Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Międzyrzecz: Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu.
Numer ogłoszenia: 245808 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7421988, 7422494, fax 095 7421988, 7422494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy bieżącym utrzymaniu dróg z wykorzystaniem własnego sprzętu na terenie działania Obwodu Drogowego w Trzcielu. Miejsce realizacji prac obejmuje drogi powiatowe przebiegające przez gminy Trzciel, Pszczew i częściowo Międzyrzecz i Przytoczną. Świadczone usługi powinny być wykonywane zgodne z OST- Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi - Drogowe Roboty Utrzymaniowe - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy świadczenie usług w obrębie pasa drogowego a w szczególności : 1. Utrzymanie nawierzchni w tym między innymi: - remonty cząstkowe nawierzchni, - oczyszczenie nawierzchni. 2. Chodniki w tym między innymi: - remont chodników. 3. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym między innymi: - oznakowanie poziome - przejścia dla pieszych, - ustawianie i wymiana znaków drogowych pionowych, - ustawienie i wymiana pachołków drogowych . 4. Utrzymanie terenów zielonych w tym między innymi: - sadzenie drzew i krzewów, - pielęgnacja zadrzewienia, - pielęgnacja żywopłotu, - koszenie traw. 5. Odwodnienie w tym między innymi: - renowacja rowów, - czyszczenie studzienek kanalizacyjnych, - likwidacja zastoisk wody, - profilowanie poboczy. 6. Inne w tym między innymi: - sprzątanie pasa drogowego, - mycie znaków drogowych i innych elementów bezpieczeństwa ruchu. 7 . Utrzymanie obiektów mostowych w tym między innymi: - utrzymanie przepustów drogowych, - utrzymanie mostów, - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, - koszenie traw wokół mostów i przepustów, - sprzątanie zanieczyszczeń wokół obiektów, - oczyszczenie kratek ściekowych na obiektach, - oczyszczenie korytek/ścieków skarpowych, - naprawa ścieków prefabrykowanych skarpowych. 8. Pozostałe usługi związane z bieżącym utrzymanie dróg nie ujęte w wykazie W/w prace Wykonawca wykonywać będzie z pracownikami Zamawiającego, zapewniając im dowóz i odwóz z miejsca wykonywania prac. Szczegółowy zakres prac i miejsce pracy na każdy dzień roboczy ustalać będzie Zamawiający. B) Zasady wykonywania prac. 1. Wykonawca będzie miał obowiązek świadczenia usług w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, a także na każde wezwanie Zamawiającego. Codziennym miejscem rozpoczęcia pracy od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 a zakończenia o godz. 15.00 - jest baza Obwodu Drogowego w Trzcielu. Dyspozycje odnośnie zakresu wykonywanych prac Wykonawca otrzyma codziennie od kierownika/majstra Obwodu drogowego w Trzcielu (w razie nieobecności innego upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług i bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podczas realizacji usług Wykonawca winien przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych. 2. Wykonywanie prac przy bieżącym utrzymaniu pasa drogowego. Wykonawca ma obowiązek: 1) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w stanie technicznym drogi lub naruszenia pasa drogowego przez osoby trzecie; - usunięcia przeszkody, - zabezpieczenia miejsca stanowiącego zagrożenie lub jego oznakowanie i powiadomienia kierownika obwodu drogowego w Trzcielu o zaistniałej sytuacji oraz w razie potrzeby jednostkę straży pożarnej, jednostkę policji, 2) właściwie organizować pracę z obowiązującymi przepisami bhp i poniesie konsekwencje ich nieprzestrzegania. C) Zaplecze Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy pomieszczenia socjalne. D) Materiały Zamawiający zabezpieczy materiały, które będą niezbędne do wykonania usług. Wykonawca nie ma prawa udostępniać materiałów do używania osobie trzeciej. E) Sprzęt 1. Wymagania odnośnie sprzętu i jego obsługi. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie: - samochód osobowo-towarowy z możliwością przewozu 7 osób w wydzielonej kabinie pasażerskiej i ładunku na skrzyni ładunkowej, - dodatkowo Wykonawca musi posiadać przyczepę o ładowności 1 tony do w/w samochodu, która posłuży do przewozu walca drogowego, Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy sprzęt m.in. (pilarki, zagęszczarki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni kosiarki, walec, młot i inne narzędzia). Sprzęt ten znajduje się na terenie bazy Obwodu drogowego w Trzcielu. Po zakończeniu pracy sprzęt należy oczyścić i dokonać przeglądu. Wszelkie uszkodzenia sprzętu zagrażające bezpieczeństwu obsługi sprzętu jak i użytkownikom dróg należy niezwłocznie zgłosić kierownikowi Obwodu Drogowego w Trzcielu i na jego polecenie usunąć awarię bądź oddać do naprawy jednostce specjalistycznej na koszt Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca uszkodzi środki sprzętowe z własnej winy to poniesie koszty ich naprawy. Wykonawca nie ma prawa udostępniać środków sprzętowych do używania osobie trzeciej, nie może też świadczyć tym sprzętem usług na zlecenie innych podmiotów. Ze względu na specyfikę robót Wykonawca zapewni odpowiednie oznakowanie pojazdu. F) Odzież Wykonawca zobowiązany jest posiadać i wykonywać prace w odzieży ochronnej koloru pomarańczowego. Odzież winna być czysta i schludna. G) Odbiór wykonanych robót Odbioru robót dokonuje Kierownik Obwodu Drogowego w Trzcielu przy udziale Wykonawcy. H) Podstawa płatności Okresem rozliczeniowym jest pełny miesiąc kalendarzowy . Podstawą płatności będzie miesięczne zestawienie wykonanych robót, a wartością będzie iloczyn stawki godzinowej przez faktycznie przepracowaną ilość godzin. Termin płatności : 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane usługi oraz kart drogowych potwierdzających ich rzeczywiste wykonanie zaakceptowanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego : w GBS Międzyrzecz nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 z adnotacją: Wadium - bieżące utrzymanie dróg. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 , 66-300 Międzyrzecz - kasa (parter pokój nr 1)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadają : - samochód osobowo-towarowy z możliwością przewozu 7 osób w wydzielonej kabinie pasażerskiej i ładunku na skrzyni ładunkowej, - dodatkowo przyczepę o ładowności 1 tony do w/w samochodu, która posłuży do przewozu walca drogowego; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru załącznik nr 4. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru załącznik nr 3. B.3) Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów własnego lub użyczonego z ważnością na dzień składania ofert oraz umowę użyczenia (jeżeli dotyczy). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 66-300 Międzyrzecz pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 66-300 Międzyrzecz pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- Strzelnica w powiecie 2024 (konkurs nr 1/2024/CWCR)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2025 r.
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Międzyrzecz
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. I, VI, IX
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.