eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
Numer ogłoszenia: 198108 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152864 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 (trzech) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 396 (młodzież - osoby płatne) + 32 opiekunów (osoby bezpłatne) - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. grupa siatkarzy + koszykarzy, obejmuje trzy grupy: I grupa 80 osób + 7 opiekunów; II grupa 60 osób + 6 opiekunów, III grupa 34 osoby + 4 opiekunów. Dla Zadania 2 (trzy grupy) - grupa siatkarzy i koszykarzy - Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 5) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ. 6) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi. 7) Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania - Część IV SIWZ. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem. 9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu odpowiednio dla zadań od 1 do 3). 10) Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal - dotyczy wszystkich grup. 11) W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kalorii dla każdego posiłku. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy. 12) Transport wliczony w cenę oferty. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji ALTAIR, mgr Maria Wieloch, ul. Pod Młynem 50, 40-313 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51842,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkoleniowo-Wypoczynkowe HALNIAK Barbara Szczerek, Istebna 1326, Powiat Cieszyn, 43-470 Istebna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90205,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97265,51

  • Oferta z najniższą ceną: 97265,51 / Oferta z najwyższą ceną: 97265,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży Organizacji Szkoleń i Konferencji ALTAIR, mgr Maria Wieloch, ul. Pod Młynem, 40-313 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47115,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.