eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówPełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadaniaCentrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Skoczów: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie
Numer ogłoszenia: 198231 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, faks 033 8532974.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie, w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. nr 17, 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). W wyniku planowanej przebudowy i rozbudowy powstanie obiekt o rzucie w planie w kształcie litery L o wymiarach 23,18 m x 21,76 m, o powierzchni całkowitej 1 132,4 m2, powierzchni użytkowej 564 m2, kubaturze 5 588,55 m3. Budynek istniejący (przebudowywany) składać się będzie z piwnicy, dwóch kondygnacji naziemnych oraz poddasza użytkowego, natomiast budynek dobudowywany będzie obiektem trzykondygnacyjnym (przyziemie, I piętro, II piętro). Obiekt wyposażony zostanie w instalację wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazu. Zakres rzeczowy robót (wynikający z umowy z wykonawcą robót budowlanych): Wykonawca pełnić będzie nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi w szczególności na wykonaniu następujących prac: 1.Roboty budowlane: a)roboty rozbiórkowe i demontażowe, b)roboty ziemne, c)roboty fundamentowe, d)roboty murarskie, e)roboty związane z wykonaniem elementów żelbetowych: rdzeni w ścianach, stropów gęstożebrowych, schodów, wieńców, nadproży, belek i podciągów, f)wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, g)wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, szybu windowego, montaż windy, h)wykonanie podłoży, izolacji termicznych i przeciwwilgociowych, podłóg i posadzek , i)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, j)ocieplenie ścian zewnętrznych, k)roboty wykończeniowe: tynki, sufity podwieszane, oblicowania, gładzie, malowanie, elementy ślusarskie, l)wykonanie elewacji - tynki i okładziny zewnętrzne, w tym odtworzenie tynków i elementów sztukatorskich na elewacji przebudowywanej kamienicy, m)zagospodarowanie terenu wokół budynku, montaż elementów małej architektury, n)wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji c.o., instalacji gazu, instalacji elektrycznej, o)wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do budynku, p)przebudowa linii energetycznej niskiego napięcia, q)przełożenie średnioprężnego gazociągu, r)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej budynku, instalacji telefonicznej. 2.Dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz - mebli oraz sprzętu elektronicznego. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, b)bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, w tym umową o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w szczególności w zakresie terminu zakończenia realizacji zadania, c)kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, d)kontrola postępu robót zgodnie z opracowanym przez wykonawcę robót i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym, e)potwierdzona wpisem w dziennik budowy obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, f)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji (wg wzoru podanego przez Zamawiającego) stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność na cały okres realizacji, g)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu do użytkowania, h)przyjmowanie protokołów odbioru i faktur od wykonawcy robót, bieżąca kontrola i zatwierdzanie protokołów odbioru i faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę, i)informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, j)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, k)informowanie Zamawiającego o terminach odbiorów technicznych robót na trzy dni przed datą odbioru, l)występowanie do projektantów z żądaniem wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, wnoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego, m)uczestnictwo w naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawiciela Zamawiającego oraz Kierownika Budowy w terminach określonych przez Zamawiającego, n)uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, o)uczestnictwo w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej (udzielającej dofinansowania) w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, p)przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonanie odbiorów cząstkowych oraz odbioru końcowego inwestycji, sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji inwestycji, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej wraz z jej wykazem. Inspektor Nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru przy udziale Zamawiającego, q)przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uczestniczenie w procesie uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, r)dokonanie przeglądu obiektu przed końcem upływu okresu gwarancji ustalonego na podstawie umowy z wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru jest również zobowiązany do uczestnictwa w przeglądach między gwarancyjnych i nadzoru nad usuwaniem stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, s)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres obowiązywania umowy - zakres i warunki ubezpieczenia powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego, t)W przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, Wykonawca odpowiednio przedłuży ważność wskazanej wyżej polisy lub ustanowi nową. u)Czas pracy Inspektora Nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. v)Po upływie okresu obowiązywania umowy, Wykonawca w ramach wynagrodzenia w niej określonego zobowiązany jest wykonywać niezbędne czynności do dnia upływu rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego pełnobranżowego nadzoru o wartości nadzoru min. 50.000 zł brutto, polegającego na nadzorze budowy, remontu lub renowacji o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia do kierowania pracami na obiektach zabytkowych; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz wykonanego w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego pełnobranżowego nadzoru o wartości nadzoru min. 50.000 zł brutto, polegającego na nadzorze budowy, remontu lub renowacji o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pełnobranżowy nadzór o wartości min. 50.000 zł brutto, polegający na nadzorze budowy, remontu lub renowacji o wartości robót min. 2 000 000 zł brutto, potwierdzający że prace te zostały wykonane należycie. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby oraz zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub dokumentem potwierdzającym 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. z 2004 nr 150 poz. 1579), b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Wydziału Inwestycji i Rozwoju, Skoczów, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 5 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie realizacji zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.