Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Sanok: dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Sanoku
Numer ogłoszenia: 198753 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sanoku, ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656783, fax 013 4656700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sanok.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Sanoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Sądu Rejonowego w Sanoku zgodnie z załącznikiem nr 1a specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:Zasilacz UPS 3000VA dla urządzeń aktywnych sieci teleinformatycznej z montażem i uruchomieniem w miejscu instalacji, HDD do posiadanych serwerów w ilości 4 sztuk (zapasowe dyski do istniejących serwerów zakupione będą w celu wymiany w przypadku awarii jednego z dysków serwera, obecne pracują w jednej macierzy dyskowej i dlatego muszą być tego samego typu) , Okablowanie : olinka kat. 5E UTP (kolor szary) - 50 mb opatchord kat. 5E UTP (kolor szary) 2 m - 10 szt. opatchord kat. 5E UTP (kolor szary) 3 m - 10 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. kolejnym. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oświadczenia o spełnianiu warunków w myśl art. 22 ust. 1, oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 w / w ustawy - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik nr 3 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik nr 6 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert jako załącznik nr 7 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego rodzaju dostawy. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - jako załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sanok.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowym w Sanoku ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sanoku ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim wraz z opracowaniem baz danych opisowych i graficznych
- Wykonanie oraz dostawa kontenerów (szatni) na potrzeby boiska sportowego w miejscowości Mrzygłód
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą konstrukcji dachu ze stropodachu na dach stromy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce-Nowotaniec polegająca na budowie chodnika wraz z budową kładki dla pieszych na potoku Pielnica.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji serwerowni i sieci teleinformatycznej.
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilaczy awaryjnych wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w GMB"
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera
- Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
więcej: Dysk magnetyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.