eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Katowice: Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 19819 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem obiektów w kompleksie Spodek i Dyrekcji MOSIR przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych. Wykaz terenów objętych obowiązkiem utrzymania czystości wraz z opisem powierzchni podlegających sprzątaniu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym, koszty sprzętu, materiałów, odzieży ochronnej, środków czystości i higienicznych, soli i piasku do posypywania oblodzonych nawierzchni, bieżącego wywozu śmieci, liści i trawy itp. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować przebieg prac, aby nie zakłócać toku funkcjonowania obiektu. W okresie wykonywania usług objętym niniejszym postępowaniem w pomieszczeniach biurowych Dyrekcji MOSIR mogą być prowadzone prace remontowe. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powierzonych zadań: - na terenie hali głównej i lodowiska - od poniedziałku do niedzieli - na terenie dyrekcji MOSIR - od poniedziałku do piątku przed lub po godzinach urzędowania - na terenach zewnętrznych - wg potrzeb Zakres wykonywanej usługi określony został w załączniku do SIWZ. Użyte środki i materiały muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), być dobrej jakości i nieszkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu. Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i weryfikacji stosowanych środków. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi z należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i ppoż i ponosić będzie pełną odpowiedzialność za uchybienia stwierdzone podczas kontroli związanych z wykonywanymi usługami. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież w widoczną nazwą firmy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin przeprowadzenia wizji lokalnej na dzień 01.02.2010r. o godz. 11.00. Zbiórka przed wejściem do siedziby Dyrekcji MOSIR, Katowice, Al. Korfantego 35..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość i forma wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 5.000 zł. przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 Ustawy. Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust.6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wpłacić przelewem na konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Katowice: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem - wadium dla zamówienia - usługa kompleksowego sprzątania. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) powinien być dołączony do oferty. Zwrot wadium Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2, jeśli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego. Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy PZP, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) posiadają opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, b) wykażą, że wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (tj. co najmniej jedna usługa sprzątania obiektu użyteczności publicznej trwająca nie krócej niż 6 miesięcy i obejmująca powierzchnię nie mniejszą niż 8.000m2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez pojecie - powierzchnia nie mniejsza niż 8.000m2 - Zamawiający rozumie całość sprzątanych powierzchni wewnętrznych, może to być suma powierzchni jednego lub kilku budynków objętych jedną umową, c) załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że usługa o której mowa wyżej została wykonana należycie; d) złożą wymagane dokumenty o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 2) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 3) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej jedna usługa sprzątania obiektu użyteczności publicznej trwająca nie krócej niż 6 miesięcy i obejmującą powierzchnię nie mniejsza niż 8.000m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu np. referencji potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykaz powinien zawierać minimum jedną wykonaną przez wykonawcę usługę. Przez pojecie - powierzchnia nie mniejsza niż 8.000m2 -Zamawiający rozumie całość sprzątanych powierzchni wewnętrznych, może to być suma powierzchni jednego lub kilku budynków objętych jedną umową, b) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien zawierać: - min. jedną maszynę do czyszczenia i polerowania dużych powierzchni, - min. jedną maszynę do mycia dużych powierzchni, - min. jeden odkurzacz przemysłowy, - min. jedną maszynę do odśnieżania, - sprzęt do koszenia trawy. c) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty), 4) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy: a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 2 ust 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( D.U 226 poz. 1817 z 2009r.) a wymaganych w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 4 ust. 1 w/w Rozporządzenia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( D.U 226 poz. 1817 z 2009r.) a wymaganych w niniejszym postępowaniu zastosowanie ma §4 ust.3 w/w Rozporządzenia. Oferty wspólne W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że: - konsorcja - dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2, 4 lit. a, b, c, d SIWZ (o ile dotyczy) muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; ponadto muszą dołączyć list intencyjny podpisany przez wszystkich partnerów konsorcjum, z podziałem ich obowiązków podczas realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice, sekretariat pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.