To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Skoczów: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie.
Numer ogłoszenia: 241885 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198231 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa, ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8532974, faks 033 8532974.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Centrum Miejskie Integrator - remont konserwatorski zabytkowej kamienicy wraz z kompleksową adaptacją wnętrz przy ul. Mickiewicza 9 w Skoczowie, w zakresie, jaki wynika z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. nr 17, 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.). W wyniku planowanej przebudowy i rozbudowy powstanie obiekt o rzucie w planie w kształcie litery L o wymiarach 23,18 m x 21,76 m, o powierzchni całkowitej 1 132,4 m2, powierzchni użytkowej 564 m2, kubaturze 5 588,55 m3. Budynek istniejący (przebudowywany) składać się będzie z piwnicy, dwóch kondygnacji naziemnych oraz poddasza użytkowego, natomiast budynek dobudowywany będzie obiektem trzykondygnacyjnym (przyziemie, I piętro, II piętro). Obiekt wyposażony zostanie w instalację wodno - kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazu. Zakres rzeczowy robót (wynikający z umowy z wykonawcą robót budowlanych): Wykonawca pełnić będzie nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi w szczególności na wykonaniu następujących prac: 1.Roboty budowlane: a)roboty rozbiórkowe i demontażowe, b)roboty ziemne, c)roboty fundamentowe, d)roboty murarskie, e)roboty związane z wykonaniem elementów żelbetowych: rdzeni w ścianach, stropów gęstożebrowych, schodów, wieńców, nadproży, belek i podciągów, f)wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem, g)wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, szybu windowego, montaż windy, h)wykonanie podłoży, izolacji termicznych i przeciwwilgociowych, podłóg i posadzek , i)montaż stolarki okiennej i drzwiowej, j)ocieplenie ścian zewnętrznych, k)roboty wykończeniowe: tynki, sufity podwieszane, oblicowania, gładzie, malowanie, elementy ślusarskie, l)wykonanie elewacji - tynki i okładziny zewnętrzne, w tym odtworzenie tynków i elementów sztukatorskich na elewacji przebudowywanej kamienicy, m)zagospodarowanie terenu wokół budynku, montaż elementów małej architektury, n)wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji c.o., instalacji gazu, instalacji elektrycznej, o)wykonanie nowego przyłącza wodociągowego do budynku, p)przebudowa linii energetycznej niskiego napięcia, q)przełożenie średnioprężnego gazociągu, r)wykonanie oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej budynku, instalacji telefonicznej. 2.Dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz - mebli oraz sprzętu elektronicznego. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, b)bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, w tym umową o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w szczególności w zakresie terminu zakończenia realizacji zadania, c)kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z zatwierdzonym projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, d)kontrola postępu robót zgodnie z opracowanym przez wykonawcę robót i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym, e)potwierdzona wpisem w dziennik budowy obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, f)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania inwestycji (wg wzoru podanego przez Zamawiającego) stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność na cały okres realizacji, g)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu do użytkowania, h)przyjmowanie protokołów odbioru i faktur od wykonawcy robót, bieżąca kontrola i zatwierdzanie protokołów odbioru i faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty przedłożenia przez Wykonawcę, i)informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, j)informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, k)informowanie Zamawiającego o terminach odbiorów technicznych robót na trzy dni przed datą odbioru, l)występowanie do projektantów z żądaniem wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, wnoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego, m)uczestnictwo w naradach koordynacyjnych z udziałem przedstawiciela Zamawiającego oraz Kierownika Budowy w terminach określonych przez Zamawiającego, n)uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, o)uczestnictwo w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej (udzielającej dofinansowania) w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, p)przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonanie odbiorów cząstkowych oraz odbioru końcowego inwestycji, sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę po zakończeniu realizacji inwestycji, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej wraz z jej wykazem. Inspektor Nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru przy udziale Zamawiającego, q)przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uczestniczenie w procesie uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, r)dokonanie przeglądu obiektu przed końcem upływu okresu gwarancji ustalonego na podstawie umowy z wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru jest również zobowiązany do uczestnictwa w przeglądach między gwarancyjnych i nadzoru nad usuwaniem stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, s)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres obowiązywania umowy - zakres i warunki ubezpieczenia powinny być zaakceptowane przez Zamawiającego, t)W przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy, Wykonawca odpowiednio przedłuży ważność wskazanej wyżej polisy lub ustanowi nową. u)Czas pracy Inspektora Nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. v)Po upływie okresu obowiązywania umowy, Wykonawca w ramach wynagrodzenia w niej określonego zobowiązany jest wykonywać niezbędne czynności do dnia upływu rękojmi i gwarancji wykonawcy robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40900.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający uzyskał dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKTYN Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40900.00
- Oferta z najniższą ceną: 40900.00 oferta z najwyższą ceną: 159000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych
- Rozbudowa sieci wodociągowej w sołectwie Pogórze rejon ulicy Zamek oraz rejon ulicy Sielskiej w podziale na części
- Modernizacja nawierzchni boiska przy SP Nr 8 w Skoczowie
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.