mocowaniem - zarobienie końca kabla 5-żyłowego - zaprawienie bruzd - pomiar linii kablowych do 1 kV 4-żyłowych Przewody : - przebijanie otworów długości do 1 cegły w ścianach z cegły - mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia 40 cm - śr. rury do 60 mm - przebijanie otworów długości 20 cm dla rur o średnicy do 40 mm - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - zaprawienie bruzd - układanie przewodów YDY żo 4x1,5 mm2 , 750V - układanie przewodów YDY żo 3x2,5 mm2 , 750 V - przewody izolowane izolowane typu FTP 4x2x0,5 kat. 6 o przekroju do 2,5 mm2 układane w gotowych korytach - układanie przewodu YDY żo 5x2,5 mm2 , 750 V - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 130/65 mm- podłoże betonowe - sprawdzenie jednego obwodu instalacji elektrycznej NN 3 fazowej i NN 1 fazowej Osprzęt : - przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - montaż puszek o średnicy do 60 mm - montaż puszek 3- wylotowych o średnicy do 80 mm - łączniki i przyciski instalacyjne bryzgoszczelne jednobiegunowe - łączniki i przyciski jednobiegunowe podtynkowe w puszcze instalacyjnej - łączniki świecznikowe w puszcze instalacyjnej - łączniki świecznikowe hermetyczne - łączniki i przyciski do dzwonka - łączniki krzyżowe , dwubiegunowe - Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - Gniazda instalacyjne wtyczkowe telefoniczne RJ45 - Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2-biegunowe przelotowe pojedyncze o obciążalności do 10 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 (DATE) w ramkach i obudowach potrójnych - Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - Montaż gniazda wtyczkowego n.t. 2P+Z 230V IP44 - Montaż gniazda natynkowego 3x16A N PE z wyłącznikiem IP44 - Badanie instalacji ochronnej wykonanej jako zerowanie - za pierwszy pomiar obwodu - Badanie instalacji ochronnej wykonanej jako zerowanie - za każdy następny pomiar zerowania - Badanie instalacji ochronnej z zastosowaniem przekaźnika różnicowo-prądowego Tablice : - montaż rozdzielni WG P-Poż z zabezpieczeniami GLZT-u ( zgodnie ze schematem ) - montaż rozdzielni tablicy licznikowej TL ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy TP1 ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy TP 2 ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy T 5 ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy TP 6 ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy TS TSOA Oświetlenia Administracyjnego ( zgodnie ze schematem ) - montaż tablicy Dzwonkowej TSDZ z programatorem elektronicznym tygodniowym 28-mio kanałowym ( zgodnie ze schematem ) - montaż wyłącznika pożarowego prądu ( zgodnie ze schematem ) Oprawy : - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu VRD254 - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu VRD228 - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu SRT154A - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu CO2 228 DORR - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu CO2 254 - Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych typu CO2 228 - Montaż opraw oświetleniowych ledowych z mod. awaryjnym 1h typu OP3- S4x1TA1N120 - Montaż opraw oświetleniowych ledowych z mod. awaryjnym 1h typu OP2-S1, 2TA1N - Montaż opraw oświetleniowych ledowych z mod. awaryjnym 1h typu DS2-S1, 2TA1N - Montaż wysięgników rurowych o masie do 30kg mocowanych na ścianie - Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku typu PD 70W Instalacja uziemiająca : - Układanie w budynkach bednarki uziemiającej o przekroju do 120mm2 na wspornikach - Układanie przewodu LgYżo 16 mm2 uziemiającej o przekroju do 120mm2 na wspornikach - Montaż Głównej Szyny Uziemiającej - Pomiar rezystancji uziemienia roboczego dodatkowego lub ochronnego - za pierwsze złącze Instalacja dzwonkowa : - ręczne wykucie 4 otworów i osadzenie śrub kotwowych w podłożu ceglanym - przykręcenie do gotowego podłoża dzwonków szkolnych - podłączenie przewodów kabelkowych - przegotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny - montaż puszek instalacyjnych pojedynczych podtynkowych o średnicy do 60 mm - montaż wyłącznika pojedynczego - sterowanie ręczne dzwonkami Urządzenia wentylacyjne : - Wentylatory promieniowe o śr.otworu ssącego do 200 mm z wirnikiem osadzonym na wale silnika - napęd nr 1 Demontaż istniejących urządzeń wentylacyjnych w pomieszczeniach: kuchni, zmywalni, - Wentylatory dachowe stalowe lub z polichlorku winylu o śr.otworu ssącego do 200 mm (masa do 25 kg) wentylator dachowy wyciągowy o wyd. 1100 m3/h, IP-44 minimum, z regulacją obrotów - Wentylatory promieniowe o śr.otworu ssącego do 200 mm z wirnikiem osadzonym na wale silnika - napęd nr 1 (masa do 110 kg) Montaż wentylatora nawiewowego z nagrzewnicą elektryczna i regulatorem obrotów 2 Roboty malarskie Malowanie : - zabezpieczenie podłóg folią - ługowanie farby olejnej - odbicie tynków - przygotowanie powierzchni pod malowanie - gruntowanie podłoży ( powierzchnie poziome i pionowe ) - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - dwukrotne malowanie farbami olejnymi - wywiezienie gruzu na wysypisko - roboty porządkowe ( mycie po robotach malarskich ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią prowadzenia robót zawiera Projekt Budowlano - Wykonawczy Remontu instalacji elektrycznej wraz z malowaniem w budynku Gimnazjum nr 1 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbiory robót autorstwa Zakładu Usługowo - Handlowego MATEX Marian Gnielczyk , 41-800 Zabrze ul. Zaolziańska 3/6, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych za kwotę min. 65 000,00 zł brutto każda, obejmujących swoim zakresem remont instalacji elektrycznej -załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

17.3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano-wykonawczej w oparciu o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 za cenę 80, 00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych pok. 808.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.