To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-05
Warszawa: Kampania promocyjno-informacyjna projektu Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych - narzędziem zmiany społecznej
Numer ogłoszenia: 198886 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152512 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjno-informacyjna projektu Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych - narzędziem zmiany społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej projektu Równość kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych - narzędziem zmiany społecznej, zwanego dalej projektem, realizowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, w partnerstwie z Biurem Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania, w ramach Programu Wspólnotowego PROGRESS, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące działania: a) organizacja briefingu inaugurującego kampanię promocyjną projektu, wraz z akcją specjalną Niewidzialne bariery; b) przygotowanie i publikacja 5 artykułów w prasie w wersji papierowej o charakterze ogólnopolskim, mających na celu promocję projektu; c) produkcja 2 video news release (jeden o długości 15 sek., drugi o długości 60 sek.), mających na celu promocję projektu i tematyki równości kobiet i mężczyzn w procesach podejmowania decyzji ekonomicznych; d) audycje radiowe w stacjach ogólnopolskich lub ponadregionalnych i regionalnych, mające na celu upowszechnianie zagadnień dotyczących równych szans na rynku pracy; e) akcja internetowa w mediach społecznościowych, na portalach zawodowo-biznesowych, mająca na celu upowszechnianie informacji o projekcie i wiedzy na temat zagadnień, dotyczących równych szans na rynku pracy; f) udział Zamawiającego w 3 wydarzeniach o charakterze business mixerów/spotkań HRowych, dostępnych na rynku lub zorganizowanie 3 wydarzeń o takim charakterze; g) organizacja 2 akcji specjalnych o charakterze społecznym; h) sporządzenie raportu z wykonania przedmiotu zamówienia i przekazanie go wraz z wymaganymi załącznikami i nośnikami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Wspólnotowego PROGRESS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA FORMIND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA FORMIND SP. Z O.O.
- Agencja Reklamowa Formind Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6/5, 40-049 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171732,60
Oferta z najniższą ceną: 171732,60 / Oferta z najwyższą ceną: 306270,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii reklamowych dotyczących wydarzeń organizowanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina na nośnikach zewnętrznych
- Wydanie monografii naukowych
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Usługa kampanii w social mediach
- Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu skierowana do młodzieży
- 2181913,43 EUR.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.