To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe.
Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.
Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy.
Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
Numer ogłoszenia: 198108 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152864 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 (trzech) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 396 (młodzież - osoby płatne) + 32 opiekunów (osoby bezpłatne) - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. grupa siatkarzy + koszykarzy, obejmuje trzy grupy: I grupa 80 osób + 7 opiekunów; II grupa 60 osób + 6 opiekunów, III grupa 34 osoby + 4 opiekunów. Dla Zadania 2 (trzy grupy) - grupa siatkarzy i koszykarzy - Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 5) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ. 6) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi. 7) Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania - Część IV SIWZ. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem. 9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu odpowiednio dla zadań od 1 do 3). 10) Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal - dotyczy wszystkich grup. 11) W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kalorii dla każdego posiłku. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy. 12) Transport wliczony w cenę oferty. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY ORGANIZACJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI "ALTAIR" MARIA WIELOCH
- Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji ALTAIR, mgr Maria Wieloch, ul. Pod Młynem 50, 40-313 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51842,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55950,00
Oferta z najniższą ceną: 55950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Szkoleniowo-Wypoczynkowe HALNIAK Barbara Szczerek, Istebna 1326, Powiat Cieszyn, 43-470 Istebna, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90205,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97265,51
Oferta z najniższą ceną: 97265,51 / Oferta z najwyższą ceną: 97265,51
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY ORGANIZACJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI "ALTAIR" MARIA WIELOCH
- Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji ALTAIR, mgr Maria Wieloch, ul. Pod Młynem, 40-313 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47115,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50310,00
Oferta z najniższą ceną: 50310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50310,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.