eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy Al. Korfantego 35 w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Katowice: Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy Al. Korfantego 35 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 51093 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19819 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w obiektach przy Al. Korfantego 35 w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia przewiduje świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem obiektów w kompleksie Spodek i Dyrekcji MOSIR przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych. Wykaz terenów objętych obowiązkiem utrzymania czystości wraz z opisem powierzchni podlegających sprzątaniu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym, koszty sprzętu, materiałów, odzieży ochronnej, środków czystości i higienicznych, soli i piasku do posypywania oblodzonych nawierzchni, bieżącego wywozu śmieci, liści i trawy itp. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować przebieg prac, aby nie zakłócać toku funkcjonowania obiektu. W okresie wykonywania usług objętym niniejszym postępowaniem w pomieszczeniach biurowych Dyrekcji MOSIR mogą być prowadzone prace remontowe. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powierzonych zadań: - na terenie hali głównej i lodowiska - od poniedziałku do niedzieli - na terenie dyrekcji MOSIR - od poniedziałku do piątku przed lub po godzinach urzędowania - na terenach zewnętrznych - wg potrzeb Zakres wykonywanej usługi określony został w załączniku do SIWZ. Użyte środki i materiały muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), być dobrej jakości i nieszkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającemu czyszczeniu. Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i weryfikacji stosowanych środków. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi z należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i ppoż i ponosić będzie pełną odpowiedzialność za uchybienia stwierdzone podczas kontroli związanych z wykonywanymi usługami. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież w widoczną nazwą firmy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin przeprowadzenia wizji lokalnej na dzień 01.02.2010r. o godz. 11.00. Zamawiający wyznacza dodatkowy termin przeprowadzenia wizji lokalnej na dzień 08.02.2010r.o godz. 11.00. Zbiórka przed wejściem do siedziby Dyrekcji MOSIR, Katowice, Al. Korfantego 35..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.R.B. AGRO-SERVICE S.C., ul. Obroki 130, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294366,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 379780,80

  • Oferta z najniższą ceną: 379780,80 / Oferta z najwyższą ceną: 695390,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.