eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszynaUrządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna – zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5

1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003

1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna – zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d144e95-6c91-4887-a45e-a1f34a0b3ce6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038487/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyberbezpieczny samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie w sytuacji awaryjnej, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@kruszyna.pl
3. Szczegóły dotyczące złożenia oferty opisane są w punkcie 10 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
6. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7z
c) .rar
9. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
10. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
11. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
12. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się opisane są w punkcie 9 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły informacyjne w pkt. 35 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły informacyjne w pkt. 35 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiR.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów zgodnie z wytycznymi projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚCI 1 jest dostawa serwera oraz dostawa elementów do rozbudowy macierzy dyskowej dla Urzędu Gminy Kruszyna.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia („OPZ”), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Więcej informacji w pkt 5 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234100-9 - Dysk magnetyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, dla każdej części osobno.
Kryteria i sposób oceny ofert:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena ( C ) – waga kryterium 60 pkt
b) Termin dostawy ( T ) - waga kryterium 40 pkt
2) Kryterium „cena” – ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = [ Cn / Cof.b. ] x 60 pkt

gdzie:
C – liczba punktów uzyskana w ocenie, kryterium cena;
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych;
Cof.b. – cena brutto oferty badanej nieodrzuconej.

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ryczałtowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3) Kryterium „termin dostawy” (T) – punktowane będzie w następujący sposób:

- 90-84 dni – 0 pkt
- 83-77 dni – 10 pkt
- 76-70 dni – 20 pkt
- 69-63 dni – 30 pkt
- 62 dni i poniżej – 40 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin dostawy” będzie termin dostawy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Punktowany minimalny termin dostawy to: 62 dni i poniżej
Maksymalny termin dostawy to: 90 dni
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu dostawy 90 dni to oferta otrzyma 0 punktów.
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu dostawy 62 dni i poniżej to oferta otrzyma 40 punktów.
Brak podania w formularzu ofertowym terminu dostawy będzie traktowany przez Zamawiającego jako 90-dniowy termin dostawy (w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin 90 dni).

Zamawiający odrzuci ofertę w której Wykonawca poda termin dostawy dłuższy niż 90 dni (określony przez Zamawiającego jako maksymalny), podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z SWZ.
W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.

4) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

P = C + T
P – łączna punktacja przyznana ofercie badanej
C – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium „cena”
T – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium „termin dostawy”

5) Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
6) Liczba punktów będzie liczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku przy zastosowaniu zaokrągleń matematycznych.
7) Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
8) Zamawiający dla każdej części osobno udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów zgodnie z wytycznymi projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiotem zamówienia dla CZĘŚCI 2 jest dostawa rozwiązania backupowego dla Urzędu Gminy Kruszyna.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 przedstawiony jest w Opisie przedmiotu zamówienia („OPZ”), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Więcej informacji w pkt 5 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone.
2. Zamawiający dokona oceny ofert, dla każdej części osobno.
Kryteria i sposób oceny ofert:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena ( C ) – waga kryterium 60 pkt
b) Termin dostawy ( T ) - waga kryterium 40 pkt
2) Kryterium „cena” – ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = [ Cn / Cof.b. ] x 60 pkt

gdzie:
C – liczba punktów uzyskana w ocenie, kryterium cena;
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych;
Cof.b. – cena brutto oferty badanej nieodrzuconej.

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ryczałtowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
3) Kryterium „termin dostawy” (T) – punktowane będzie w następujący sposób:

- 90-84 dni – 0 pkt
- 83-77 dni – 10 pkt
- 76-70 dni – 20 pkt
- 69-63 dni – 30 pkt
- 62 dni i poniżej – 40 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin dostawy” będzie termin dostawy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Punktowany minimalny termin dostawy to: 62 dni i poniżej
Maksymalny termin dostawy to: 90 dni
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu dostawy 90 dni to oferta otrzyma 0 punktów.
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym terminu dostawy 62 dni i poniżej to oferta otrzyma 40 punktów.
Brak podania w formularzu ofertowym terminu dostawy będzie traktowany przez Zamawiającego jako 90-dniowy termin dostawy (w przypadku wyboru takiej oferty jako najkorzystniejszej do umowy zostanie wpisany termin 90 dni).

Zamawiający odrzuci ofertę w której Wykonawca poda termin dostawy dłuższy niż 90 dni (określony przez Zamawiającego jako maksymalny), podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z SWZ.
W zakresie tego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.

4) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

P = C + T
P – łączna punktacja przyznana ofercie badanej
C – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium „cena”
T – punktacja przyznana ofercie badanej w kryterium „termin dostawy”

5) Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
6) Liczba punktów będzie liczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku przy zastosowaniu zaokrągleń matematycznych.
7) Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
8) Zamawiający dla każdej części osobno udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w punkcie 12.1 SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.), wypełniony załącznik nr 5 do SWZ stanowiący oświadczenie, dotyczące odpowiednio:
- wykonawcy;
- każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1) Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby nieupoważnione na podstawie dokumentów potwierdzających status prawny wykonawcy, takich jak: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (załączyć, jeżeli dotyczy).
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w punkcie 12.1. SWZ, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
4) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy zrealizują poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (załączyć, jeżeli dotyczy).
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (załączyć, jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej oraz w ppkt 2 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
2. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.): wykonawca, żaden ze wspólników – w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).
3. Przedłożenie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w punkcie 12.1. SWZ, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna).

4. Przedłożenie oświadczenia składanego na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy zrealizują poszczególni wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (załączyć, jeżeli dotyczy).
5. Przedłożenie Pełnomocnictwa - ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (załączyć, jeżeli dotyczy)
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Pełnomocnictwa, o których mowa powyżej oraz w ppkt 2 składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony:
a) w załączniku nr 6 do SWZ , tj. we wzorze umowy, dla CZĘŚCI 1.
b) w załączniku nr 7 do SWZ , tj. we wzorze umowy, dla CZĘŚCI 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozostałe informacje dotyczące postępowania zamawiający zawarł w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.