To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Międzyrzecz: Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu.
Numer ogłoszenia: 19914 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 245808 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7421988, 7422494, fax 095 7421988, 7422494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu. Miejsce realizacji prac obejmuje drogi powiatowe przebiegające przez gminy Trzciel, Pszczew i częściowo Międzyrzecz i Przytoczną. Świadczone usługi powinny być wykonywane zgodne z OST- Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi - Drogowe Roboty Utrzymaniowe - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy świadczenie usług w obrębie pasa drogowego a w szczególności : 1. Utrzymanie nawierzchni w tym między innymi: - remonty cząstkowe nawierzchni, - oczyszczenie nawierzchni. 2. Chodniki w tym między innymi: - remont chodników. 3. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym między innymi: - oznakowanie poziome - przejścia dla pieszych, - ustawianie i wymiana znaków drogowych pionowych, - ustawienie i wymiana pachołków drogowych . 4. Utrzymanie terenów zielonych w tym między innymi: - sadzenie drzew i krzewów, - pielęgnacja zadrzewienia, - pielęgnacja żywopłotu, - koszenie traw. 5. Odwodnienie w tym między innymi: - renowacja rowów, - czyszczenie studzienek kanalizacyjnych, - likwidacja zastoisk wody, - profilowanie poboczy. 6. Inne w tym między innymi: - sprzątanie pasa drogowego, - mycie znaków drogowych i innych elementów bezpieczeństwa ruchu. 7. Utrzymanie obiektów mostowych w tym między innymi: - utrzymanie przepustów drogowych, - utrzymanie mostów, - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, - koszenie traw wokół mostów i przepustów, - sprzątanie zanieczyszczeń wokół obiektów, - oczyszczenie kratek ściekowych na obiektach, - oczyszczenie korytek/ścieków skarpowych, - naprawa ścieków prefabrykowanych skarpowych. 8. Pozostałe usługi związane z bieżącym utrzymanie dróg nie ujęte w wykazie W/w prace Wykonawca wykonywać będzie z pracownikami Zamawiającego, zapewniając im dowóz i odwóz z miejsca wykonywania prac. Szczegółowy zakres prac i miejsce pracy na każdy dzień roboczy ustalać będzie Zamawiający. B) Zasady wykonywania prac. 1. Wykonawca będzie miał obowiązek świadczenia usług w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, a także na każde wezwanie Zamawiającego. Codziennym miejscem rozpoczęcia pracy od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 a zakończenia o godz. 15.00 - jest baza Obwodu Drogowego w Trzcielu. Dyspozycje odnośnie zakresu wykonywanych prac Wykonawca otrzyma codziennie od kierownika/majstra Obwodu drogowego w Trzcielu (w razie nieobecności innego upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług i bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podczas realizacji usług Wykonawca winien przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 2. Wykonywanie prac przy bieżącym utrzymaniu pasa drogowego. Wykonawca ma obowiązek: 1) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w stanie technicznym drogi lub naruszenia pasa drogowego przez osoby trzecie; - usunięcia przeszkody, - zabezpieczenia miejsca stanowiącego zagrożenie lub jego oznakowanie i powiadomienia kierownika obwodu drogowego w Trzcielu o zaistniałej sytuacji oraz w razie potrzeby jednostkę straży pożarnej, jednostkę policji, 2) właściwie organizować pracę z obowiązującymi przepisami bhp i poniesie konsekwencje ich nieprzestrzegania. C) Zaplecze Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy pomieszczenia socjalne. D) Materiały Zamawiający zabezpieczy materiały, które będą niezbędne do wykonania usług. Wykonawca nie ma prawa udostępniać materiałów do używania osobie trzeciej. E) Sprzęt 1. Wymagania odnośnie sprzętu i jego obsługi. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie: - samochód osobowo-towarowy z możliwością przewozu 7 osób w wydzielonej kabinie pasażerskiej i ładunku na skrzyni ładunkowej, - dodatkowo Wykonawca musi posiadać przyczepę o ładowności 1 tony do w/w samochodu, która posłuży do przewozu walca drogowego, Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy sprzęt m.in. (pilarki, zagęszczarki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni kosiarki, walec, młot i inne narzędzia). Sprzęt ten znajduje się na terenie bazy Obwodu drogowego w Trzcielu. Po zakończeniu pracy sprzęt należy oczyścić i dokonać przeglądu. Wszelkie uszkodzenia sprzętu zagrażające bezpieczeństwu obsługi sprzętu jak i użytkownikom dróg należy niezwłocznie zgłosić kierownikowi Obwodu Drogowego w Trzcielu i na jego polecenie usunąć awarię bądź oddać do naprawy jednostce specjalistycznej na koszt Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca uszkodzi środki sprzętowe z własnej winy to poniesie koszty ich naprawy. Wykonawca nie ma prawa udostępniać środków sprzętowych do używania osobie trzeciej, nie może też świadczyć tym sprzętem usług na zlecenie innych podmiotów. Ze względu na specyfikę robót Wykonawca zapewni odpowiednie oznakowanie pojazdu. F) Odzież Wykonawca zobowiązany jest posiadać i wykonywać prace w odzieży ochronnej koloru pomarańczowego. Odzież winna być czysta i schludna. G) Odbiór wykonanych robót Odbioru robót dokonuje Kierownik Obwodu Drogowego w Trzcielu przy udziale Wykonawcy. H) Podstawa płatności Okresem rozliczeniowym jest pełny miesiąc kalendarzowy . Podstawą płatności będzie miesięczne zestawienie wykonanych robót, a wartością będzie iloczyn stawki godzinowej przez faktycznie przepracowaną ilość godzin. Termin płatności : 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane usługi oraz kart drogowych potwierdzających ich rzeczywiste wykonanie zaakceptowanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74351,61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roboty drogowe.Prace ziemne-Paweł Konieczny
jakie przetargi wygrała firma
Roboty drogowe.Prace ziemne-Paweł Konieczny
- ROBOTY DROGOWE PRACE ZIEMNE Paweł Konieczny, Świdwowiec 12, 66-320 Trzciel, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 66592,50
- Oferta z najniższą ceną: 66592,50 / oferta z najwyższą ceną: 81960,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Międzyrzecz
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.