Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Lublin: Dostawa bonów towarowych (talonów)
Numer ogłoszenia: 198289 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 46 47 427, faks 081 46 47 427.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych (talonów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa bonów towarowych (talonów), które mają być przyznane osobom uprawnionym do świadczeń socjalnych w Sądzie Rejonowym w Lublinie. Zamówienie obejmuje 10 300 (dziesięć tysięcy trzysta) sztuk bonów towarowych o nominale 50 PLN, o łącznej wartości nominalnej 515 000 PLN. Wymagany okres ważności bonów, co najmniej 1 rok od daty zawarcia umowy. Bony towarowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w tym obowiązkowo na terenie miasta Lublina. Dodatkowo musi być zagwarantowana możliwość realizacji bonów towarowych w wielobranżowych punktach handlowych na terenie miasta Lublina, przy czym wielobranżowy punkt handlowy musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji punktu (pod tym samym adresem i nazwą jednostki handlowej) oferta sprzedaży musi jednocześnie obejmować artykuły z branż: - spożywczej, - chemiczno-kosmetycznej, - przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), - elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV, - artykułów papierniczych, - artykułów gospodarstwa domowego. Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę (dostawcę) znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jedynie na talony w formie papierowej. Oferty z innymi propozycjami zostaną odrzucone..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank BPH Kraków nr konta : 29106000760000321000178532III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). 2.Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 4.Niespełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, okoliczności uzasadniające wykluczenie Wykonawcy z mocy art. 24 ustawy pzp zachodzące choćby względem pojedynczego współubiegającego się, dyskwalifikują całą grupę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. 1. Każdy z Wykonawców powinien złożyć w formie oryginału oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Na potwierdzenie warunku określonego w cz.A pkt 1 lit. d powyżej, każdy z Wykonawców powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). (Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. Aktualne na dzień lub tożsame). W przypadku składania oferty wspólnej dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - ilość wielobranżowych punktów handlowych położonych na terenie miasta Lublina, w których zagwarantowana jest możliwość realizacji bonów towarowych: - 40
- 3 - ilość punktów handlowych(w tym usług.,gastron.)o pow. pow. 15m2 położ. na ter. Lublina,w których zagwarnatowana jest możlwość realizacji bonów towarow - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76, pokój nr 27 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu (Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 78- pokój nr 1) albo przesłać pocztą (firmą kurierską)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.