To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Kraśnik: Oczyszczanie miasta Kraśnik w roku 2011.
Numer ogłoszenia: 19933 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375739 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie miasta Kraśnik w roku 2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: oczyszczanie miasta Kraśnik w roku 2011. 1. Zamiatanie jezdni dróg gminnych oraz parkingów i zatok autobusowych wraz z oczyszczeniem krawężników lub opaski jezdni z darni na zlecenie Zamawiającego. Zamiatanie jezdni dróg gminnych oraz parkingów i zatok autobusowych, wraz z okresowym polewaniem (w miesiącach letnich), należy wykonywać w sposób mechaniczny /zamiatarki uliczne/. Ręczne zamiatanie dopuszczalne jest w miejscach, w których nie jest możliwe mechaniczne wykonanie tych prac. Wykonawca, w miejscach parkowania samochodów, we własnym zakresie organizuje sposób ich sprzątania (przestawienie parkujących samochodów, itp.) w sposób umożliwiający zamiecenie jezdni. W ramach usługi zamiatania należy uwzględnić oczyszczenie krawężników lub opaski jezdni z darni. W okresie trwania umowy krawężniki lub opaskę należy utrzymywać w takim stanie, aby nie dopuścić do zarastania ich przez darń. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach, w których nie będzie to stanowiło uciążliwości i utrudnień dla użytkowników drogi. 2. Oczyszczanie jezdni dróg gminnych oraz parkingów i zatok autobusowych z nagromadzonego po zimie piasku i ziemi na zlecenie Zamawiającego. Oczyszczenia jezdni dróg gminnych oraz parkingów i zatok autobusowych z nagromadzonego po zimie piasku i ziemi należy wykonać w ciągu jednego tygodnia od telefonicznego zgłoszenia konieczności wykonania tych prac przez Zamawiającego, przy czym termin ten może zostać wydłużony przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych. Usunięty z jezdni piasek i ziemię Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie. 3. Opróżnianie koszy na psie odchody (załącznik Nr 2) oraz zbieranie i wywóz nieczystości z terenów Miasta Kraśnik nie ujętych w załączniku Nr 1 do umowy, na zlecenie Zamawiającego. Opróżnianie koszy na psie odchody (załącznik Nr 2) oraz zbieranie i wywóz nieczystości z terenów Miasta Kraśnik nie ujętych w załączniku nr 1 umowy należy wykonać w terminie dwóch dni od telefonicznego zgłoszenia konieczności wykonania tych prac przez Zamawiającego. 4. Obsługa imprez i festynów miejskich pod kątem utrzymania czystości i porządku. Obsługa imprez i festynów miejskich pod kątem utrzymania czystości i porządku będzie polegać na: rozstawieniu pojemników na odpady o pojemności ok. 120 l wraz z workami, rozstawieniu kontenerów o pojemności 7 m3, zapewnieniu osób do utrzymania czystości i porządku podczas trwania imprezy które będą na bieżąco opróżniać pojemniki na odpady, wymieniać worki, zbierać porozrzucane nieczystości, sprzątanie po zakończeniu imprezy, zabranie rozstawionych pojemników, wywóz odpadów na wysypisko, zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Ilość pojemników, kontenerów oraz osób koniecznych do obsługi imprezy będzie ustalana każdorazowo i będzie zależna od wielkości festynu. Osoby obsługujące imprezę musza być ubrane w uniformy z nazwą firmy. Jedna z osób musi posiadać telefon komórkowy umożliwiający kontakt. 5. Formalności związane z korzystaniem z wysypiska odpadów Wykonawca jest zobowiązany załatwić we własnym zakresie. 6. Zakres robót określony w pkt 1 i 2 obejmuje drogi zlecone do oczyszczania zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy. 7. Przedmiot zamówienia i wymagane standardy szczegółowo określa projekt umowy dołączony do SIWZ - załącznik nr 7. 8. Zakres zamówienia uwzględnia: 1) koszty robocizny, transportu, dostawy, zakupu i montażu materiałów i urządzeń, 2) koszty związane z korzystaniem ze składowiska odpadów i unieszkodliwianiem odpadów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOLAND W. Wojtaszek, A. Krasowski s. c., ul. Piłsudskiego 12/3, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312309,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 322287,04
Oferta z najniższą ceną: 322287,04 / Oferta z najwyższą ceną: 322287,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W KRAŚNIKU
- Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - II etap"
- REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchynia gmina Kraśnik
- Dostawa, transport i wbudowanie kruszywa naturalnego łamanego typu "kliniec" na potrzeby remontu dróg gminnych na terenie Gminy Kraśnik
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla szkół" - ZS nr 3 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- 23.2025 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL).
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.